Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semanuál
19. 07. 2003
3
0
1305
Autor
Seljuk
manuál
písmena vyrytá do šedé kůry zad
z těch písmen návody, jak žít, jak umírat
čas je už nesmaže, to jsem si skoro jist,
ale sám nevidím na ně, kdo bude číst?
815_0: Díky za vylíčení tvých dojmů z tohohle, docela ses trefil, ale naštěstí ne na 100%, to by mě zarazilo:-) Díky...
Mě taky :-) Ještě že tak - dva zaražený lidi kvůli jedný kritice - to bych si neodpustil ;-) Dík
:-) Na druhou stranu by možná taková kritika fakt stála za to.... ale zarazit někoho je čím dál těžší, vidím to u sebe...
Jojo - máš pravdu - nejde oslnit - protože v dnešní době jsou všichni natolik stupidní, že nejsou schopní přiznat jednoduchost svý intelektový roviny a - i kdybys napsal nejlepší a nejtrefnější kritiku, autor Ti jí nevezme - nikdo nepřipustí, že bys mohl rozumět tomu, co píše, když "On je tááák složitej..." Je to smutný, ale je to tak - na druhou stranu - stává se, že napíšeš dílko, a jeho skutečnej význam si uvědomíš až časem - to Tě pak zarazí - stejně jako kritika, kterou čas od času najdeš u svýho dílka a až za hodně dlouhou dobu oceníš její obsah...:-) Proto si myslím, že je vždycky nejlepší napsat to, co Tě první napadne a - ať si to každej přebere po svym... Už zas se moc rozepisuju - promiň...:-)
Waw mluvíš jako kniha:-) Tohle rozepisování mám rád, teda rád to čtu, na to psát to moc nejsem... ale máš pravdu, svatou pravdu!!
Kniha ? To snad ne - jestli něco dělám nerad, tak je to čtení - málokdy v knihovně narazím na něco, co by mě zaujalo - asi jsem línej... A proč ne - myslím, že právě to je v poslední době tolik moderní - takže - vlastně jsem IN :-) Někdy je žalostný držet krok s dobou...
To mě právě začíná bavit, nebo alespoň přiznat si to je dnes už underground:-) Je spousta knížek které se dají víc než doporučit, otázka jen z jakého soudku...
Cítím z toho odevzdanost a bezmocnost pramenící z uvědomění si (zdánlivé) omezenosti a bezmocnosti v tomhle Světě, v týhle zmatený době... Dávám TIP a řadím mezi nejoblíbenější :)
Don´t_worry
20. 07. 2003
Myslím, že už tady byly úplně všechny postupy a přístupy, můžem si jen jeden z nich vybrat, nebo je zkombinovat... Ale na už nemám, potřebuju manuál, ale žádnému nerozumím...