Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCo mas spravit, ked sa Ti moje diela nepacia?
11. 04. 2003
0
0
1888
Autor
Liso
Su dve moznosti:
1. chces mi ublizit
2. Nechces mi ublizit.
V pripade 1. bez prec!
V pripade 2. napis presne a bez skrupul co si myslis! :-)
Wopi vy by ste mali chranit nezavislost a zda sa mi, ze chranite (neprozayckeho) priatela. :-)
Boris je zase mojim priatelom... :-) A Ty dufam budes!!! :-)
Boris - kto je Pismak, ze ma problem s nakydanymi nazormi?
von_Tikowitz
14. 04. 2003
Myslím, že lidé, kteří neustále někoho napadají (slovy dement a pod.), by se měli sami nad sebou hluboce zamyslet.
Až na občasné drobné úlety tohoto typu vždy Písmák fungoval bezproblémově - lidé sem píšou dílka a jiní jim k nim přidávají názory. Bohužel, čas od času se tu objeví nějaký Velký Spravedlivý, který začne ureážet na vše strany, ale s tím se nedá nic dělat. Jen si o něm pomyslet své a nechat to plavat.
von_Tinkowitz:
ZAUJIMAVE! Existuje 3. moznost? Ty napr. nevies ci mi chces ublizit?
Alebo tie skatulky sa tykali ineho ako povodneho textu? :-)
------
Ale inac ziskavam z Tvojho textu jednu (neviem ci zamyslanu) pravdu!
Aj ked mi chces ublizit, napis! Skusim Ta milovat! :-)
von_Tikowitz
14. 04. 2003von_Tikowitz
14. 04. 2003
von_T:
Jasne! Chapem a beriem! BOLEST beriem!!!
Myslel som to takto ->
Nechces mi ublizit? => Pis! Neber ohlady na trochu bolesti!!! :-)
Bojis sa mojej bolesti v slovach pravdy? Chod prec! Uz si mi ublizil!!! :-)
Vdaka!
-------
Ale vdaka aj za vseobecne uvahy! Ano. Je hlupe mysliet si, ze kto cita musi ma mat rad! Hlupo som to ponal... Proste prid a precitaj si a ja musim ratat s tym, ze pre Teba budem len stratou casu a ze mi to povies...
Hmm. Zaboli, ktovie ci pomoze, ale bude to pravdive. :-)
von_Tikowitz
14. 04. 2003
Wopi: já nemohu za to, že si některé věci vztahuješ na sebe. Dementi tu rozhodně jsou (jako všude) a rozhodně kejhají.
;-)
Nevztáhl jsem si to na sebe (aspoň ne úplně), ale přide mi to trochu kruté...
V každém větším socioligickém vzorku (a to Písmák je) se projevuje typické Gaussovo rozdělení - většina průměrných, několik velmi chytrých, několik ...řekněme... hlupáků. Ale nepovažuji to procento hlupáků za nějak podstatné.
Ještě je třetí možnost:
3. dement, který potřebuje ke všemu kydat své názory, které jsou zcela o ničem
A to je problém Písmáka :-).