Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRok co rok
10. 11. 2002
0
0
902
Autor
Kapr
Svět chladne pod ubývajícím sluncem.
Listí opadává ze stromů na zem.
Lidé se teple oblékají.
Den se krátí.Netrvá čtyřiadvacet hodin?
Asi jsem blázen.
Je podzim.
Po podzimu zima.
A z jara ledy tají.
Léto přinese nám slunce.
Jestli se toho dožijem.
Severkanova
18. 11. 2002
Lee: Y kdibich sy koupyl tu Dramatyku tak my to nepomúže.
Bratře: Děkuji. To doučovaní si myslel vážne? :-))
Bobina: Děkuji :-))
Miroslawek
12. 11. 2002
takové nanicsinehrající konstatování... a to já ráda 8)
(čuně ! oprav si to "ubívání"... a kup si k vánocům gramatiku ;-)))
Ahojky bratře
Jestli chceš, dohodnem se na nějakym doučku z češtiny.
Navždy_Tvůj: Chyběla Ti v tom myšlenka? Mě ani ne. To že tam MÝŠLENKA zrovna nebije do očí, neznamená že tam není. Příkladem toho by mohla být například stará čínská poezie (osobně bych doporučil Li Pa nebo Chan Šana - doufám že je to správně napsaný).
Co se týče interpunkce: Myslím, že začít každý řádek velkým písmenem a ukončit ho tečkou je něco, co poezie (stejně jako kategorie OSTATNÍ) snese. Do tohoto systému nezapadá pouze čtvrtý řádek - v něm jsou dvě logicky rozčleněné věty, obě bez chyb v interpunkci. Nemyslím si, že interpunkce by měla být předmětem kritiky této básně.
Bratříček Kapříček si ulehčuje tím, že jediná kategorie, do které zařazuje svá dílka, je OSTATNÍ.
Neber ho vážně a zkus na to napsat ještě jednu kritiku - tentokrát jako na báseň.
Navždy_Tvůj
07. 11. 2002
Vážim si tvého názoru.Schválně nic nezařazuji jako básně,
protože nejsem básník.Děkuji