Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Supí koány, volume XIII.

06. 08. 2024
11
7
112
Autor
supizmus

Když zemědělec něco zvorá, tak je to vlastně dobře, ne?

Když mají České dráhy výluku, tak přes to asi opravdu nejede vlak, což?

Mohou chlapec a dívka, oba bez absolutního sluchu, dojít souznění?

Může eskymáka něco dopálit?

Proč i lidé s příjmením Veselý bývají smutní?

Jak je možné při utopení v moři přijít o život, když moře životem doslova přetéká?

Proč je tak složité dospět k jednoduchosti?


7 názorů

Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip supizmus

 

Číslo dvě (s výlukou) je čistě humorné... :). vekerá další nutí přemýšlet... :).


Rhodesie
před 2 měsíci
Dát tip supizmus, Benetka
Velmi složité filozofické otázky, na většinu z nich nedokáži najít odpověď...   :)
 

Evženie Brambůrková
před 2 měsíci
Dát tip supizmus

Určitě se najde někdi, kdo ti odpoví.


Umbratica
před 2 měsíci
Dát tip supizmus, Zeanddrich E.

Často je velmi složité dospět k jednoduchosti. My haikaři o tom něco víme.

Chlapec a dívka bez hudebního sluchu mohou dojít k souznění i v absolutním tichu. K souznění mohou dospět dokonce i hluší.

Celkově moc pěkné. Tip.


Kočkodan
před 3 měsíci
Dát tip Benetka, supizmus

Není to na závadu, když jde do lesa na vysokou nimrod s nízkým IQ, navíc paroháč?

Je rozumné přijmout do kravína za dojiče hrozný vemeno?

Nehraničí to s obtěžováním, když se v nápravných zařízeních dozorci snaží nově příchozí vězně hned pocelovat?

Jestliže má někdo obě ruce levé a ještě mu jdou i dozadu, může tady pomoci ortoped?

Je vhodné, aby chodili do domácností na kontrolu plynu pracovníci trpící větry? A podobně – aby byli zaměstnáni na hvězdárnách astronomové s častým meteorismem?


MilanH
před 3 měsíci
Dát tip supizmus, Zeanddrich E.

Super


Benetka
před 3 měsíci
Dát tip supizmus, Zeanddrich E.

Zemědělec: Když zvorá lán obilí dřív než jej sklidí kombajn tak to není dobře:)

Proč i lidé s příjmením Tlustý bývají hubení?

ETC


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru