Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProsba
14. 04. 2000
1
0
1628
Autor
bosky
Klečím v kapli a prosím Boha,
snad vyslyšena bude prosba,
vzhůru hledím a tiše mluvím,
já vzhůru hledím a tiše brečím.
Prosím Boha ať požehná
lásce, co právě rozkvétá.
Prosím Bože, požehnej jí
ať mé srdce dále léčí,
prosím Bože, opatruj jí,
když zhyne, mé srdce zničí.
Kit: no maminka a tatínek v tom sice nějakou vedlejšku hráli, a kdo myslíš, že je k tomu dokopal? Sám velký pan Rejža. :))) (HŇ HŇ)
No, technicky: to opakování (vzhůru hledím, prosím, požehnej) básničce moc neprospívá, a ani rýmy nejsou moc povedené.
Filosoficky: kdybys místo modlení (lásku člověka ti Bůh DÁT nemůže) tu lásku vyživoval vlastní sílou, možná by to bylo lepší...
Nevím co s mým narozením má co dělat "bůh", já myslela že za to můžou maminka a tatínek :o)
Požehnat jí můžeš Ty sám tím, že jí dovolíš v srdci dlít a rozlít se pak naprosto všude... Dávej Lásku a ona se Ti vrátí zpět!
Kittie: A kdo může za maminku a za tatínka (kromě babičky a dědečka?:o))
Myslíš, že ti ten "bůh" pomůže????
Nechci nějak zesměšňovat tvou víru, to ne, každý v něco věří.. ale podle mě kdyby bůh byl, jak by mohl dopustit ty zvěrstva???
Mno, v "tenboha" taky nevěřím...už proto, že bych pak musel třeba věřit v nějaký Printy, Belgarty a Kittie...
A to se mi nechce.
Ale jinak v Boha nemůžu nevěřit!:-)
Kittie: Kdyby Buh nebyl, jak bys mohla byt Ty?
bosky: prosba+vira=cokoliv
láska nerozkvétá - ona JE...
oh...
to ma jí zabíjíme v sobě
ale ona je, jen my jsme slepí...