Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVyslanci Beránka
Autor
Jan Sova
Vyslanci Beránka
Nejsme ze světa,
a přesto
vysláni
jako světlo
toho světa.
Vykoupení
krví
svého Stvořitele –
být svatí,
jako On je svatý.
Pane,
nechť naše lampy
hoří neochvějně
v oleji z Tvé oběti,
dokud
se noc
nezmění v Tvůj úsvit.
Amen.
8 názorů
Zeanddrich E.: Jen jeden Bozi atribut je v Bibli zminovan 3x za sebou: on je svaty, svaty, svaty.
Radovan Jiří Voříšek
před 2 měsícijen jsem se přehlédnul, kdo poslední komentář na psal, tedy ty
Ano, je to tak jak píšeš společně s Honzou Sovou, já jsem na to koukl očima praxe, tedy jak na to.
Radovan:
Ano, dle vyznamu toho slova je svaty ten, kdo byl vyjmut ze světa (který má v moci ten zlý) a již se světem nechodí, ale byl Duchem svatým vyčleněn pro Boží králoství. Pro Boha a jeho vůli. Myslím, že je to velmi podobná formulace té vaší.
Radovan Jiří Voříšek
před 2 měsíciPro mě je svatý (zde na zemi) ten, která přijal Krista za svého pána a snaží se jít v jeho šlépějích. Tedy nemusí být dokonalý a bez hříchu, ale snažit se.
Hm; s pojmem ,,svatý" se někdy docela i nemístně žongluje... .
-Zrovna nedávno jsem psal někde do komentáře, že ,,svatost" je vlastně pozemská nálepka pro (některé...!) vývojově pokročilé bytosti, které sem dolů na planetu Zem někdy (většinou z daleko vývojově pokročilejších světů ve vyšších dimenzích) přišli v lidském těle... .
- Napsat ale o jednom z osmi, že je ,,svatý", mi nepřipadá zrovna místné; co o jeho Otci - také bys to napsal...?