Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ježíš v pornu

13. 08. 2024
0
2
83

Sedím na střeše paneláku. Snad mi hvězdy řeknou, proč ses zabila. Možná jsi prostě nesnesla zlé lidi. Když na sobě člověk pociťuje zlo, měla by být vymyšlena převýchova na hodného člověka. A já si teď, už po tvé smrti, říkám, proč to společnost dávno nezařídila. Pak by už nemuselo být žádné zlo v životě. Špatný člověk by měl být brán jako choroba, která se musí všemi prostředky léčit. Odvrhněme v sobě veškeré zlo a vymysleme nějaký institut, ve kterém by se museli nedobří lidé stát těmi hodnými. Stačí jenom to, aby když na sobě člověk cítí zlé činy, zákonem musel jít do takového institutu. Vymysleme to, aby naše děti mohly žít v krásném světě, kde na sebe budou lidé jenom hodní. Máme blázince, věznice, sněmovny, nemocnice – tak proč bychom nemohli mít institut takového životního významu?


2 názory

Janina6
před 3 měsíci
Dát tip Benetka, růže s boláky

A bylo by vymalovàno, jak prosté! A ještě by se mohlo nařídit, aby se všichni povinně stali chytrÿmi.


Benetka
před 3 měsíci
Dát tip

Ty jo. To je ale krásná utopie! Svět kde na sebe budou lidé jenom hodní... Teda ne že by to byl špatný nápad. Ale to prostě nemůže fungovat. Není dobro bez zla jako není láska bez nenávisti černá bez bílé...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru