Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHensi / Rish
28. 04. 2003
0
1
2626
Autor
Shadown
1 názor
Ahoj Rishku. My bychom to tady asi shrnout nedokázali jelikož sme tak poskočili že je to až neskutečné tak tedy - Co bude dál :)
NO aby jsme učinili povinnostem PJ za dost musíme dodat, že se Tato naše odvážná trojka nakonec vyškrabala nahoru celkem v pohodě. následovalo několik dní pěší chůze, než dorzili do Doru. Pokud to někoho opravdu zajímá tak popis doru nalezne v tírání Ligmeony, hned na začátku. V této vesničce vyšlo najevo že Robin je mírně alergický na místní Pálenku a tak se někam vytratil. Zato Rish se spřáhla s několika místními a strávila odpoledne v hospodě. Pokud jste opravdu tak výkoní že jste se k Lig koukli jistě vítě jaké účinky místní pitivo má a v jakém stavu se tedy Rish dnes večer nachází :)
Ne já tě nemoh najít v seznamu objevila jsi se mi tam až teď po restartovnání. Já si z tebe utahovati nechtěl :)
"zkusím vylést nahoru a spustit vám lano." Přitáhl se k jedné z čepelí a našel si opěrku pro nohu. - Začíná se pohybovat směrem vzhůru.
Jo máš pravdu. Tak vás dovezli až k bráně a tam se s vámi zdvořil rozloučili
No opustili jste jeskini do které vás vypustili. Došli jste k ústí a jste na skalním utesu nad mořem :)
"No když si sundáš ten šátak z očí asi to bude lepší :)"
"No půjdeme tady po té cestě"
(jde o asi 10cm širokou římsu na skále :)
Rish se ti choulí u nohy.
"Neboj já tě chytnu, ale abych řekl pravdu taky se mi tama moc nechce :)" Začal si prohlížet okaj útesu
Robče klečí u samého okraje skály a kouká dolů na moře. Ta cestička vede nalevo od váš. "Přemýšlím že to zkusíne skočit."
No asi 50 metrů a pak už není vidět jelikož zahýbá spolu se skálou :)
"umíš plavat?"
"Počkej, já se kouknu co je nahoře." Vytasil bijec a začíná se tam nějak podivně motak u stěny :)
No zabodává právě druhou část bijce do skály. První už tam je asi metr nad podlahou jeskyně
Jo dopíšu ale bude to trvat, jelikož mám teď moc málo času. Ale chtěla by to od tebe tu čás kterou má drago u Elma a Sashy :)
Tam už jste a i přes chrápání páně Killina se věnujete študiu mapy a Robča vypadá, že jí rozumí.