Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMiriel / ielele_
03. 05. 2003
0
0
3440
Autor
Shadown
Miriel z Celebeldar pochází z Oiol-Eryn.
"A není to nebezpečné?" Ty suky musí být strašně zajímavé protože je skoro provrtává očima.
"Jak to mám vědět? Na cestách jsem jaksi ještě nebyla...nechceš s těmi suky pomoct?"
"cože, co ... emh ... ani ne." Myslím že roztěkanost jeho pohledu si dokážeš představit i bez popisu :)
"Já tu ještě nejsem služebně, já tu jsem na praxi víš." Pro změnu se snaží provrtat větev za tebou
"Ale jo, ale taky mě napadlo že bych se vydal dál." Pohledem sklouzl, jinam, když si se otočila zpátky, zjistil že se asi nekouká zrovna správně a rychle posunul svůj pohled jinam.
No dofm že víš kam asi zabloudili jeho oči.
Nevím, že by našel další suk v podlaze? Napadlo mě, že by to možná byl dobrý průvodce na cestách, ale radši zatím nic neříkám (třeba z něj ještě vypadne něco zajímavého:o)
ne nenašel suk na podlaze. Takže si rozebereme obrazoví scénář. Ty sedíš proti němu on kouká někam za tvé rameno. Otáčíš se, jeho pohled opouští větev za tebou a přesunuje se o kapánek dolů (jen o pár čísel) když se otáčíš zpět jeho oči se pohybují s tvým tělem stále ve stejné úrovni.( Tak Elf rudne a jeho oči rychle hledají nějaký ten suk který by co nejméně vzbuzoval zardění ---
no teda...tolik rudnutí pro nic...samozřejmě, že nic nepozoruji...myslím, že asi půjdu...ale ještě bych chtěla něco slyšet...
"A .. ehm ... nó...." Vrtá suky" Nechtěla bys .... jako třeba ... víš, že bych ..."
"Nóóó´!!!" Jeho pohled vyletěl nahoru, pak jej dohnalo stydlivé já a opět se svezl dolů. "Teda kdyby ti to nevadilo."
To snad není možné, že by byl ještě někdo na světě stydlivější než já... (to si jen tak myslím pro sebe) Zářivý úsměv: "Ty bys to udělal?"
(Tak to jsem zvědavá, co vidí, mé předlouhé šatstvo je totiž poněkud neprůhledné...)
"Z Greenu, samozřejmě." Jeho pohled doputoval až k tvé hlavě a snaží se udržet kontakt očima.
"Ovšem..." teď zase rudnu já, taková hloupá otázka..."a ty bys se mnou opravdu šel na cesty?"
"Zdá se ti, že by mi to vadilo? Myslíš, že bych sse mohla vydat na cestu sama?"
"Nic, prostě tam sedí a lodí a říká že už ho to přestává bavit." Vytáhl nějakou butolku.
"Dáš si ?"
"Děkuji." čaj z bylinek pěkně voní, rozhodnu se napít. "Kde se tu ten čaroděj vzal? Znáš ho?"
"No proč ne jen mě to udivuje, Kouzelníci se většinou poflakujou po knihovně než po lese. S prominutím."
"A já myslel že dýcháte vědomosti. Bez prominutí." Nevydržel to a začal se silně uculovat
Vari se na tebe opět podíval :"mohu nějak odčinit své nemístné utahování ?"
"Ale to nevadí, já moc ráda žertuji:o)...ale když odčinit, tak dobrá: opravdu je to člověk z univerzity? Já mám pocit, že jsem ho ještě neviděla."
MMCH poznámka Pj: Ty jsi se neučastnila hodin kde by se vyučovala ohnivá magie a jelikož je to jediná magie která se na škole učí, znamená to že tě neučil... to jen pro úplnost :)
MMCH poznámka k P.J. Určitě jsem byla aspoň na některých hodinách, jinak bych přece nemohla přijít na to, že mě to nebaví...
No jelikož tvý rodičové tě doma ani nenenchali napokoji a jakožto mágové ohně tě asi učili právě tyto základní kouzla. Nebylo potřeba aby jsi svou nechuť odhalila ve škole. :)
"Kam jsi se chtěla kouknout, když jsi vyrazila z města?" Trošku se osmělil, jelikož jsi zatím po něm nevrhla žádnou ohnivku :)
No neumíš jelikož jsi odmítla učit se ohnivou magii což on vědět nemůže :)
Nechtěla jsi, ale jakožto slušný pan P ti dovoluji se rozhodnout jinak.
Tak já mu zatím neříkám, že ohnivku neumím:o) Ona to je docela sranda...
To by jsi byla hloupá kdyby jsi mu to řekla :)
Odpovíš mu na jeho otázku ?
Promiň poslal jsem to trošku předčasně
"A kam by to mělo být, nějaké určité místo nebo prostředí ?"
"zásoby nemám...nechci se vydávat hned..." chvilku přemýšlím..."no vlastně ještě ani nevím, jak to udělám..."
Dobrá vydala jsi se na cestu. Jdeš a jdeš anajednou jsi zahlédla loďku uprostřed Toku
"Ješkovi oči to jsem se lek!" Pak se uklidní a vyloví z vody upuštěnou udici. "Co vás to napadá slečno takhle se tu plížit."
