Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se§§§
Autor
Rezzi
„Tak co nás čeká dnes?“ ptal se když mu *** pomáhal s oblékáním.
„Tři panny, a jedna vdova. Všechny mají splněny potřebné formality a již dlouho čekají jen na Vás.“
Tedy do práce, pomyslel si a vydal se na snídani.
Pečená holoubátka byla toho dne zvláště vypečená a poté co mu *** dolil hrnek s kávou cítil jak ho zaplavuje příjemný pocit tepla a klidu. Není to zase tak hrozné pracovat pro mou zaměstnavatelku.
Sešel do stájí kde na něho již čekal jeho kůň. Byl vyhřebelcovaný, osedlaný a jeho srst se leskla v paprscích ranního slunce. *** plnil své povinnosti dokonale. On sám byl ve službách své paní teprve rok, ale *** obsluhoval již mnoho jeho předchůdců. *** o sobě nikdy nemluvil, ale to se po tak dlouhé době u jejich zaměstnavatelky dalo celkem očekávat.
Vzpomněl si na den kdy za ním přišla Smrt. Za ním, za rytířem §§§ nejskvělejším ze všech rytířů, princem své země a králem všech dívčích srdcí. Byla to velká bitva. Jedna z těch na které se bude vzpomínat ještě z mnoho let. Tahle myšlenka ho však příliš neuklidňovala, když ležel na zemi v kaluži vlastní krve a pozoroval okem, které mu zbylo, poslední zbytky života jak odcházejí někam pryč. V tu chvíli se mu zjevila.
Nabídka, kterou mu učinila se neodmítá a pro člověka, který se má rád tak, jako se měl rád §§§, to navíc bylo spíše splněním jeho životního snu. Vrátila mu všechnu jeho krásu, darovala mu zámek i s mlčenlivým *** a především jeho bělouše. Ostatně ten byl nutnou součástí výkonu jeho služby.
Nasedl na koně a vyrazil ze stáje. Vstříc novému dni. Vstříc novým povinnostem. Jel si pro duše dalších žen, které měly ten den zemřít.
Ostatně byl to přece on, princ na bílém koni…