Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO krali s Uranovou korunou na HlavJe.
Autor
Palo
O KRALI S URANOVOU KORUNOU NA HLAVE.
Za sedmero nuklearnimy reaktory, za tremi postovnimy urady a za jednim pracovnim.......zil byl kral s Uranovou korunou na hlave.
Ten kral mel tri dcery. Prvni se jmenovala Cecilka a delala do showbussinesu......zpivala bozskemu Kajovi krovi. Druha byla Frantiska, ta zkousela take umeni, delal grafitti na Smichove, na vagony apod, byla velice oblibena u mistni policie.Treti se jmenovala Svatava.....ta se angazovala v nataceni pornofilmu, rikala, ze chce byt jednou znama tolik jako Frantisek S. ( urcite ho znate ).
No a kral se rozhodl, ze je vsechny posle do sveta na ucenou.....a devcata sla. Daleko nedosly, sedly totiz do spatneho vlaku, dojely do sousedniho Nemecka, tam byla odchyceny, prodany do otroctvi sefovi turecke mafie, a jestli neumrely, tak ziji dodnes.........
Spete sladce deti, to je konec pohadky, zazvonil
telefon. Byl to kral na mestskou policii pro Prahu 5, ale nic se nestalo, proste mu to polozili, mno.
Vas kouzelny Dedetscheck.