...číst tohle - včetně komentářů_NEBO! Zejména komentářů mi přijde jako koukat se na VELKÝ NETŘESK! lat. SEMPERVIVUM. Tak.
Moc náročné na pana Kolegu....
šmankote, řekla ksem něco špatně ?
Pacientův popis příznaků = anamnéza. Áha !??!?
ahoj, pes je nachcípanej, zase bere antibiotika, je zahleněnej, dáví se, je mi ho líto.....
co se Ti nezdá, říkám příznaky, ne anamnézu, ta je na Tobě...
Se pesem vypomohu, dítě neumím. (tedy léčit...)
dnes jsem jistě bohyně smůly, celý rok makám abych byla mezi nejlepšími ve svém oboru a když mám jet za odměnu na relax víkend, je nemocné dítě a pes taky.................
tak to nevím, já nevěděla že nejsem první...
Ale jistěže jsi první !!! Ale první bohyně.....
Proč se se mnou nikdy nikdo nechce vsadit ?
Vsaď se, že neuskočím....
Pišto, vlak jede.......hůůůůůůůůůů
Lúmen, děkuji..
Nic nemaž, mně se to líbí celý, možná ten začátek odvádí čtenáře trochu pryč, ale má to jednu výhodu. Každý si to musí přečíst min. 2x a najde v tom pěkný věci..*
Dont, díky, dám na Tebe....
Věštba sudiček
zlých až k nepoznání....
Babizny mizerné !
Já nejsem ničí !
(jen teď její
zpod kolejí
křičím, dřív, než přijedeš prvním vlakem)
3/5
až závěr se mi začal líbit... jinak určitě úpřimné, někde ze srdce...nebo z duše...
asi mne budete muset ( pokud budete chtít) čísti na konci...
přesto díky za připomínky, určitě popřemýšlím....
nojo, někoho múza líba celou dobu a mně holt až na konci...
Udělej si obraz z obrazu na displeji, rozostři ho do měkkých kontur, zamiluj se do něho a pak se div......
BARBAR
smazala a něco přidala, jak se mi to povedlo, či jsem to dorazila ???
místy se to dle mého názoru zbytečně rýmuje...myslím že něco měnit už nemá smysl, je to takové, jaké to bylo...a nebylo to špatné. Pravda asi jsi tomu trochem pomohla...ale už to není ono :) toť můj názor
no to je jedno, tak už to nechám, nebo to smažu...