Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNěco
04. 05. 1999
2
0
2639
Autor
Gity
Jsi blízko k mé duąi,
ale tak daleko od mých rtů!
souznění duší - a možná právě proto jsou rty tak daleko ... děkuji Gity právě za tu fantazii a možnost si pod tím představit kdykoli cokoli :-)
To přece vůbec nemusí bejt neopětovaná láska. Prostě jen fakt. Někdy stačí jen ta duše.
Gity, vzhledem k tomu, co už vím z tvých ostatních reakcí, je mi to jasnější. Nezlob se, ale i bez znalosti věci, to dvouverší je kvalitní báseň, mluvící svojí řečí, fantazie sama. Dodatečně Ti do května posílám TIP. Zasloužíš !
Oprav mě, jestli se mýlím, ale hádám správně na neopětvanou (z jeho strany) lásku?
Ano, Gity, někdy je to fakt úplně jinak! Ale hlavně, že to nějak je! Ne?:-))
Víte co je bezva, že si pod tím každej smí představit co chce. Tak to má být. Píšu pro vás.
B.Ezejmenij
04. 05. 1999
Myslíš z anatomického hlediska. Jestli ano, pak je to pozoruhodné pochopení mé "hluboké" myšlenky
(ale kde se v těle skrývá duše?)
Chceš vědět pravdu? Je to pro někoho, koho nikdy nebudu vášnivě líbat, a přitom...........
(ale kde se v těle skrývá duše?)
Chceš vědět pravdu? Je to pro někoho, koho nikdy nebudu vášnivě líbat, a přitom...........