Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hustoankety

13. 07. 2002
0
0
579
Autor
Limonez

Koho zajima jak dlouho si cistite zuby, na co cumite v bedne, nebo jakou barvu maji vase rezne rany v obliceji po tydnu? Spravne, nikoho.

Z banality vasich nicotnych zazitku mne rozbolela hlava, presto si myslim, ze nekde hluboko v mrve vas imbecilu, ignorantu a patolizalu je zlata hrouda. Mozna jsem naivni, ale myslim si to. Mozna nas blize skutecne pravde priblizi nasledujici anketa.
Vzpomel jsem si totiz na jeden pornac ze share s Roccem Shifferdim, nobo jak si tento kopulacni stroj rika, v hlavni roli. Z filmecku nade vsechny pochybnosti plynulo, ze se Roccovi libi dusici se zeny. Ano, proto ono tisknuti nosu pri oralnim sexu, ci dokonce nicim nemaskovane skrceni pri koitu.

Ma otazka tedy zni: Skrtite se s partnerkou/partnerem pri soulozi ?
------------------------------------
Mozna jsem vas prvni otazkou trochu zaskocil, mozna dokonce drobet vystrasil. Zacneme tedy znova a kulturneji. Ne nebojte se, castecne u tematiky sexu v aerobne limitovanych podminkach zustaneme. Zajimal by me jev bezesporu castejsi, nez je regulerni duseni skrcenim a to duseni zpusobene vkladanim cizich predmetu do cest dychacich v resortu sexu pak nejcasteji samozrejme penisem. Priznam se rovnou, nejsem zdatnym anatomem, ale neco o zachovani hmoty vim a proto se mi eskamoterske kousky pornoherecek zdaji az kacirsky protifyzikalni. Mozna prave vy mi svou odpovedi pomuzete rozlouknout me dilema zda maji pornoherecky v ustech hyperprostorovou branu, nebo operativne upraveny hltan, nebo jde o kospiraci pornoprumyslu ovladaneho hrubovibrujicim Karlem Gottem...

Otazka zni: Skrtite se s partnerkou/partnerem pri soulozi ?

Sdruzeni pro vyvoj a aplikaci kriploidnich anket na bezbrannem obyvatelstvu se vam timto omlouva za opetovne kladeni stejne otazky. Vinici byli uloveni a pomoceni od hlavy k pate.
Spravna otazka tedy zni: Otazka zni: Skrtite se s partnerkou/partnerem pri soulozi ?

Sdruzeni pro vyvoj a aplikaci kriploidnich anket na bezbrannem obyvatelstvu se vam timto opetovne omlouva za opetovne kladeni stejne otazky. Vinici kteri byli uloveni a pomoceni od hlavy k pate prokazali absurdni odhadlani nici vlastni dilo a pres handicap svazanych tkanicek a okurkove lahve na hlave opetovne poskodili praci celeho kolektivu.
Spravna otazka tedy zni: Hluboce se omlouvame, ale v zmatku kolem curani po sobe na dalsi zlovolny pracovnik polknul papirek kde jsme to meli napsane. Dekujeme za pozornost. Mozna to vyjde priste.
------------------------------------
Ackoliv projevujete az necekane nasazeni vypadat pred svetem jako nesvepravni mameluci, ma trpelivost s vasi ubohosti je stejne bezbreha jako poskozeni mozku od te nestastne udalosti pri rekonstrukci stredovekeho zpracovani obili na Jihoceskych slavnostech pred sedmi lety. Davam vam dalsi sanci projevit sve opravdove ja. Tentokrat je predmet meho zajmu trivialni az se mi z vas chce zvracet, ze vam ho vubec musim predkladat. Jde o konzumaci potravin behem pohlavniho styku. Pro jasnou predstavu uvedu modelovy pripad. Vikend na koleji par nezralych, ale o to vice natesenych mladych lidi stravi pres hodinu pripravou obeda o dvou chodech s desertem. Kdyz je konecne vse pripraveno, donesou vse na pokoj, servou ze sebe saty a pocne zranice pripraveneho jidla kombinovana divokou soulozi ve vsech moznych polohach, dle toho jaky chod je zrovna na poradi. Vzduchem poletuji a misi se kusy jidla, semene, slin, posevnich sekretu. Situaci jsem vam snad naznacil dostatecne plasticky, ackoliv za postacujici podnet pro odpovezeni ano povazuji i zakousnuti bagety v pilnem mrdu. Pripade i netopyra ci holuba pokud jste pribuznym pana Osborna a berete tvrde drogy.

Otazka: Jite pri soulozi ?

PS: Ve vyctu veci vrzenych do vzduchu pocal z duvodu slusnosti k zenam (maji prece prednost) uvazovat, zda nedat posevni sekrety na pozici prvni misto posledni, kde tak zustaly. Pokud se me nekdo mimosmyslovymi schopnostmi snazite infikovat slusnosti, okamzite to nechte, nebo pristi hustoanketa bude prave o sexu a nadprirozenych schopnostech.
------------------------------------
Po male exkurzi do hajenstvi sexualni gastronomie bych se rad vratil zpet k mnohem zajimavejsi tematice sexnasili. Ze mnoho paru spolu porada zertovne laskovani v podobe pretlacovani a pozduchavani je vsem asi velmi dobre znamo. Nic zvlastniho, naopak temer standard. Dovolte mi tedy troch pritvrdit a zabrousit do krapet extremnejsich oblasti. Mam na mysli neco, co bych pracovne nazval koitalni wreslting a kdyz rikam werstling myslim tim wrestling se vsim vsudy, tedy komiksove dresy zapasniku, unfair udery pod pas, zlomene prsty a vylomene zuby, poraneni patere.

Anketni otazka zni: Pri dovadeni v posteli jsem doposud prisel...
a) ...o 0 zubu. Mam rad mir, lasku, psy a male deti.
b) ...o 0 zubu. Pouzivame rukavice, naustek a jine chranice.
c) ...o 0 zubu. Mam drtivou prevahu nad protivnikem.
d) ...o 0 zubu. Pouzivam prevlek Mr.Anta s exoskeletem
e) ...o 0 zubu. Je to divadlo. Udery jsou hrane, krev je kecup, zuby fazole.
f) ...o 0 zubu. Jeste jsem nezkousel. Dik za napad.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru