Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJsem jen malý člověk. ((stručnější verze))
Autor
Zeanddrich E.
Asi ze začátku nultých let. - Již před několika lety jsem toto zde měl; po výtkách některých předkládám stručnšjší verzi...
Jsem jen malý člověk.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Jsem jen malý člověk, a tak Bohu se přibližuji málokdy rychleji, než
skrze jednu myšlenku z dvojího pohledu.
(( ...)).
Jsem jen malý člověk, a tak mé návštěvy mají většinou hlavu lidskou, i nohy mají, a
ruce; na nohou potom (většinou) těžkou obuv.
Jsem jen malý člověk, a tak mé tunely,
bez výjimek, vedou klasicky ke Světlu… .
3 názory
Většinou jsme jen "malí lidé", nebo si to o sobě aspoň myslíme. Ale karma (ty bys asi řekl Bůh) může i před malého člověka postavit velký úkol. Například se ten človíček najednou musí starat o nemocné staré rodiče... Kdo to někdy dělal, ví dobře, že to "velký úkol" skutečně je. A jiným "malým lidem" se zas třeba narodí postižené dítě... Jiný "velký úkol", možná na celý život. Mnozí "malí lidé" byli zase jako vojáci odvedení přímo na frontu, kde museli bojovat za svůj stát. Další "velký úkol". Myslím, že o tom, jestli jsme "malí" nebo "velcí" rozhodne teprve to, jak se vyrovnáme se svými karmickými úkoly.
Zeanddrich E.
před 2 měsíci
(opět zdejší skřítek....? :) - Rozhozené řádky u druhého a třetího odstavce nejsou úmyslně, a nejde mi to spravit... :) )