Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePohadka o skoro pohodovem dni.
Autor
Palo
Slunce jim sviti do zlatavych kaderi, a opaluje krasne hnedou pokozku jejich mocnych mladych pruznych tel...........bezi po louce, on i ona.........drzi se za ruce a smeji a smeji, az se za bricho popadaji. Ona dela venecky z pampelisek a on skotaci s mladym srncem opodal.......skace a dovadi s tou zverinou.......jsou nazi a tanci a zpivaji....Smeji se......a lituji kazdeho rozmackleho broucka ci mravenecka pri jejich prekrasnem bujarem tanci.........Daji si polibek na rty, usmeji se na sebe, usmeji se na slunce, usmeji se na kolouska ......... a pelasi dale......stastni dokonali mladi neposkvrneni obnazeni lide.
Kdyz najednou, kde nic tu nic, bystre oko vyhledne z nedalekeho lesa...........je to pytlak!!!! Vytahne pusku, streli mladika do hrudi, holcinu do hlavy, sebere jejich penize, klice, kreditky, Obcanske prukazy a dokonce i pouzite kondomy a zmizi se svym trabantem v dali.
Zazvonil kravsky zvonets ( samozrejme se jedna o fialovo-bilou Milku ) a pohadky je konets. Dobrou nots.
Vas kouzelny Dedetscheck.