Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMedvídek
24. 09. 2002
8
0
1393
Autor
Voda
A když znovu medvídek
se vnoří do té krajiny
začne být vhodné přemýšlet
zda vážně není jediný.
není blbůstka jako blbůstka...tahle patří do těch lepších a méně blbůstkoidních .-)
Strelec: No, díky.. jsi jediný, kdo tu "hlubší kritiku" vzal opravdu vážně.. máš ale pravdu - každý si z toho může vykutat co chce a byla moje chyba, že jsem to tím prologem hodila do konkrétní roviny.
:) proč chyba? :) bylo to Tvé autorské vědomé rozhodnutí :)
přeju krásný den :)
prolog dává jeden směr vnímání
ale nejprve jsem si to přečetl bez prologu
ono to je docela vážná a zahloubaná báseň
i s tím prologem
to jde interpretovat docela tragicky - nebo sarkasticky
pal to ďas, líbí se mi to, opravdu jednoduché,
a přece s mnoha hladinami a rozměry
Astalavista
01. 10. 2002
:)
(ale na hlubší kritiku to neni - snad jen, že "začne být vhodné přemýšlet" je trochu kostrbaté, stačilo by "bude vhodné přemýšlet", "nastane čas přemýšlet" nebo tak něco)
Litochowitz
24. 09. 2002
Já sem teda svýho medvídka za dlouhé zimy hned po zneužití vykuxal a sněd..na druhou stranu rád vidím, že jsou mezi i lidmi i citlivější tvorové než já, ač je to s podivem :o))
To mělo bejt vážně jen pro zasmání.. nechala jsem to beze změn, včetně všech kostrbatejch obratů a debilních významů. :-) Unseen: no ehm tak každej si s medvídkem může dělat co chce, že ano..
Vážně jen pro zasmání - a co to "Autor u tohoto díla stojí o hlubší kritiku"?
:)
Wopi, třeba se chce vážně... kriticky... hluboce...zasmát.:-)))cháááá :-)