Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBlábolita
Autor
hrdina
Vnikal jsem do ní jak do poustevny a její dětský úsměv se mihl jen v stínu, když říkala: „ … Ještě..?“
Měla sto chutí a já jen jednu (neukojitelnou).Tak jsme se dělali.Potom odešla a nevolám jí.No a k tomu, mi víc chybí práce. No ona vlastně ….. ,ale škoda slov i když proč to nenapsat, si neuvědomuje , že lidi se mění (neustále a většinou k horšímu)a proto se chová ke mně jako před sedmi roky . A já do ní vnikám jako do poustevny.
Když už se holky nechtěli se mnou jen tak válet (pověst si v malém městě budujete roky a ztrácíte skoro ze dne na den), pil jsem a přitom ostatním kázal o morálce a opravdovosti velkých lásek z naivních románů. Sranda.
S prací to šlo taky z kopce. Nejmladšímu z mých „kolegů“bylo jako Žižkovi v době kdy přišel o druhé oko
a proto asi viděli všechno černě. Šéf mi nadával ať jsem se celý měsíc snažil nebo na práci sral.Tak jsem mu
řekl: „ Pane vedoucí jděte do kanceláře a napište mi výpověď !!!“Dal mi ji tzv.dohodou - ubožák. Přesto všichni lidi okolo mne byli přesvědčeni , že ve mě něco velkého je. Já jsem o tom byl přesvědčený také , ale
kromě množství alkoholu v krvi - co by to mělo být?Asi prd.
Recitoval jsem jí překrásný verše : „Lásko cite nejsilnější a nejmíň probádaný….. !“Schoulila se do
klubíčka ,nahá pod peřinou , ležíc v mém náručí . Má duše se začala povznášet na vlnách té básně.
A ona z pod peřiny na mne vyvalila kozy, tak jsem si jednu vrazil do huby a tu druhou do ruky.Takže o čem to celý je ?
Taková kurva.V jistém slova smyslu se ze mě stává, aby taky ne .Moudřejší ustoupí , ale mstí se!
Co je na člověku nejhezčí ? To že je zranitelný. Střízlivou chvilku poznáte jednoduše-něco by jste si
dali ,protože každý je jak kůl v plotě ! Atd. Prostě jen tak blábolit a hlavně na sebe nic moc neprozradit.
A co je vlastně lepší být sám -opuštěný , skličovaný pocitem samoty, nebo nešťastně zamilovaný do někoho kdo si o Vás s úsměvem otře boty ?