Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se...na první pohled?
09. 11. 2003
0
0
464
Autor
maris
Úterý
Už se stmívalo, hodiny odbíjely hodinu, co uplynula a u kašny něčí silueta.
Rozmluva, rozpaky, víno, porozumění, sympatie...
... a pak mocný Amor vypustil svůj šíp a strefil se přesně mířenou ranou do srdce.
Ale nebyla tam bolest, byl tam cit, byla to probuzená láska.
A pak se osudy nás dvou spletly v jeden a srdce prostřelená Amorovým šípem se tetelila štěstím.
... přeji si z celého prostřeleného srdce, aby se náš osud nikdy nerozpletl a nepřestali jsme se nikdy tetelit štěstím M.
Adam_G: Díky moc :o)))
Vree: :o))) No jo, já a pravopis. Já říkal, že ten co vymyslel češtinu musel být pěkně naštvanej na lidi :o))))
Jen ho nech, potřebuju zvednout ze země mé sebebědomí :o)
Amor srdce prostřelí,ale protože jsme zamilovaní (myslím to jako obecnou formulaci) žádnou bolest necítíme,či nevnímáme...ta se přihlásí o to krutěji ve chvíli,kdy přijde konec.
PS:"nerospletl" můžou napsat jen dva lidé na světě:H*Y*M*A*N K*A*P*L*A*N a Ty :O)))))