Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sečo sa chcem dozvedieť
17. 09. 2003
2
0
258
Autor
aveeva
čo sa chcem dozvedieť
Prevlek, kvôli obrane...odstup...brnenie...
Pritom tá najzaujímavejšia otázka:
kto si ty
nad čím rozmýšľaš
v čom váhaš
aký strach hýbe tvojím životom
ako s čím zápasíš
v čom prehrávaš
čo je pre teba hodnotou
čo chceš dať
čo dúfaš, že dostaneš
čo prežívaš
koho ako a prečo miluješ?
tak to je to, čo sa chcem dozvedieť. STRETNÚŤ SA.
optipesimista
27. 10. 2003optipesimista
27. 10. 2003
Skúšam bez prevlekov. Naozaj.
A ide to rovnako, ako s nimi. Len stretávam tých ľudí, o ktorých mi ide. Pretože nie som zamaskovaná, netvárim sa, že mi ide o niečo iné, ako mi ide naozaj.
***
Niekedy aj mňa zaráža, že napriek tomu, čo si dovolím - nemyslím na necitlivú drzosť, ale na úprimnosť, že mi to nevychádza horšie, ako s maskou.
Na ilustráciu: pri hľadaní zamesnania ma požiadali, aby som za týždeň skúsila prísť znovu a porozprávať, čo by som robila, aby firma, môj nádejný zamestnávateľ, ktorá sa chystá prísť na slovenský trh, bola úspešná. Mňa napadlo, že možno ani žiadneho zamestnanca nehľadajú...len zbierajú nápady.
O týždeň som niečo mala rozpracované, zvyšok som už len načrtla... a napokon som sa priznala, že mňa napadlo, že snáď ani zamesntnanca nehľadajú, len zbierajú tie nápady... a prijali mňa, nikoho iného. Hoci predtým som mesiace nevedela nájsť zamestnanie. A keď mám byť úprimná, práca mi sadla asi zo všetkých možností, kde som sa o prijatie pokúšala , najviac.
Skvele!
Ale protoze je nas tolik a nemame cas se stretavat s kazdym....Ten prevlek a resume hraji dulezitou roli!