Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDiskuze klubu \"My, kteří víme...\"
18. 08. 2003
0
0
1506
Autor
singha
Na úvod všechny, kdo sem zabloudili, vítám a doufám, že jako jo. :)
Sobí_Hnusec
14. 03. 2005
No, já teda spíše "vyrůstal" na old-schoolové Anathemě i Amorphisu a proto jsou mé pocity při poslechu nových dílek lehce smíšené. Ale neříkám, že se mi nelíbí, jsou skvěli pořád a i teď si dokážu najít geniální pasáže v některých skladbičkách. V Brně jsem nebyl :( Ale kámoš byl v Ostravě a došel "s vícenásobnými orgasmy", podle jeho slov :) Btw... starý Amorphis je nejgeniálnější finský hudební počin všech dob! :)
No otázka byla myšelna přesně tak, jak jsi na ni odpověděl, žejo :) Já taky můžu obě tyhle geniální kapelky... Co říkáš na "novodobou" tvorbu Anathemy a Amorphisu?
Tajpan: Hmmm, zajímavý názor... sorry za tak opožděnou reakci, ale už jsem na písmákovi opravdu nebyl asi rok... :)
Zážitok blízko smrti je len povzbudzujúci impulz mozgu pre stratenú dušu, aby sa prebrala.
Takže na úvod dáme takové téma "na rozehřátí" :) Co takhle "zážitek blízkosti smrti", hm? Moody a spol.... Kdo ví? Já vím. :) Povídejte, přehánějte... ale jen pravdu :)