30.08.2003 00:00 |
K dílu: poslední otevřený dopis Lyrykovi
|
standa
|
Krel, když to dopadne takhle, jak říkáš, tak celej ten humbuk k něčemu byl...
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu: poslední otevřený dopis Lyrykovi
|
standa
|
nezaškodí i sem prsknout něco o cenzuře:
Cenzura
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu: poslední otevřený dopis Lyrykovi
|
standa
|
avízo Viovi, Mirosláwkovi, Sonatině a Lyrykovi, bylo by moc hezké, kdyby se vyjádřili, jestli tedy mají chuť se současným stavem něco dělat. Nejen alibisticky říct, že se nic nestalo, že je vše v poho... že se všecko uklidní a jdeme dál.
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu: poslední otevřený dopis Lyrykovi
|
standa
|
Já doufám, že Lyryk pochopil, že smazat několik lidí najednou je malér. Horší by však bylo, kdyby smazal jen jednoho. A pak mlčel. Tím, že šoupal s událostmi do ostatního si zavařil ještě víc. Naštval podle něho 25% písmáků. Teď je hitemdne být bezkonfliktní a dohodnout se s ním za každou cenu.
Za sebe, mrzelo by mě kdyby písmák nějak šel do kopru, ale mrzelo by mě taky, kdyby někdy někdo zas něco, někoho smazal. Dával bych si na tyhle věci mnohem většího majzla naž doposud.
Ten hon na "jiné" fakt neměl obdoby. Kdyby něco takového udělal v malém a potichu, prošlo by mu to. Možná se to naučí a smázne po několika dnech, týdnech jednoho člověka. Nějaký ten důvod se vždy najde. Z toho mám strach.
Jestli tedy nějakou dohodu s Lyrykem, tak jedině s tím, že jako Správce nebude mít co mluvit do jakéhokoliv mazání čehokoliv.
|
30.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Lothar
Flying_Cirkus
na další si nějak nevzpomínám... :o)
|
30.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Monty_Python
gd
Mathew
Stanislav_Vašina
djPes
Humble
hubertxy
JarekSlintal
|
30.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Vio, tahle odpověď tvoje mě plně uspokojila, dík.
|
30.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Krel, jo, už sklapnu... :o)
|
30.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Když zpřístupníš nicky, stoupneš v mých očích, Vio...
nejsem žádnej arbitr, abych z toho vyvozoval závěry
ale vztahy mezilidský mezi náma to rozhodně nepoškodí... :o))))
|
30.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Vio, v rámci debaty by lidi měli říkat to, co si myslí, ne jen to, co se hodí k tomu, aby vypadali hezky před okolím.
Sorry, že na tebe útočím, ale ty jsi snad jeden z těch, kteří to pochopí, a neurazí se...
|
30.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Vio tak ten názor řekni: umíš to? proč zase, že to nejde...
|
30.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Vio, člověk, který má svědomí čisté, odpoví na dotaz, člověk, který si není jistý, váhá, odkládá, lavíruje...
mně by vůbec nevadilo, kdybys přímo řekl: Vašino, vypadni, ničíš nám písmák, pak by bylo o čem, ale maskování vlastního názoru pokryteckými věcmi jako je dodržování pravidel, které jsou snad jasný každýmu, nemusej se psát, to je slabost osobnosti, ne její síla!
|
30.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Vio, jsi mazač, ať tvrdíš, co chceš, z mýho pohledu, když budeš trvat na nějakým masakrování lidí za trávu a nemravný kecy, tak ten písmák pohřbíš...
ale to je tvoje věc.
máte strach, aby se něco pokazilo, to je to nejhorší, co může člověka řídit v úsudku, čekat do pondělí, sbírat informace, radit se, asi nemáš vlastní názor nikdy, no nic.... :o)
|
30.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Vio, Krel má samosebou pravdu, kdybys nebyl správcem a dostal hodně hlasů v hlasování, proč bys nemohl chtít být adminem, můj soukromý názor je prostě ten, že i v tomto případě bys to měl odmítnout!
|
30.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
a jak říká Pavson, admin musí být odvolatelný, když udělá chybu...
Udělal jsi chybu, Vio? jestliže máš pocit, že ano, tak bys sám měl vědět, že to není práce pro Tebe....
i když já proti Tobě lautr nic nemám, jako strážce pořádku a chování autorů na písmáku mi připadáš nevhodný...
|
30.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
admin by měl být někdo, kdo má samostatný úsudek, nepodléhá názorům svých přátel, a hlavně nemá tendenci kohokoliv mazat, maximálně tak spornou věc s ním probrat, a teprve, když ten onen s ním nechce komunikovat, vyhrožuje mu nebo něco podobného, tak inkriminovanou věc smaže, nelikviduje jeho celoroční práci a avíza, zprávy, rozhovory s druhými...
|
30.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Vio, když jsi dal souhlas s mazáním nicků, jen a základě neověřených zpráv, nehodíš se na admina, je ti to snad jasný!
mažu teprve tehdy, když si věc ověřím a pokusím se zeptat postiženého o co jde... nebo se aspoň podívat, co že to provedl...
ty jsi věci probíral už na tzv. vašem jednání, i s Miroslawkem, kde se jednalo o mé osobě, byl jsi tedy připraven mě při nejbližší příležitosti smazat, stačila ti zpráva Lyryka, aniž bys věděl o co gou...
na admina se prostě absolutně nehodíš...
|
30.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Kontrabásníku, jak si myslíš, že budou fungovat admini svobodně, když jim správcové budou tvrdit pokaždý něco jinýho?
Wopi, Merle, Helča a další jsou vhodné osoby, ale hodně věcí půjde za jejich zády. Rozdělení pravomocí a tady toho haraburdí není žádná legrace, předběžně se dohodli, že se dohodnou...
kéž by...
budu čekat, kdy tady bude smazanej první člověk, ne že bych tu denně vokouněl, ale fakt mě zajímá, jestli ten filtr nemazání lidí správcema přes adminy bude fungovat...
|
30.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Borisi, Tvůj názor je mi velmi blízký...
už jsem to psal někde jinde, ale představa, že Lyryk smazal jen jednoho a prošlo mu to, je pro mě mementem, že zatím není absolutně nic v pořádku.
hlavně, proč stále existuje obvinění mé ženy, že zosnovala spiknutí, to se to hraje na dvě strany?
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Mé názory na smysl cenzury na písmáku...
viz poslední kritiky prohozené mezi mnou a bjůty...
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
tak nic, já se jen zeptal... :o))
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Krel, a tebe by to oslovilo, být adminem? mohl bys něco takového dělat? jen čistě teoreticky...
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
jestli je Wopi optimista a jestli ho pustí správci ke slovu, budou brát jako partnera (ty různý věci kolem sdružení by se taky neměly přehlížet), tak to dopadne dobře. Věřím tomu, že on to myslí se serverem velmi dobře... a není zaujatý jako třeba já nebo gd...
Zly, už jsem kapku se vyspal, kocovina přechází, takže i já jsem ochoten sem tam někomu důvěřovat... :o))
Humble, někdy dej návrh na setkání, mám milion času, prtoože jsem dnes přestal být státní úředník... :o)
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Krel, řešení nabídnuté Lyrykem je asi dobré, to jo, ale nějak mám po náladě po těch zážitcích tady...
chápu, že je nasranej i Lyryk, ale měl vědět, že když někoho likviduje, ten onen se za to do něj nezamiluje... :o)
Humble, já jsem na delší dobu dopil, mám kocovinu jak kráva.. :o)
a co se týče další publikace tady, je možný, že když Merle, Wopi, Bříza a další se s Lyrykem dohodnou a stvrdí to nějakým podpisem nebo jen ústně, bude to tu zase fajn...
