Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Phantasia XL.

12. 10. 2024
3
1
49
Autor
Benetka

Sen z dnešního rána. 

 

Loki mi prostě nedá pokoj. Neustále mi nejrůznějšími způsoby zasahuje do života. Snažím se jej sice ignorovat ale je až neskutečně otravný. 

Prodám dalekohled. Přidávám nový inzerát na bazarový portál a zájemce se ozve téměř vzápětí že má o koupi vážný zájem. Do toho ale zlomyslně vstoupí Loki a říká mu: Nevěřte mu! Žádný dalekohled nemá! Mám a můžu ho ukázat na webku!!! Nic neukazuj! Pošlu tam za tebou Mantu. Jasně. Loki se málokdy obtěžuje osobně. Ale já mám Mantu rád. Je jiná než ten bazilíšek. Dívám se na rám monitoru kde se prakticky ihned z ničehož nic Manta objeví. Zatřepe křídly a začne si zobákem rovnat pírka. Ach říkám jí. Ty a těch tvých 1469 pírek viď?! Kavka se na mě jedním okem podívá a řekne: Nemel a raděj ukaž ten dalekohled! Sahám pod stůl a vytahuji doličný předmět. Loki?! Zaskřehotá Manta - má ho. Tak to by bylo. Chtěl bych si s ní dnes chvilku popovídat ale než stačím něco říci tak na místě kde oka mžik před tím seděla není už nic...


1 názor

Jasně, každý má něco, co vidí jen oc sám.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru