Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽivot či Smrt
20. 09. 2003
1
0
1557
Autor
gioni
Krásy světa v hádce mizí,
zubatá křehkými prstíky přináší úlevu ryzí.
Vydýchnout sladký kyslík a vypustit životní sílu,
přeplout přes řeku Stix a nemoci navrátit životní mízu.
Umřít a snít o krásných chvílích,
Běhat v Elizejských polích po mílích.
(odmlčení)
A v té chvíli !!!
Všechny krásy světa míti.
Miroslawek
20. 09. 2003
Já jsem na Písmákovi ještě nedostal psotník z ničeho, tuhle báseň jsem četl, ale nevidím v ní nic, co by mě oslovovalo, proto na ni nereaguji. Kritiky píši jen na to, co mě osloví. A pokud je to možné, s odkazem na naši diskusi o slušném chování na servru, vybírám si přednostně ty autory, kteří se neschovávají pod pseudonymem a nebojí se svou kůži vynést na trh i se svým jménem. Že ano, Miroslawku?
Milý Gioni, omlouvám se ti, že si tu vyřizuji nějaké osobní spory s Miroslawkem, ale on si začal. Už se to z mé strany na stránce tvé tvorby nebude opakovat. Přeji ti mnoho úspěchů v tvorbě, jsi jen na jiné vlně než já, a oceňuji, že pod svým nickem ukrýváš i své jméno. Tvorbě zdar!
Miroslawek
20. 09. 2003
Miroslawku, to co mě oslovilo, a co ne, jestli je to úvod, celá báseň nebo její závěr, je jen a jen moje věc. Ale opravdu je paráda, jak z ničeho dokážeš vysoukat mnoho: taháš do toho svou přítelkyni, účet, pseudonymní autory, a pochybuješ že jsem je čel... no Miroslawku, ty jsi rozhojňující! Díval jsem se na tvou tvorbu, která mě neoslovila, ale tvé zprávy jsou excelentní, mohl bys mi, prosím, dávat vždy vědět, když použiješ mé jméno? Děkuji.
Miroslawek
20. 09. 2003
Myslím si, že tady máš právo vyjadřovat se jen k literárním záležitostem. Jestliže o někom začneš říkat, že nedostal psotník nebo že v restauraci krká, již to literární záležitost není, ale osobní. Sám si přečti, jak jsi se mnou začal jednat. Nejdřív mi to vadilo, pak jsem se tomu smál, teď už je mi to jedno. Několikrát jsem ti napsal, že jsem tu jen kvůli tvorbě, což stále platí. Končím s tebou diskuse na jiná témata a pokud v nich budeš pokračovat, nebudu už na ně reagovat.