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
všichni správci tedy odpovídají za to, co tu bylo za masakr, dohodli se, nemělo by se to přejít mlčením!
někde jsem uvedl, že všechny své věci smažu, není to žádná výhružka nebo co, je to věc, kterou stále považuju za aktuální,
nikdy tady už nebudu mít zaručeno, že se toto nebude opakovat...
Zly, tvoje chorobná důvěra k Lyrykovi se ti jednou nevyplatí, to ti garantuju!
mé různé děkování Sonatině a Lyrykovi je za to, že se umoudřili, nikde není psáno, že za to, co tu napáchali...
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Sonatino, děkuji za rozumnou reakci.
Hezkej den!
Mějte se rádi a nezlobte se kvůli blbinám na blbce, jak říkal Boris Cvek, jsem blbec, říkám to i já o sobě... :o)))))
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Lyryku, nic nestahuj, co blbneš, zase máš nervy v kýblu? :o)
vždyť jsi v pohodě, udělal jsi teď maximum, co jsi mohl,
jen abys zase necuk! to by bylo přesně to, co nikdo nechce
to by bylo na těch, kteří tě upozorňují na tvé prohřešky, to oni by byli ti, co zabili písmák, doufám, že nechceš bejt takhle malichernej...
necháš se velmi jednoduše vytočit, a tak tedy, hlavně klídek... :o)
opakuji, jestli uděláš, co jsi tady slíbil, dám ti pokoj.
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Kontrabásníku, jásej, křepči, ale nezapomeň, co se tu dálo.
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Pavsone, klíďo píďo přestanu rejt, dožadovat se nějakýho vysvětlení. ať si každej myslí o sobě, co chce...
Až uvidím svý s.v., huberty, jarky a lothary na svobodě, rád prominu jejich vrahům...
samosebou prominu i sobě tu agresi.
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Krel, rád bych byl méně ostražitý, ale po zkušenostech s čistkami bych tak nejásal nad touhle první vlašťovkou.
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Lyryku, ještě pár slov k tomu, proč jsi tady tak řádil.
když to řekneš po pravdě, odvolám různý kurvy a pod.
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
má to háček. budou admini zcela nezávislí na správcích?
podepíšou, že zodpovídají za "nezávadnost" příspěvků?
bude se jim chtít udělat takovouhle věc, která povede k jejich přehnané ostražitosti?
nebude je nikdo věčně upozorňovat na to, co a koho smazat? někdo ze správců?
neměli by jednoduše a prostě zodpovídat toliko autoři za svá díla?
nestane se adminům podobný průser jako správcům?
svoboda je křehká věc.
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Lyryku, jsem moc rád, že jsi se zachoval takhle. Děkuju.
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Lyryku, rád se Ti omluvím za všechny urážky, když mi vrátíš mé nickname, sám víš, že jsem žádné drogy nepropagoval nebo něco podbného.
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
současný pravidla jsou špatný. tečka.
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
bohatě stačej ti, který tu jsou, Helča ani Merle nikoho negumovali...
:o)
ty volby jsou sice fajn, ale nic to nemění na věci, že Lyryk a Sonatina provedli věci, které zatím nevrátili do původního stavu.
Žádám Lyryka o navrácení svých nicků. Žádný zákon jsem nepřestoupil a nikomu nevyhrožoval žalobami.
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
ta pravidla z totemu jsou zcela v poho.
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
ovšem to je můj soukromej názor, kerej nikomu nevnucuju, jen se o něj s ostatními rád podělím.
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
a kontrolou voleb bych v žádným případě nespojil s Hornerem, nemá moji důvěru.
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
proběhnou-li jakési volby adminů, uvažuju o tom, že bych přestal prudit...
a ty pravidla by měly být, jestli vůbec, tak tři věty, žádný filozofický statě totalitního kalibru jako tyhlety.
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Krel, myslím taky že to je o lidech a ne o nějakých pravidlech.
