Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMuži algebraicky
28. 06. 2000
1
0
1294
Autor
Lalinka
Kdo rozluští ty jejich tajné kódy? Čínštinu biflovat je někdy snazší. Kolikrát jsme se – my ženy – snažily porozumět jejich činům, které neměly za účel nám ublížit, takže za co se to vlastně zlobíme? Párkrát se postavíme na zadní, pak dostaneme pusinu, pár letmých dotyků a za chvíli už nevíme, že se kdy něco stalo.
A když udělají další chybu, zase zažíváme pocity, že jejich přesložité, komplikované mozkové závity už tentokrát nepřežijeme, ALE! Čekáme. Čekáme, jestli třeba frekvence otáčení jejich myšlenek zbrzdí tempo a my konečně začneme stíhat. Po čase zjistíme, že se to asi nestane, tudíž hledáme logická vysvětlení jejich chování,
které vedou k nechápání, sporům a rozchodům. A čas jde dál. Ženy tohle většinou chápou hůř, a tak stále přemítají nad tím, čí to byla chyba a proč tak a ne tak a samozřejmě jsou strašně znechuceny tou komplikovaností jejich povahy. Otrlejší muži vyhlížejí další oběť a poetičtější duše se snaží posbírat střepy
a stávají se těmi nejvášnivějšími lepiči na světě /bohužel mockrát marně/. Jó, když se my ženské zatvrdíme, je to s námi těžké. Ale alespoň na nás je prakticky použitelný vzorec : /jakože donesete diamantový náhrdelník a najednou zapomínáme, že s vámi nejsme odjakživa/.
Za sebe musím říct, že přestože mi občas chybí ta logika vašeho počínání, tak mi ji dokonale nahrazuje ta hloupoučká roztomilost, kterou v sobě všichni nosíte. Jenom potřebujete tu správnou ženskou s tím správným vzorečkem, aby to ve vás našla a porozuměla vzorci o „x“ neznámých.
Miroslawek
25. 06. 2001
opravdu existují dva druhy...Je příjemný nechat se unášet na vlnách toho hezkýho který plyne ze ženství - a je nezbytný zachovávat smysl pro rovnováhu realizováním svý mužskosti.
Ty doteky jsou smyslem takovýhleho druhu existence...:-)
já nemám moc ráda takovou tu diferenciaci "my ženy a vy muži...a každý uvažujeme jinak....." mám za to, že interindividuální roydíly ve stylu uvažování jsou větší než pofiderní rozdíl mezi uvažováním "průměrného muže" a "průměrné ženy" (nebo možná mediánový muž a mediánová žena... :)) )
Mám k tomu tisíc a jednu výhrad, ale to si raději povíme tak nejak mezi tvym a mym majlem. neboli ctyrma netovyma-ocima. LASY
docela přesně popsaný, totéž z druhý strany, a poznání který nabízíš v poslednim odstavci je pěkně přijatelný i obecně jako pravda. Kdyby vždycky nebylo všechno jinak, dalo by se to vytesat do pomníku...