Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBest wishes. Congratulation
Autor
Norsko 1
Best wishes. Congratulation
Dřív
desetkrát denně sex
Dnes deset básní
Helou, boys
Píšu. Je třeba
opět
smířit
Papír
s krutou realitou
32 názorů
protože jsi jako Rusko, platí na tebe jenom síla a jinak se nedokážeš domluvit
byl jsem ochoten se omluvit za ty přátele ale potom, co jsi tu předvedl to beru zpět a nebudu si už brát žádné servítky a následky poneseš v plné výši.
něco začneš, co by podle tebe měl někdo brát "s rezervou" a přitom je to sprosťárna a on se brání a tím si podle tebe "začal". to je naprosto zvrácená logika.
tak ber zase "s rezervou" to, co ode mě považuješ za útok. tohle je dvojí metr, to neberu
třeba v básni o Matrixu začnu psát anglicky úryvek z díla a mohli jsme hodit krásný mystický špílec s Architectem a Neem a ty si místo toho vymyslíš nějaké nesmysly o přízvuku a tím hnedka zaútočíš. jsi to TY kdo si začíná. a čím dřív si to uvědomíš, tím líp.
Blbečku a vůl, musíš u mě brát s rezervou. Nicméně, ty sis začal a neseš následky
já nikdy neútočím jako první. já se jen bráním. a jsem schopnej se bránit a budu to dělat, dokud do mě budeš bušit. jakmile přestaneš, přestanu i já, to se neboj.
kde jsem začal? kde?
to s tím stříkáním se Tě nemělo dotknout, bral jsem to čistě jako vtipnou metaforu navazující na ten text. to s těmi přáteli byla možná podpásovka, za to se Ti klidně omluvím, i když to už bylo v momentě, kdy jsme byli ve při a já byl rozohněný. jediný, kdo mě nadává "blbeček", "vůl" jsi Ty
třeba u Litartse jsem psal o té šipce a Tys mi začal nadávat, i když jsem si Tě vůbec nevšímal a mluvil s ním
mám teď jistotu, že když si Tě nebudu všímat, přestaneš s tím? nebo jsem už otevřel Pandořinu skříňku a bude to fičet stále dál?
sám mě oslovuješ či zmiňuješ a pak se divíš že odpovídám. znak vysoké inteligence. nebavit se spolu je imho nejlepší řešení, ani jeden z nás nebude plýtvat čas, energii a karmu. sbohem.
Norsko: podle toho, jak se projevuješ tady na Písmáku, pochybuju, že máš nějaké skutečné kamarády
Toot,
výborná báseň. Připadá mi to jako starý Charles Bukowski. Co to je? Každopádně je to moje parketa a starý Bukowski psal velmi podobně.
Ještě jenom jak ses tu oháněl angličtinou, tak jedna congratulation je nesmysl, má být congratulationS. Asi tě v ústavu kde jsi hospitalizovaný nepouštějí na hodiny angličtiny.
podle mě ses asi inkarnoval z asura-loka, takže všude vidíš boj. ale to se snad poddá.
srovnáváš sex s básněmi, tak jsem udělal metaforu. nemyslel jsem to zle. ale to lidi jako ty možná nepochopí.