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
a kdyby měl čas Boris Cvek! ten by možná mohl tuhle věc zvládnout.
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
mám právo na názor?
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
admina navrhuju Wopiho!
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
a proč tě to napadlo až teď?
|
30.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
mám úplně stejný názor...
|
30.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Borisi, ještě není vše v pořádku, pořád tu je obvinění Lyryka mé ženy, že zosnovala spiknutí, náznak možného řešení vyznívá diametrálně jinak. Jedná se o dvě osoby, o dva Lyryky?
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
racionalita. střízlivé myšlení. vyvážená argumentace. kdybys to dělal furt. a nejen ty. emoce jsou špatný rádce. ve mně převažují.
a pěkně negativní.
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Borisi, i přes mnoho vad na tvé kráse, mám pocit, že tvůj racionlismus podepřený vírou je věc úctyhodná... :o))
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu: Bajka o rybníku
|
standa
|
Pavsone, jsi kliďas a přitom milý trumbera.
škoda, že jsi s náma včera nezakalil....
:o))
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu: Bajka o rybníku
|
standa
|
se mrkněte, co vymyslel Lyryk... viz hlavní strana
totální demokrat!
sám od sebe.
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu: Bajka o rybníku
|
standa
|
Merle, nemáš rád, když Boris provokuje, proč ho provokuješ ty?
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu: Bajka o rybníku
|
standa
|
mníku, já jak známo považuji poezii Lyryka za prázdnou a bezduchou, chorobně sebestřednou, ovšem nejsem žádný soudce, abych ho kvůli tomu odsuzoval... je mi to jedno, ať si každý píše, jak umí...
kde vzal právo kontrolovat chování druhých a vyvozovat z toho destruktivní závěry? to s poezií nesouvisí skoro vůbec, nebo jen okrajově...
Borisův názor je mi blízký, i když jsme každý z úplně jiného těsta... :o)
a Akiho humor žeru... :o))
|
30.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Tak Tamtam už není Tamtam, ale Zdeněk Horner a nějak nám omládl, z těch sedumdesáti kolika na čtyřicítku, ten člověk je čaroděj, nemění jenom písmák na smetiště, ale dokonce i sebe u toho kolikrát přerodí...
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Borisi, o úspěchu jakýkoliv žaloby ze strany Správce jsem totálně nepřesvědčen.
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Krel, já tomu, co vede Lyryka k akcím mazacím zcela nerozumím, mám jen dohady, ale podle mě možná původně měl dobrý úmysl, jenže prostředky, kterými se ho snaží prosadit jsou ty nejhorší, jaké jsem kdy v poslední době viděl, ani vedení V.Klause na Hradě se nechová k Havlovejm pohrobkům tak brutálně a svinsky. A to jsem si na Hradě užil svoje.
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
nikdy jsem nechtěl a chtít nebudu vlastnit nějaký server, být v jeho vedení či co, chci si je svobodně povídat se svými přáteli a psát pro sem tam nějakýho čtenáře nějaký ty svý amatérštiny, to je celý.
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Krel, s tvým výkladem plně souhlasím.
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Pavsone, mezi náma, PLEVEL to není, ten, kdo je v pozadí!
jsi vedle, PLEVEL je jen nastrčenej, hledej dál!
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Pavsone, jsi muž v pozadí Ty?
Jsi PLEVEL?
a co dělá Emil Zátopek? Nebyla jeho smrt jen bouda? Neběhá dál?
:o)))))))))))))))))))))))
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Asi takhle:
Všechno je jinak.
Spiknutí existuje!
Vím, kdo ho zosnoval, já a Monty, gd a další jsme jen loutky v té špinavé hře. Kdybych však prozradil jméno Velkého manipulátora, skončil bych na dně Orlické přehrady a to po mně nikdo nemůže chtít.
Uhodnete, kdo za vším stojí?
Nápověda: Boris Cvek to není...
