Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVy že máte rádi zvířata ?
15. 12. 2002
7
1
3445
Autor
Knihovník
Říkáte :
"máme je rádi"
Co děláte ?
V klecích je držíte.
Nekonečnou svobodu jste jim vzali.
Necháváte je žít tam,
kde sami byste nechtěli.
Stále říkáte
"máme je rádi"
Jste jen lháři, nebo blbci.
Vím, oni si nestěžují,
ale myslíte opravdu,
že by to chtěli ?
Žít ve vězení ...
1 názor
no vidíš, já si o tobě na první pohled myslela, že seš "bez citu"
(ale já se stejně v lidech většinou pletu..)
a první tvoje dílko, který čtu je hned za práva zvířátek...
dávám tip + dík
no vidíš, já si o tobě na první pohled myslela, že seš "bez citu"
(ale já se stejně v lidech většinou pletu..)
a první tvoje dílko, který čtu je hned za práva zvířátek...
dávám tip + dík
dobra myšlenka...
většina zvířat v zoo jsou zvířata, která jinde žijou a nejsou před vyhubením.
Viděl jsem cedule: Bacha, přes cestu přebíhají kojoti.
Slyšel jsem stěžovat si: Mývalové choděj vybírat zbytky jídla do popelnic a jedí našim kočkám žrádlo.
Nad hlavou mi lítalo hejno sokolů.
Obědval jsem s kolibříky - já u stolu a oni u stvolu.
t* + klub
Endif: - jojo ;)
(pozn. Knihovník - píše se byste, ne by jste)
(jinak fajn konfliktní témátko)
tip zs téma.......
wopi: myslis ze zoo jsou nejaky altruisticky organizace? napriklad zoo dvur kralove ziskala prirustky goril tim, ze vystrilela cely stado, aby bylo mozny odchytit mladata.........novy gorily v zoo rovna se novy finance od navstevniku........btw: zvirata v klecich jsou radosti bez sebe ze muzou prezit a zachranovat druh..........
ShadowDancer
19. 12. 2002
Troufám si tvrdit, že 90% (druhů) (nejméně) zvířat v zoo NENÍ před vyhubením - a neřeklbych že těch 10% co před vyhubením je opravedlňuje toto nedobrovolné vězení ...
Knihovníku, podívej se někdy na nějakej pořad o přírodě. Tvá představa o ní je naivní. Žádná vesele hopsající zvířátka, radující se ze svobody. Strach. Drsný boj o přežití. Tak to v přírodě vypadá. Je to kruté, ale je to tak.
Jo, myška je krásná.
Jo, sova je taky krásná.
Sova se ale, mrška, tou myškou živí.
To je příroda.
Wopi - těch já jsem viděl ... - mimochodem jak víš, jaká je má představa ?
no tak proč TY nežiješ ve vězení ? Život je také boj o přežití a žekni, jak by se ti líbilo, kdyby tě těď někdo vytáhnul z "nebezpečného" života plného vražd a násilí a šoupnul tě do bezpečí klece ?
Už jsem ti párkrát řekl, co si myslím o tvých diskusních příspěvcích, nebudu se opakovat, bylo by to zhola zbytečný.
Wopi - tak to určitě víš co jsem ti na to řekl ...
Omlouvám se za použití mých argumentů, jsou takové ... "těžké" (?) ...
spoustu těch zvířat zoo zachránila před vyhubením
:-/
blbci nejsou ti, co se starají o zvířata, ale ti, co po nich střílej
ShadowDancer
15. 12. 2002
Wopi - druhy mizí a znovu se oběvují - jsou i takové druhy zvířat co žijí jen v zoo, což je prakticky jako by neexistovaly ...
Krom toho, většina zvířat v zoo není před vyhynutím/vyhubením ...
Příjde na to - pokud se chtějí jen najíst, je to v pořádku, ovšem jestli jen z legrace, tak pak ti lidé patří do vězení ...