Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČervíček aneb příběh indiánského lovce ve střední Evropě (nebo tak nějak:-)
23. 05. 2003
0
0
1645
Autor
Angeri
Ahojky,
chtěla bych se zeptat, jeslti vůbec tuhle knihu něko četl. Napsala jí I. Fričová na "motivy" zápisků svého ........ no, myslím že dědečka svého manžela, či tak něco - českého cestovatele, etnologa, batonika (myslím,že hlavně "kaktusáře"), lékaře a ještě všelicos jiného, zkrátka Alberta Vojtěcha Friče.
Ráda bych našla někoho, kdo to četl, protože je to pro mě naprostý skvost, a těm (té většině) , kteří to něčetli, vřele doporučuji.
Ahoj.
obrýzky tam jsou, tak se do toho pusť. Jo tak, ty vlastně neumíš číst :-)
Neznám, nečetl jsem a jak tam moc nejsou obrázky, tak si moc nepočtu... (neumím číst... pšššt...)...;)
Ta druhá - Z Pacheka do Pacheka, tu jsem nečetla, ale od první se liší tak, že tam jsou navíc nějaký příhody a fotky - tedy tak je aspoň psáno v článcích na internetu. Pokud jde o to, kdo jí tedy vlastně napsal, no ano, byl to sám Frič, ale spíč bych to řekla tak, že ten si psal nějaký útržky a ti jeho "dedici" jí dali dohromady. No, to je vlastně fuč, nebudu to řečit :-)
P. S.: Už píšu scénář, takže až za pár let uvidíte v kinech film o Červíčkovi, víte, že nějaká Angeri na tom dělala:-)