Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTrojice
25. 10. 2002
8
0
1587
Autor
Jasmínka
TROJICE
V srdci mém samota zabydlela se -
zda ji chci ani nezeptala se.
Prostě přišla a je tu -
zavírám oči a uhýbám světu...
Myšlenky hlavou rychle míjejí se -
kdo nechce pravdu znát, ubíjí se.
Život kolem proudí v chvatu -
tak se směju a všechny matu.
Jasminko, necerti se, nauc se prijimat i negativni nazor :-) Ale pis dal, ona je v podstate cela literatura uz par stoleti tak trochu banalni a klisovita :-)
banální a klišovité... je mi líto
jasmínko, jsi na literárním serveru, věřím ti, že to tak cítíš, ale s nenápaditým vyjadřování s absencí poetických obrazů to nemá co dělat
nekdy ale neni treba,aby poezie vytvarela obrazy,staci jen,kdyz zanecha pocit...vzhledem k tomu,ze mne a ostatnim se to libi,tvoji kritiku beru jako vyjimku,jez potvrzuje pravidlo - a zustanu u toho,ze tahle basnicka stoji za precteni a neco kvalitniho svym ctenarum dava...byt si to ty nemyslis.
Tak toto je sice smutné, ale velice hezké. Mám svou samotu rád... to byla kdysi moc hezká písnička, ale myslím že hodně prolhaná.... ! :-)
to jo,nekdy nepomuze,ale nema cenu si pred ni zakryvat oci,protoze jednou si ji stejne musime pripustit,ze... :-)
Jasmínka: já ti věřím, že to tak cítíš... ovšem to nemění nic na tom, že už to takhle bylo řečeno tolikrát, že je z toho klišé... to je holt nebezpečí silných témat... ale trápit se tím nemusíš - kritizuje se dílo, nikoliv autorka :)
jo,jo,bohuzel to jinak nejde-nez mast lidi kolem :-( asi by se pekne podivili,co se mi obcas honi hlavou... :-)
Litochowitz
25. 10. 2002
mne ta uvodni veta o samote jako klise neprijde,ja to tak fakt citim,je skoda,ze to a tebe tak pusobilo :-(
fakt super - celá...
občas je v životě nutností mást lidi kolem... ;-)