Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRifle
24. 05. 2003
1
0
559
Autor
Sněhulka
Celé týdny nejsem k mání,
Nemám čas na povídání,
Od rána až do večera,
Makám do umdlení těla,
Chci vydělat bleskurychle,
Na ty drahé super rifle.
Mají je v butiku,
Naproti trafice,
Nejsou však za babku,
Stojí dva tisíce.
Měsíc s měsícem se sešel,
Neuspěla rýma,kašel,
V den výplaty nedýchám,
Do účtárny pospíchám,
Při pohledu na pásku,
Mám však na rtech otázku,
K čemu tohle honění,
Když tam zase víc není.
Dál budu chodit pro krásu,
V tepláčkách modrých z Pleasu.
pro PS-tak to jsem ráda že jsem uspěla :o)).....budeš muset chodit na kritiky čestěji :o))
:o)))))
Tak modré tepláčky z Pleasu mě absolutně odbouraly! :o)))
Jednoznačný Ť!
(Teď už to prakticky nemá chybu a hlavně - i díky výbornému rytmu to má pěkný spád.)
(Teda jestli se podle mých rad budou všichni tak drsně zlepšovat, možná bych to mohl začít dělat profesionálně. :o))))))
pro PS -sypu si popel na hlavu a sypu a sypu... když už jsem dosypala a ven se vyhrabala zkusila jsem to přepsat...sedí mi to ted´líp ale nevím jak Tvým uším????přečti a suď...:))
Monty_Python
24. 05. 2003
Aúúú!!! A tak dobře to působilo!
Předposlední řádek je tragický, použít takovou konstrukci jen kvůli verši se sice z nouze dá, ale musí se to vlézt do rytmu, jinak tam není nic na ospravedlnění.
Taky bych doporučil rozdělit to na sloky - už kvůli té změně rytmu uprostřed.
(A tak krásně svižně to mohlo působit... A tak oddechově...:o)
(Nevím, jestli o ty rady stojíš, ale když něco dělám, má to být pořádně!)
(Téma nehodnotím, za almužnu se už snad nikde ani pracovat nedá - nebo jo? :o)