Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZrcadlo.
07. 06. 2003
0
0
698
Autor
kminnek
V zrcadle vidíš nový obraz pak zjistíš jde o tvůj odraz konečně vidíš to co si zapoměl pozdě poznáváš co dovolit si směl. Až ted poznáš jak utíká čas stárneš a třese ti hlas pozoruješ vrásky a jizvy na čele. Tvé oči od toho světla znavené na kůži hluboké rány zjizvené své tváři říkáš už je čas aby ti život mládí vrátil tak v příštím životě možná zas ted chceš aby se ti život zkrátil pozoruješ vrásky a jizvy na čele. Tak jen ze strachu klopíš zrak když na něm utíráš stále prach utíráš zrcadlo od prachu jistě tu krásu proměnuješ v nic to tvé sklo je stále čisté a ač snažíš se sám sebevíc pozoruješ vrásky a jizvy na čele. V zrcadle vidíš tvých očí jas život lže kdy přijde smrti čas jen prach prosvěcen paprskem kalí díváš se na tu svou krásu tu tvou starobu snad mládí spálí jak každá minuta ubývá z tvého času pozoruješ vrásky a jizvy na čele. Proč tomu nevěříš už jsi stár každého poznamená času spár tak koukni jak vlastně vypadáš jen tvé vousy ten obraz ruší ted si říkáš co od života máš podívej na tu svou uvnitř duši pozoruješ vrásky a jizvy na čele. Tak každý den u zrcadla stojíš ono už ví,proč stáří se bojíš tvé tělo hází na ten obraz stín jak o mládí si tu sám sníváš tak pochop stáří je až za tím když stále na sebe se díváš pozoruješ vrásky a jizvy na čele. Tak se stále díváš na své stíny snad obraz z nich vznikne jiný ten čas se o tebe nechce dělit mládí chřadne tou svou touhou přemýšlíš do koho se vtělit radost z čeho ne přílíš dlouhou pozoruješ vrásky a jizvy na čele. V zrcadle vidíš ten stejný obraz to sklo chystá zas další podraz když večer na postel zas padneš a na tvé tělo padne stín ráno poznáš jak rychle stárneš když utíráš ty stopy slin pozoruješ vrásky a jizvy na čele. Ja také spatřím v zrcadle svou tvář poznám jak zrcadlo je velký lhář já dívám se také na tu proměnu s kterou si pomalu hraje čas nad tou lží si pak matně vzpomenu ráno se do něj budu dívat zas pozoruji vrásky a jizvy na čele. Tvá tvář je mapou zašlých dní přeješ si at do rána skamení zrcadlo ukáže jak krása hasne v tom nekonečném odrazu světla nepomohou ti ani mé básně když ti je noční luna četla pozoruješ vrásky a jizvy na čele. Ta mladost co vidíš to je kaz jen tě klame ten světla jas a díváš se na ten smutný brak bereš první věc co tě napadne jen dlaní si chráníš zrak tisíce střepů kolem dopadne nevidíš vrásky ani jizvy na čele.