Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOdbornik
17. 01. 2003
2
0
1605
Autor
Pitrisa
Sex, rozkos, touha....
...neznam......
Touhu, rozkos, sex....
....ale na to jsem odbornik
na slovo vzaty.
Racte se posadit,
ja rada se ujmu vysvetlovani.
....jsem zde a pripravena....ty neprichazis....jiz te citim....vidim,ze jsi to vzdal jeste pred tim nez jsem ti mohla vytrhnout tve dva chlupy na nose....:-]]...?racko :-]]]
ja bych to potreboval ani ne tak vysvetlit, jako spis vytmavit. je rozkosne touzit po sexu ;-)
mas pravdu ...to prece Hurvajs musi byt.......tak zase opravuji...toho lisaka na lysaka....omluvte me, ja ty zpravy vzdycky vytukavam nosem...sem tam se stane....no vsak vite...
Sedím, čekám ... ale stále se nic neděje ... na vlnách beznaděje v tom, že se o TOM nic nedozvím, zase si připadám jako panic ... ale bez hranic. Nevěřím sice odborníkům jež tvrdí, že na tyhle věci mají docentůru leč zase nadruhou stranu ... může se člověk zase naučit od jiných jiné věci co k věci budou míti co říci ... ale ! Jestli se v ložnici před očima hvězdné oblohy ztratím ... určitě si příjdu k tobě pro radu.... :-)
No podivejme na toho lysaka!!!!! To by si chtel vedet ze?...dalsi otazka prosim....
.....vidim ze to je hazeni perel svinim....odchazim....lisaka opravuji...pouha shoda nahod....a neshoda pismenek na klavesnici...Je to dobra vymluva?