Huauaauauauahahahahahahaha
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Břízo, tvé rozšafné udobřování je skvělý, ale dokud není vše zpátky, není vše v pořádku.
jsem psycholog édlvajs, to bys čuměl... :o)
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
mé "neadekvátní" reakce nastaly až po čistce. kterou si budu pamatovat!
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
dokud nemám přístup na své nickname a mohou kontrolovat, buzerovat a mazat správcové platí pro městále toto:
Lyryk byl jasnej od začátku: plevel, porno, komerční umělci, srandisti, lidé bez víry v hodnoty... je toho dlouhej seznam proti čemu vystupoval... co je pro něj "nepřítel"...
pořád moralizuje bez vnitřní jistoty.
pak si to tu koupil a jedná...
jaký DOOPRAVDY???
to je jasný až děsivě.
Břízo, je fajn, že dojednáváš, ale Lyryk musí přiznat, že to posral!
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Lyryk byl jasnej od začátku: plevel, porno, komerční umělci, srandisti, lidé bez víry v hodnoty... je toho dlouhej seznam proti čemu vystupoval... co je pro něj "nepřítel"...
pořád moralizuje bez vnitřní jistoty.
pak si to tu koupil a jedná...
jaký DOOPRAVDY???
to je jasný až děsivě.
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Pytloni, on není za kašpárka, kašpárek je príma figurka...
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Yfčo, jaký mezi řádky?
To snad není jasný, co ten Ňouma tropí?
Chce se zbavit lidí, který si myslej něco jinýho než on.
Víra v kus dobrého v každém je hezká věc, ale odsuď pocuď.
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
co se stalo? Lyryk provádí čistky.
je to málo? je to úsměvné?
25% oveček černých, 75% hrozně fandí podrazákovi.
Co to Lyryku furt meleš za kraviny?
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Břízo, jinaktoasinejde má pravdu, ale jak to zařídit, to tedy nevím, neznám člověky, kterej by uměl přesvědčit Hornera, když se ti to povede, budu velmi překvapen. mile.
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Polárko, jaksi jsem Lyrykem znechucen. A absolutně nevěřím, že by se to mohlo změnit. Asi fůru lidí seru svou nenávistí...
moje chyba.
dle mého však nejde o nenávist, jde jen o zhnusení. a v budoucí lepší tady nevěřím. jen pro slepé a hluché.
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Polárko, já vím, co dělám, jsem rád, že mi radíš se uklidnit,
ano někdy je lepší mlčet... někdy člověk prostě má říct, co si myslí...
ten výrok o Hornerovi, že mu nebudu v životě věřit, prostě platí... :o)
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Břízo, vyjednávej, já ti věřím, ale v životě nebudu věřit Hornerovi, ani jedno slovo, absolutně nic a nikdy. Písmák nepísmák, ten chlap je pro mě mrtvej!
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Břízo, Lyryk je zralej na pakárnu, s tím se dohodnout nejde!
dokud ho nepřejde ten nesmysl o spiknutí, jakože asi hned tak ne.
chtěl jsem bejt mimo a vůbec se do toho nemotat, ale co ten týpek vyvádí, mě nenechává chladným.
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
stále to platí? Lyryku? nebo jsi už přešaltoval a tohle je minulost?
slovo OFICIÁLNÍ INFORMACE je tedy božská, v pondělí bude všecko absolutně jinak, za tohle se nikdo neomluví?
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Luku, jsem si tak znovu čet tu Lyrykovu ptákoviny zde výše, a nějak mi to přijde čím dál legračnější, nějak mě ta jeho blbost už tolik nebere...
ale co tim sleduje, že je za vola? :o)))
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
na obrat "kopání do mrtvoly" mám koprajt, kdokoliv ho použije, toho předám VéBé!!!!
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Luku, mějme se rádi!!!!
Haré haré haré Lyryk!!!
