Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seÚterní glosa, 8. července 2003
Autor
glosator
08. 07. 2003
Poslední dobou se jenom hemží informace různých negativních opatření nynější vlády v tzv. rádoby „reformě veřejných financí“. Nová informace z „balíčku“ hovoří o tom, že vláda končí s poskytovanými dotacemi na stavební spoření a tyto podpory prudce redukuje na minimální výši, za kterou jsou střadatelé ochotni takhle s penězi nakládat. Ani se nedivím nekvalitní ekonomické práci vlády, ve které mimochodem není ani jeden vystudovaný, erudovaný ekonom, ale místo nich o ekonomické situaci státu rozhodují lidé, kteří svým vzděláním mají opravdu i k ekonomickým směrům daleko. Příklad pana premiéra Špidly je tím jasným důkazem. Je to totiž historik nebo ministr FINANCÍ je právník. To myslím s ekonomií nemá moc společného. Ale bohužel, koho si lidé zvolili, toho taky mají…
Je velmi znepokojivý poslední odhad volebních preferencí, který prudce nahrává Komunistické straně Čech a Moravy. Je dlužno dodat, že největší zásluhu na těchto preferencích má bohužel stávající vláda, která své úkoly evidentně nezvládá a je třeba s ní už konečně zatřást a smést pod stůl. Bývalý premiér Zeman, tak jak jsem pravicový volič, musím říct, že si dokázal udržet ve svém týmu kázeň a jasno a obklopil se vhodnými osobnostmi. Neříkám, že ve všech případech. A co víc…byla s ním aspoň legrace… Vždycky vylezl s jeho oblíbenými, nejapnými bonmoty, které, nutno říct, byly i vtipné. Ne vždy se však hodily…ale to je asi na jinou debatu. Když už jsem u toho, líbil se mi poslední bonmot ze zemanových úst kdy vzkázal, že je nutno Špidlu humánně utratit. Souhlasím.