Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJá v Zeleném Peří II.
Autor
Naku
Zdravím Písmáky a Písmačky.
Jak někteří z Vás možná zaznamenali, asi před týdnem se zde objevila upoutávka na mojí vpravdě amatérskou sebe-prezentaci na éterických vlnách ČRo2. Mojí vinou (spíše vinou mojí mládím již ochablé paměti) jsem zde neuvedl potřebné časové údaje a tak mnohé z Vás ušetřil návalů duševní nestability pramenících z poslechu mých kreací. Jejich doplnění bylo stěží proveditelné, neb jsem se podivným rozmarem bohyně Fortuny ocitl na 14 dní na nemocničním lůžku (a zároveň tak některé z Vás ušetřil hrůzy svého zjevu v plánovaném živém vysoupení na prknech Damúzy)...
V odpovědi na několik málo ohlasů jsem se rozhodl uveřejnit záznam onoho rozhlasového neštěstí na Internetu ve formě souboru MP3.
Než začnete stahovat tak ale pozor:
a) hledáte-li umělecké povznesení se nad marast všedního světa, hledejte jinde
b) hledáte-li gejzír humorných slovních obratů a vytříbených gagů, hledejte jinde
c) chcete-li slyšet moje vybroušené odpovědi na distingované otázky páně Kovaříka, nehledeje vůbec, nenajdete
d) hletáte-li vhodnou kulisu k uspání vašich ratolestí, odstraňte z jejich dosahu všechny ostré předměty (vidličky, nože, rohy nábytku...) a možná jste našli...
e) uvažujete-li o sebevraždě, račte stahovat...
Adresa je http://naku.chram.net/zeleneperi.mp3 a soubor má 11 MB.
Přeji příjemný poslech a nízkou frekvenci projevů duševních poruch během prezentace...
Naku