Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nikdo nesmí vyčnívat

04. 05. 2000
0
0
635
Autor
TaHiCe

Já:Dneska k nám do školy přišla nová holka a chodí úplně hrozně oblíkaná. Měla šaty s červenejma puntíkama a bílý podkolenky. Např.Učitelé:Nesuď ji podle toho jak vypadá. Důležité je co má uvnitř. Já:Hm, ale ona je divná. Např.Učitelé:Musíš jí líp poznat, vždyť je nová. (později) Já:Támhleten kluk má skvělý číro. Např.Učitelka:Ježíši-ten vypadá?! Učitel:Co je to za vola?! Já:Nesuďte ho podle toho jak vypadá, důležité je co má uvnitř. Např,Učitelé:když někdo se sebou provede něco takovýho moc chytrej nebude. Já:vždyť ho vůbec neznáte.

Říkáte nám jak jsme hloupí když neposloucháme to ostatní Říkáte nám jak jsme hloupí když nechodíme oblíkaný jako ostatní Říkáte nám jak jsme hloupí když neděláme to co ostatní Říkáte nám jak jsme hloupí když nejsme jako ostatní Říkáte nám: Milióny lidí poslouchaj house Milióny lidí se "normálně" oblíkaj Milióny lidí maj naušnice jen v uších A zatím vy?!?! A zatím my zvedneme oči a z plných plic zařvem: Taky to může znamenat že milióny lidí namaj vkus!!!!!!!!!!!!!! SER.. NA NĚ A BUĎTE SVOJI!!!
Saxanka
14. 05. 2000
Dát tip
Je to skvělý jako bych slyšela moje dvojčátko.... ten prolog je dost hustej

Merle
05. 05. 2000
Dát tip
jestli nevíš, jak smazat dílo, napiš mi zprávu, ajá ti to vysvětlím... pokud víš, použij tuto znalost ke prospěchu písmáka...

Semis
04. 05. 2000
Dát tip
Jako bych to už někde četl :->

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru