Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZápis snu - Papírnictví
Autor
Kačka T.
Zápis snu ze dne 22. 8. 2024 (zapsáno venku v křesílku za příjemného vánku a zpěvu ptáků):
Dnes se mi zdálo, že jsem někde uvnitř v papírnictví. Bylo dřevěné, mělo prosklená okna. Stará budova. Bylo tu hodně inkoustových per. Byla barevná, otvírala jsem je. Jedno šroubovací Tornádo. Zkoušela jsem tu rozsvěcet světlo. Žárovka zablikala a rozsvítila se. Blik! První den v novém zaměstnání. Vlastně podnikání. Snad někdo přijde a koupí si něco. Venku je tunel a tam je tma. Vypadá to tu, jak na nějakém nádraží nebo v metru. Obchůdek sídlí v podzemí. Jsou tam tři kamenné schůdky. Tomu se celkem podivuji. Nejsou dřevěné. Procházím dozadu do obchodu. Tam uvidím další dveře. Jsou bílé, nahoře prosklené. Vidím odsud na verandu, takový plácek pro kuřáky nebo snílky. Vyjdu tam a dívám se, jaká je to výška.
5 názorů
Mně se na snech nejvíc líbí jak kolikrát vůbec nedávají smysl. Jenže to zjistíš až po probuzení a to ještě jen v případě že si ho pamatuješ. :)