Nezlobte se, nevěděla jsem, že vás tolik vylekám. Neplížím se, pouze se procházím svižným krokem a objevuji nové cesty...
"Zvláštního, no kromě toho že se mi ty malí sviňky vyhýbají tak nic. jo ještě se mi posmívaj támhle ti dva na tom stromě."
Otočím se a dívám se do koruny stromu - jací že se to "ti dva" posmívají...
Rozhodla jsem se nedělat scénu a jít přímo k nim se zeptat, co je tak zarmoutilo...totiž...rozesmálo...
Dobrá vyrazila jsi ke stromu, stálo tě to jen trošku více hledání a našla jsi i drobné zářezi v kůže které používají k lezení nahoru pokud nemají spuštěný provaz.
Tedy: Když jsem se dostala až k hlídce (obvykle to nepatří do náplně mého dne:o) nenápadně jsem zapředla hovor. (smí se nenápadně zapřádat hovor s hlídkou?:o) Po vlídném pozdravení následoval můj dříve předeslaný dotaz...
pozn pj: Obvklý začátek rozhovoru s hlídkou je " "Spustítě ten provaz nebo tam za váma mám vylínout?" nebo něco podobného
Dobrá: Před tím, než jsem se zdárně dostala až k hlídce, užila jsem tohoto všeobecně známého zaklínadla:o) A teď čekám, co mi odpoví na můj dotaz...
Odpovědělo ti polínko přivázané na provázku které tě málem praštilo do hlavy :)
myslela jsem, že to už máme za sebou. No nevadí:o) Polínko mě samozřejmě do hlavy nepraštilo, jelikož jsem včas uhnula. Teď už jsem se k nim konečně dostala?
No jo vylezla jsi nahoru. Je to taková větší útulná plošina krytá větvemi ale je od tuď překvapivě dobrý rozhled. Sedí tu dva elfové jeden muž a jedna žena, oba mají zelené ohozi a mírně se kření :)
Pro jistotu se mírně zakřením taky. Sluší se, abychom se nějak představili, nebo to není nutné?
Hlídka se většinou moc nepředstavuje, pokud ti řeknou jména není to problém zviklosti jen požadují tvé jméno pro případnou správu na velení :)
Představuji se a taky ve skrytu dušičky doufám, že mi třeba taky prozradí své jméno...nechci po nich žádné hlášení, jen jsem chtěla poznat nové lidi...
"Teší mě Miriel, mě říkají Vari. Co by jsi potřebovala." říká on. Ona zatím někam zmizela asi víše do větvý :.
"Teší mě Miriel, mě říkají Vari. Co by jsi potřebovala." říká on. Ona zatím někam zmizela asi víše do větvý :.
Mám velikou radost, že se mi mé malé přání vyplnilo. "Chtěla bych se tě zeptat...když tu celé dny hlídáte a rozhlížíte se...co vidíte?" Asi to Varimu připadá zvláštní, protože se ptám s celkem dychtivým výrazem...
"Celkem nic zvláštního, někdy se tu objeví něco zajímavého jako třeba ten čaroděj na té loďce, ale většinou je tu klid. "
Vatřeštím na něj svá krásná kukadla (chichi): "To je čaroděj? Jak jsi na to přišel?"
" Jednoduše, vždycky když už mu ta ryba po několikáté sežere návnadu a zdrhne tak po ti švihne ohnivou kouli :)"
Takže sedíš doma, točíš mlejnek z prstů, máš oblečenej univerzitní ohoz a ...
Přemýšlím, kam bych si vyrazila...už vím! Mohla bych se jít učit dávat pozor, abych nespadla do řeky:o) Já vím, že je to starý, ale má to něco do sebe, ne?
Takže co to bude .... no myslim že o tom se bavit ani moc nemusíme :)
Takže jo a kam chceš vyrazit ? Hned pod město, k soutoku, nebo někam dál ?
Tož já i myslím, že bych měla někam k peřejím, aby to mělo cenu, že...:o) A pak bych se mohla podívat třeba i dál...
Takže k peřejím, no to bys musela na Levy Gandar. to znamená od soutoku na sever a tak za hodinku dvě jsi už v místech kde je řeka bujnější. to víš Pravý Gandar je velká líná řeka :) Ale ona zas tak líná není ... Co by jsi si tedy chtěla vzít na sebe ?
MMCH: Mě nemusíš posílat avi na tuto místnost, dostávám to jako Kritiky :)
TO by určitě nebylo. Myslím že Hraničářské hlídky všude po lese by měli pěkné halo kdyby jsi tu drobnost opoměla :)
No - upřímně řečeno - ani by mě to nenapadlo (myslím opomenout to šatstvo:o)
Takže kde jsme skončili. Ano jsi "žába" něco kolem dvaceti pěti tuším. ... opravuj jeslti se pletu. Tvojí učitelé tě již tlačí k tomu aby jsi začala študovat i odborné dovednosti.
Dobrá vstala jsi, provedla hijenu. Oblékla se a ... Dneska máš ve škole hodiny až pozdě po poledni. Teď jsou tam samé ty magické ohnivácké blbinky
MMCH podle toho co jsme si zatím řekli tak jsi na to neměla myšlenky ještě nikdy a na tyto hodiny nechodíš :)
Takže co s načatým dnem. První nezáživná hodina na kterou chodíš je až za flouho