Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZhulenost
Autor
pedro
Poser :Tyvole! Dělej, DĚLEJ!
Loser:Co?
Poser: Joint začíná fachat!!
Loser: Hmm
Poser: Co je , ty mas ňákou depku?,,nebo schízu?!!!
Loser: Cože?
Poser: No jako že si na ničem, neulítáváš, nic tě nedostává? Nikoho nemiluješ?
Loser: Schízu máš spíš ty.
Poser: Víšco nesnášim? Misantropy. Ty, co nic nedělaj a kritizujou vostatní.
Loser: To já je taky nemám rád. Ale eště horší je, když někdo taky nic nedělá a vobviňuje
vostatní, žeje jako nuda…
Poser: No každopádně by neměla bejt nuda, když sme zahulili, ne?
Loser: Hmmm
Poser: Kámo, příteli, kerouak, doors!!!!Co by ti řekli?
Loser: A co by jako řekli tobě? Žeseš pohodovej týpek?
Poser: No, nenaštvise, ale kdyby tu byl kerouak tak bych mel aspoň s kým se bavit, když ty všechno neguješ…
Loser:OK, počkej chvilku, seženu ti kerouaka /odbíhá/
Poser: Mezitim co je pryč…“notenje ale Jack!
Jack :Hi boyo!
Poser: Kdesetady berete? /ptá se čistě informativním výslechovým tónem/
Jack: Odskočil sem si na skok z tý zašlý, ryzí, pulsující primadony, co si říká Amerika…
Loser: --Co to kecáš? Vždyť už to tam dávno nepulsuje. Jediný co tam funguje je taková bizardní placebo demokracie. Když se někdo rozhodne postavit velký-zlo-jadernou-elinu, stačí, když to vyváží dostatkem houpaček a dětskejch kolotočů, kde se děti vyrovnaně houpou a točí, čímž produkujou tolik všeobecně pozitivní energie,že se veřejný mínění usměje a odklepne elinu „enter“ a je to. Houpouse jako písty anti atomový energie…
Poser:/tyvole je to fakt kerouak!!!, zato můj kámoš před nim nemá žádnej respekt! Je zhulenej a kecá nesmysly./
/servilně/ Dáme jointa, Jacku?
Jack:Okeydokey…
Jack: this i call shit! It does nothing to me! Tenhle joint je jako ta pulsující amérika…
Poser:Dobrej špek! A pokecal sem s Kerouakem!