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Pytloni, co takhle na chvilku dělat něco jinýho než poletovat po písmákovi? já nemám nic na práci, si tak tady sedím a čekám na oběd, ale ty bys mohla klíďo píďo třeba dělat něco úplně jinýho... nějakou míň adrenalinovou zábavu bych si našel, bejt tebou... :o)))
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Krel, byl jsem vždy optimista. jsem furt.
jenže nevěřím na některé pohádky. i kdybch sebevíc chtěl... :o)
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
jsou to keci, ano. ale někde holt platí, že se může mluvit, někde už ne.
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
jsem řekl něco špatně? smažou to?
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Lyryk není chlap. Lyryk je kurva!
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Lyryku, mám pro tebe radu:
až se budeš chystat na ten proces století, podávat ty žaloby a tak, poraď se s odborníky.
doporučuji ti tuto adresu: Psychiatrické Centrum Praha, pavilon 23, areál Bohnické léčebny, jsou tam odborníci evropské úrovně.
Hlavně pořád dokola neopakuj slovo spiknutí. Snaž se s nimi jednat střízlivě.
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Paranoicus, konstelace jsou děsivý, zmatek, chaos, nejistota, agresivita, všecko hrozně pohromadě, kdybych třeba nahodil I-Ťing, tak vyjde něco tak brutálního, že bych čučel.
Některý slova jsou však jen slova, jiný se vrejou. Kerý jsou kerý?
:o)
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
jinaktoasinejde, hele a co bylo na těch našich džoukách v hostinci revolučního?
ty fakt máš absťák z listopádu, kdy jsi skládal to lego... :o))
jsme jen pěkně popili, ne? :o))))
|
29.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Lyryku, mám pro tebe radu:
až se budeš chystat na ten proces století, dávat ty žaloby a tak,
poraď se s odborníky.
doporučuji ti tuto adresu: Psychiatrické Centrum Praha, pavilon 23, areál Bohnické léčebny, jsou tam odborníci evropské úrovně.
Hlavně pořád dokola neopakuj slovo spiknutí. Snaž se s nimi jednat střízlivě.
|
28.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
předešlá poznámka je vtip, jestli to nepochopí Lyryk, to je jeho problém!
|
28.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Džeromea Borisi, škoda, že nejste Pražáci, dneska uspořádáme spikleneckou pitku, jsme zločinci a tak musíme držet pohromadě... :o))
já se cítím vinen tím, že nemám rád Lyryka, on nemá rád mě, a tak mě smáz, protože ho nenapadlo nic lepšího, jak si to se mnou vyřídit.
|
28.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
mně... sakra, jenže bez hospodskýho nejdou dělat účty :o)
|
28.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
ně se nejvíc líbí Wopi, ale na to Lyryk nepřistoupí.
|
28.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
nin, jestli něco pomůže písmákovi, tak to bude jedině Lyrykova přeměna, věří v ní někdo?
|
28.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
NO, dal jsem číst "Pravidla písmáka" jedný známý, co byla v Chartě (Xena pro Monty) a ta řekla, že je to typické vyhrožování a že je jí tenhle pamflet povědomej ze starejch časů, absolutně neví, kdo je to správce, ale zděsila se, co to je za snůšku děsivostí.
|
28.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Aki, tvá poslední poznámka mě uklidnila, jsi hodný a vychovaný člověk, i když si sem tam zasakruješ, to se však stane...
hua hahahahahahhaha
|
28.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Aki, Méďa Pů je můj idol, tak ho nezneužívej! syčáku!
|
28.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Džerome, Ty umíš!
|
28.08.2003 00:00 |
K dílu: Dopis obviněného
|
standa
|
tipik!
hezkys to dejdare sepsal.
|
28.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Plevel, já sem živej, ale dlouho tu nebudu... :o)
|
28.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Břízo, jo, za tím si stojím, jsou tu božský člověci... :o)))
|
28.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Plevel, a odkud tohle víš?
|
28.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
standa
|
Plevel, já to numero nemám...
|