Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seprečo?
22. 08. 2003
3
0
1170
Autor
africa
zákerné šero
vkráda sa mi do duše
a ako vrah
mi city umrtvuje
na všetko
čo mi milé bolo
vrhá tiene
včerajšie dotyky
včerajšia tvár
sa tratia zo srdca
v mozgu mi ostávaš
so všetkým...
prečo sa to deje?
ja neviem
prečo
ja som to nevztahoval na tvoju basen, ale vseobecne. a skor som to myslel tak, ze je lepsie pripustit si, ze "Neviem preco" ako byt alleswisser, ktory si vsetko dokaze vysvetlit a odovodnit... neviem presne preco tak urazene reagujes - urcite ti to nie je nove, za kazdy pouziva iny slovnik.
...mozno mam dnes moj "slaby den" - prepác, niekedy som aj ja "len zena"...
je to totalne ok (nevedel som ze sa pod tvojim nickom skryva zena) - az teraz. mne sa ta basen, by the way, inak velmi paci: to "ja neviem preco" je proste velmi silne ... ja som stelesnenym smetiskom roznych vztahov, teda to co po nich ostalo a ked sa clovek v nekonecnych kruhoch snazi nieco pochopit, vzdaluje sa od objektivna a to "a neviem preco" je vacsinou proste najrozumnejsie riesenie. Ako niekedy hovorim - nie su dolezite odpovede, ale motivacie preco si otazky kladieme :-)))