Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZ moře se kouří...
11. 04. 2000
3
0
1613
Autor
Tanizaki
Z moře se kouří
rybáři vytahují sítě
děkují moři
zas budou děcka syté...
Z moře se kouří
a kdosi běží po písku...
Včerejší bouři
zbyla jen slova v popisku..
Z moře se kouří
a pomalu se stmívá...
Z moře se kouří
a dnešek neumírá
.....ta děcka by se dala okecat. Rybář je vlastně prostý lid a mě se to zdá,jako hovorové, funkční. Jo a šlapeto!
Celé je to perfektní, jako do čítanky. Kdybych to četla mimo písmáka, řeknu stará dobrá klasika!!! Tani, ty to jednou dotáhneš daleko (až na ministerstvo!)
Tanini já to četla už včera jako první - no ale bála jsem si čímkoli porušit ten klid a tu krásu. Takže zase odejdu po špičkách jen ti chci říct že jsem okouzlená tou jemností.("aneb" házím ti do mlhy nad mořem svůj tip )
Plastické líčení přináší vidiny i chuť slaného jódu na jazyku.
Ale "(ta) děcka budou sytááááá"
(odpusť hnidopichu .....)
:c)
* Tanizaki, nemý obdiv !!
* len predstavu a pokušenie opar nad morom vdýchnuť
* ešte mi aj počítač tak divno šumí :-)
já vím, Břízo... snad "děti"? (aneb když si někdo něco ani nepřečte... :-)
Dnešek je v tom nejlepším!! A proto žij ho dál naplno, jak to nekonečné moře ...
Je to krásně optimistický, to já ráda:-))
Ta třetí sloka je perfektní. To moře jako bych viděl, slyšel, cítil příjemná asociace :o)