Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJá jsem nechtěla !!!
Autor
Kostěj99
„Sem kráva.“, zařvala a v malých kroužcích obcházela malinkou chodbičku. Jen jakoby mimoděk její krok nabral směr do kuchyně. Z poloprázdné láhve odlila další dávku svého vysvobození.
Cítila, jak se jí motá hlava, cítila, jak si další kapky proráží cestu rozmazaným líčením. Dlaní si opřela čelo a s bolestnými vzlyky zvracela na špinavou podlahu. Hrudník vzdouvající se zoufalou nevolností se najednou tiše uvolnil a pomohl ji usnout.
Jen ten koláč včerejšího alkoholového oparu dával znamení, že ještě žije!
Probudila se, když slunce vtíravě prosilo o pozornost. Smrad zvratků a nepořádek na stole s propáleným ubrusem od zapomenuté cigarety ji nechal vzpomenout na včerejší radosti. Žaludek se obracel z pachů, hladu a strachu. Cítila strach a bála stejně, jako každý den.
Bála se usínat sama, bála se probuzení, bála se lidí, bála se světa a proto ji ten, ani nechtěl přijmout. Opilá se často brouzdala špinavým bytem s pocitem viny. Neuměla pochopit, proč ty pocity mívá, ale s každým úsvitem přicházely.
Nikdy nenechávala nikoho do rána. Sama se cítívala jako děvka a podle všech morálních a etických pravidel, prostě byla děvkou.
Zrcadlo prozradilo její bledost a vrásky, které po ránu vypadají, jak vytesané dřevorytci. Zubní pasta došla, kartáček se válel pod umyvadlem na použitém spodním prádle. Sedla si na zem a otřela si obličej špinavým ručníkem. Už neměla sílu ani brečet, neměla sílu se zvednout a cítila, jak neudrží moč.
Čůrek jí stékal po stehnech a rozléval osvobozující teplo. Bylo jí příjemně, věděla, že teď je osvobozená od všech nutných povinností. Oddechovala do rozházeného prádla a vzpomínala na včerejší noc. Všechny podobné večery jí splývají. Do pomalých žaludečních křečí vidí obličeje a jejich smích.
Rozlévání alkoholu do špinavých skleniček. Ještě teď cítí, jak se lepí rum v záhybech na kůži. Rozléval ho někdo na ní. Byla nahá, jasně, byla nahá. Ještě teď cítí drzé jazyky, jak loví kapky alkoholu v jejím pupíku.
Jasně, včera to byl Body shot s tuzemákem! Šílený, ale Franta vyprávěl, že to zažil někde v Praze a bylo to fajn. Za hodinu ji olizoval a ona se nebránila.
Usmála se, vlastně ani neví, jestli to byla příjemná vzpomínka. Byla prostě ráda, že je to vzpomínka, něco na co si dokázala vzpomenout. Čas běží potichu a ticho ji konečně probralo.
Prošla zpátky do kuchyně a pomalu otevírala všechny skříňky kuchyňské linky. Našla jen otevřenou krabičku sardinek. Použitá vidlička brouzdala bezcílně rozsekanou rybinou.
Pokračování prvního dílu příběhu najdete TADY