Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte ses hvězdičkou
13. 09. 2002
4
0
2589
Autor
houmles
Navzájem si - já i ty -
útočíme na city.
Až tvé city dobudu
zaútočím na kundu.
útočíme na city.
Až tvé city dobudu
zaútočím na kundu.
hmm hmm, tomu nerozumim. to jako ze dneska to tak je - a jindy to tak nebylo? no, mozna na tom neco i bude, asi se driv utocilo rovnou na kundu, city necity.. ale nakonec to asi dneska funguje taky ;-) jen ja blbec tomu nejak ne a ne prijit na chut..
Kamo, kamo....ja se tady zase valim smichy u PICI..jako PC teda..ale kdyz si to reknes pi si....radsi nic...:-]]]
jahudka_ich
18. 10. 2002Mudr_Zubatá
19. 09. 2002ShadowDancer
15. 09. 2002
nedvedka:
hm hm hm. tak jinak, lasko.
div se laskou nerozplynu
kdyz utocim na vaginu.
ja jsem totiz ve sve nekonecne blbosti zapomnel ze intelektualove nemluvi sproste. ze neblijou, ale zvraci, neserou, alebrz kakaji a nesmi se pred nima mluvit o sexu, natoz pak mrdackach, a slovo kunda je pak - zvlaste u intelektualek a feministek - na indexu hodne vysoko.
o tom jak je "basen" dobra nebo spatna nehodlam diskutovat, to je kazdyho vec jestli se mu libi nebo ne. a me to za tu prdel stoji :-)
heleho, tloudev vylezl z diry :-) jakmile se mluvi vo zenckejch tak se muzes pretrhnout, co? :-)
Asi zahajim HON NA DIBLIKY!
Po ten třetí řádek to vypadá nadějně,ale jakmile sem se koukla na ten čtvrtej,úplně jsem se lekla,seš fakt houmles.