Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO válce
Autor
kminnek
Nevím jak bych měl začít,nejsem žádný spisovatel a to, že píši je můj koníček a píši o tom co chci já a nemusím se stydět za můj názor.tak asi začnu odpovídat postupně.
Na začátku všeho byl asi Bůh,ten určitě nechtěl aby se lidi ničili navzájem válkami a zabíjením,on asi také nechtěl,aby vládli sami sobě,ale lidé to tak chtěli a tak jim dal prostor.všichni vidíme jak to asi na světě celé dopadá,nejsem věřící ale bůh asi nechtěl aby se lidi zabíjeli,nechtěl aby se vraždilo,myslím,že jeho přáním bylo aby lidé žili v lásce a ve vzájemné úctě což tomu tak není.Když už jsme u církve,tak asi Bůh také nechtěl,aby církev prodávala odpustky věřícím,nechtěl aby církev bohatla na majetku lidí která církev touze po majetku sama obvińovala z čarodějnictví,nejsem historik ale zdá se mi, že ssma církev si upravovala i kroniky co byli napsány podle sebe a jen to co se jí hodilo,ted neříkám,že by bible byla podvod,myslím tím třebas různé kroniky a je spousta věcí co sama církev zatajuje to určitě Bůh nechtěl.
Co se týče války,můj názor je stále stejný a já jsem osobně proti válce v Íráku.nemyslím si, že tady pomůže vyhrožování a nějaká válka, na tož nějaká převaha američanů když chtějí zaútočit s dvěmisty tisíci vojáky proti milionové armádě Íráku a pak stejně i před těmi několika lety kdy vojska OSN válčila v Íráku tak některé státy aliance sami prohlísili že to byla vlastně porážka a ne vyhraná válka a těch pár letadel co má USa navíc je dneska nic a nikde není jistě napsáno, že USA tuto válku vyhrají a měli by se zamyslet nas vším co se děje u nich doma ty různé katastrofy a pohromy a to, že si bibli přepracovávají a tak manipulují lidi je k smíchu.Když už jsem u toho terorismu myslím, že svržení atomové bomby na Japonsko byl také terorismus a nikdo USa nesoudil což ted se nyní může stát natož ještě nikdo nezačal soudit USA za válku v Jugoslávii.Myslím, že i k tomu měl nějaký postoj p.Havel a i s tím, že souhlasil s válkou v Íráku a pak se pletl i do zemí bývalé Jugoslávie a nyní bývalá pezidentka stojí před mezinárodním souden za rok tam může stát i havel, ten se také provinil spoustou věcí a když už jsme u toho terorismu tak přeci USA navrhli největšího teroristu na světě Arafata na Nobelovu cenu za mír.Je to jen k smíchu jak si USA chtějí hrát na válku a přitom již celý svět tuto válku nechce.Natož o válce v Afghanistánu to byl také propad.A to, že ted zatím není aliance vyšetřována za její zločiny v Jugoslávii to neznamená, že na to svět zapoměl a také to tak nechá.Až ted prohrají USA tuto válku pak Bush a ostatní budou spravedlivě stát před válečným soudem.I na úkor toho, že nikdo dnes válku nechce ani Evropa prostě nikdo jen USA mají strach z terorismu.Ale k terorismu docházelo,dochází a bude docházet a pak v zemích USA začnou explodovat bomby v obchodech na diskotékách a tam kde je nejvíc lidí a ne tam někde za městem a vlastně nyní USA svým postojem k válce ohrožují obyčejné lidi kteří za tuto válku nemohou a stanou se nechtěně obětí atentátu nebo výbuchu bomby protože Íráku a lidem co stojí na jeho straně to asi bude jedno kam uloží bombu a kdo z lidí umře.Takže zatím i mezinárodní soudy neobvinili USA ze zločinů v Jugoslávii protože se zatím bojí USA ale to určitě nebude po prohrané válce kterou USA nyní chtějí rozpoutat a to úplně zbytečně.je k smíchu že mezinárodní tribunál odsoudil Plavčišovou k 11 letům a to je asi poslední člověk co bude odsouzen tedy zatím.
Tak stále je můj názor stejný jsem proti válce a at si klidně kdo chce píše své názory,můj je určitě jasný.