Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNevím
25. 05. 1999
0
0
1536
Autor
Hannah
Láska se dělením násobí
přátelstvím svět se ozdobí
Přátelství, láska...kdo to ví
proč jen jsme stále takoví...
Hlavus´ mi zamotal, tobě snad já
co si teď počnu, kdo mi co dá
stále víc chybí někdo, co rád mě má
stále víc cítím se být tak samotná
Nevím co cítit teď mám
nevím co ještě ti dám
nevím co cítíš ty sám
vím jen, že padá mi chrám...
Samota - chrám, to mi nesedí. V chrámu přece nejsi sama. Podle mě jsou tam na tebe TŘI v jednom. A když vezmu v úvahu, že v Něm je plnost radosti, tak si občas dojdu pro tu svoji trošku.
Sdílená bolest je menší, taky často nevím.
Sdílená bolest je menší, taky často nevím.
Kazdy z nas je svym zpusobem sam a snazi se ze sve samoty uniknout - nekdy se mu to na chvili i povede.
Být sám je hrozně těžké
snad pochopíš to až přijdou deště
sedíš sám v zamčeném pokoji
...
snad pochopíš to až přijdou deště
sedíš sám v zamčeném pokoji
...
Když umřít a když padnutím něčeho na mě - pak chrámem! Je to stylový a čistý!!:-)))
Ondřej Hanák
28. 05. 1999
I o samotu se muzes podelit, kdyz sem si to precetl, uz vim ze nejsem sam, ze je taky nekdo tak sam jako ja...takze vlastne nejsme sami?
Jen se pěkně nauč být samotná! To je ta jediná samota - jediný chrám, co ti nepadne na hlavu! A když, tak tě aspoň nezabije!
Omyl, příteli v samotě, samota je jen jedinná věc, která tě nikdy neopustí. Pokud se stane chrámem, padne ti na hlavu s dvojnásobnou silou.
No já jsem někde slyšel, že samota není špatná... ale musej na ni bejt alespoň dva.
B.Ezejmenij
25. 05. 1999VELMI PODOBNÉ.
(To Tě nehanim)