Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se...... celou noc
30. 04. 2003
2
0
1443
Autor
lenty2
Každý chlap svým kamarádům tvrdí, že se dokáže milovat celou noc, ale…
Francouzi a Italové jsou většinou žen pokládáni za nejlepší milence. Jenže podle průzkumu firmy Durex zahrnující deset tisíc sexuálně aktivních žen a mužů z celého světa, jsou Francouzi a Italové v posteli pěkní břídilové. Studie totiž odhalila, že mnohem delší soulož (28,1 minut) dopřávají svým partnerkám např. američtí muži. Za nimi nezaostávají ani borci z Kanady (22,7 minut). Francouzi a Italové se svými 16,1 a 14,2 minutami dost silně pokulhávají. K lítosti českých žen na tom ani čeští muži nejsou zvlášť valně – 12,6 minut.
No to ne...ale mám za to, že je to dýl..víš třebas když se kouknu na hodinky když jdu do postele a pak po tom:-)) si je musím nařídit na budík a je vždycky tak hoďka v tahu...já Ti nevím...
Ale zase uznejte, chlap, ktery si neda pivko utrati hory penez za neco jinyho...
2 uklizečka - to vis, my zensky vime, o cem mluvime.
Kdyz chlap rekne, ze to vydrzi pul hodiny, vydel to deseti a mas tu real. 3 minuty...
Proč bych to říkala, s českou nadprůměrou inteligence to snad napadne každého pitomce, ne? :-)
mně to chlapi neříkají a zásadně, při tom nedělím:o)))
jinak trvání samotného aktu je závislé na mnoha různých faktorech, já mám ráda i ty příjemné věci okolo:o)))
Hmmmmmm, báječná večeře, sledování východu slunce a podobně? No jo, to si dám líbit...
diamanty přijímám zásadně, zdůrazňuji, zásadně až po první večeři:o))))
ano v zásadě jsme tu každý za pitomce..vzhledem k počtu invektiv
pouze někteří tento fakt kryjí vzděláním a pernamentní podnapilostí .-))
von_Tikowitz
01. 05. 2003von_Tikowitz
01. 05. 2003von_Tikowitz
01. 05. 2003
O permanentní podnapilosti nebyla řeč, já bych to pojala spíš jako stádium příjemného obluzování smyslů...
Navždy_Tvůj
30. 04. 2003
Stejne by me zajimalo, jak tenhle průzkum sestavovali. Mate nejaky napad?
kratší předehry....a myslet na lakování plotu :)
a průzkum, američani jsou optimisti .-)
Souhlas, souhlas, souhlas
A pak že češi nejsou děsně chytrý...
(co se jim nedostává v posteli, to vynahradí inteligence, že?)
Na tom neco bude, ale co ti, co piji mleko? Muj kamos tvrdi, ze z holkou vydrzi vzdy celou noc, nebot - minuta predehra, 2 minuty sex a zbytek se prospi na mekke postylce. A hle, je rano.