Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Inspirováno jinde V. - sportovní

12. 08. 2024
2
1
55
Autor
losto

Po vítězném mistrovství se naši hráči fotbalu zpráskali v jednom whisky klubu. A rázem z nich byli fotbaristi.

Pokud skokani o tyči nevychytají dostatečně techniku odrazu, velice rychle zlámou celou sadu tyčí. Z hlediska těch tyčí je to takový jentyčí život.

Kajakář Vojta kvůli opožděnému startu špatně odhadnul vhodnou chvilku pro vyprázdnění. Zhruba od poloviny závodu tak jel na kaďaku.

Sport je otevřený nejen profíkům, ale také sportovním amatérům nejrůznějších profesí. Proto místní malíři uspořádali štafletový běh.

Boxerský zápas skončil nerozhodně, protože se do sebe zápasníci nechtěně zaklesli natolik, že je musel rozhodčí třicet minut rozplétat. Z pohledu youtuberů to byl ale slušný unboxing.

Vodní závodiště se členům historického kroužku nadobro uzavřelo po té, co na něm předvedli moderní kanonistiku.

Jezdec přišel pozdě na start, neměl osedlaného koně a rozhodčímu ještě řekl, ať se nezblázní, že je schopný za chvilinku začít, jen co si dopije kávičku. Inu - solidní drzúra.

Václav nejprve chodil s Frantou, pak s Bětkou, následně s Lojzou, pak chvíli s Adélou... orientačnímu běhu se věnuje dodnes.

Po příšerné noci v hygienicky nevyhovujících ubikacích se borci z Asociace lodních sportů začali ihned věnovat vešlování.


1 názor

Kočkodan
před 3 měsíci
Dát tip losto, Hamar, 8hanka

Na medajle bych viděl Vojtu, Vaška a ty poslední.

Jako erotoman se nejvíce zajímal o leh s přirážkami.

Protože potřeboval nutně na záchod, tak vzal svůj první pokus ve skoku vysokém hopem.

Jelikož měl fotbalista problémy se žaludkem, určil ho trenér do pozice vředního útočníka.

V atletickém středisku v blízkosti vltavské vodní nádrže se skokan do dálky zaměřil na svoje slabé místo – časté přeslapy.

V běhu na 4 x 100 metrů se u jasně vedoucího družstva na posledním úseku karta prudce obrátila, protože jim upadl štafetový žolík.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru