Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRychlá smrt
13. 02. 2003
4
0
947
Autor
Sapho
Cítím báseň!
Obrátila jsem stránku
vidím utržený roh
zahlédla jsem první verš
však hned za ním
jeho hrob.
Ještě rozvinul se
vějíř metafor
vzápětí se s ním
kejklíř
v mé mysli ovívá.
Začínám vnímat chlad
jakoby Múze nešlo lhát
odcházím z rozepsaných vět
za sebou zanechávám květ
právě nerozvité básně..
Chjo, já to vzdávám, "sním" místo "s ním", "Můze" místo "Múze"... K tomu čárky na konci prvních dvou veršů, aby se následně už neobjevily... A ty dvě tečky na konci už vnímám radši pozitivně, je to zajímavý námět na proběhnutí se fantazií, není tam jen jedna, jako by autor chtěl udělat tři a naznačit tak neukončenost, však ani to nedokončil, je v tom něco hodně zvláštního :)...
No, prostě jsem si Tě chtěl přečíst, ale prohřešky proti gramatice či stylu mě odvádějí od samotných dílek, tak snad jindy...
máš zajímavé nápady a asociace, ale přijdou mi moc nepromyšlené, neutříděné a zmatené... ale i o tom je poesie... možná pro některé právě o tom - někdy je lepší nechat věci a myšlenky plynout a raději se v nich nešťourat - takže vlastně mohu hodnotit jen subjektivně a tímto způsobem - s ohledem na mé dnešní rozpoložení... takhle bychom se nikam nedostaly :) a nebo možná právě takhle jo...