30.10.2024 19:43 | K dílu: zápisky z rôznych období - ovce | Aššurballit |
https://slovnik.aktuality.sk/pravopis/kratky-slovnik/?q=viecha https://viecha.com/ |
||
06.07.2024 12:23 | K dílu: zápisky z jedného obdobia - úradníci | Aššurballit |
safian: ok. |
||
07.05.2024 17:34 | K dílu: Prízraky (10 básní) | Aššurballit |
viem, ze to nemalo byt haiku. netusil som, ze si vedel... |
||
06.05.2024 22:37 | K dílu: Prízraky (10 básní) | Aššurballit |
v generacii lyryka sa na poeziu pozeralo inak. generacia lyryka mala lepsi vkus. vacsie curaky a boli feministi odtial potial. generacia lyryka nepisala minimalisticky. a ked tak lepsie ako dnesna generacia.
k dielu nemam co povedat. tohle neni haiku. a mnanto nebavi. |
||
05.05.2024 23:30 | K dílu: Není toho minimalismu v poezii už příliš? | Aššurballit |
vyrostl jsem v jine dobe. ano. tym sa z debaty diskvalifikujes. |
||
13.03.2024 21:27 | K dílu: zápisky z rôznych období - bojovníci | Aššurballit |
gora: opravene |
||
10.03.2024 22:33 | K dílu: zápisky z rôznych období - konvečne | Aššurballit |
dad: viem. velmi presne:) |
||
04.03.2024 22:54 | K dílu: zápisky z jedného obdobia - futbalové zmierenie | Aššurballit |
philo: moj tiez. prelozil mi text;) |
||
02.03.2024 16:15 | K dílu: zápisky z rôznych období - zápisky z horšieho obdobia | Aššurballit |
crae: tak asi nie som slusny. -- kazdopadne pretoze politiku reflektujem v tvorbe uz asi desat rokov a nevidim jediny dovod nemavat duhovou vlajkou. |
||
02.03.2024 15:07 | K dílu: zápisky z rôznych období - zápisky z horšieho obdobia | Aššurballit |
crea: bolo by divne keby sa nezmenilo. s chapanim neviem. |
||
25.02.2024 23:43 | K dílu: zápisky z rôznych období - zápisky z horšieho obdobia | Aššurballit |
gabi: preklik |
||
16.01.2024 21:33 | K dílu: zápisky z jedného obdobia - výnimoční | Aššurballit |
gora: uz na konci manzelskej poezie:)
|
||
11.05.2023 21:48 | K dílu: zápisky z rôznych období - také zo života | Aššurballit |
ďakujem za vašu zdvorilosť |
||
04.02.2023 00:08 | K dílu: Autorské čtení Lenka Nehybová Včelí války | Aššurballit |
majaks sa asi nedostavil. kazdopadne bolo to fajn. dosla aj ta co je historicky dolezitejsia ako zbora. vsetci sme boli historicky dolezitejsi ako zbora. niektori viac ako lyryk dokonca sa tam nasiel clovek ktory bol dolezitejsi ako papouch |
||
01.02.2023 22:50 | K dílu: Můj Písmák - III.díl - Autorská čtení - čítačky | Aššurballit |
prve dva rocniky boli skutocne skorj bez rozpoctu. potom sme platili aj cestaky a dokonca aj honorare (nevravim ze vysoke). ale to uz sme ta nevolali;)) |
||
26.08.2022 23:40 | K dílu: zápisky z jedného obdobia - dôvody | Aššurballit |
na islandanov iste bolo viac ale na troch neznamych svk basnikov tam bolo ja nevim odhadom 30 - 40 ludi |
||
26.08.2022 20:29 | K dílu: zápisky z jedného obdobia - dôvody | Aššurballit |
realne. na maci v brne bolo celkom dost ludi. z hladiska publika aj odozvy je to jedna z najlepsich akcii. |
||
20.05.2022 16:50 | K dílu: oldschool - aristokratický pop | Aššurballit |
silene: neviem na co presne reagujes a kde je to pritvrdenie. ale ok. v skratke: texty na fb su aj tu. michala davida poznam z radia impuls. |
||
20.05.2022 08:24 | K dílu: oldschool - aristokratický pop | Aššurballit |
michal david je este stale dost hrany a popularny. vybral som ho ako zastupcu popu do ktoreho strielas ked chces ukazat svoj lepsi vkus |
||
19.05.2022 21:49 | K dílu: oldschool - aristokratický pop | Aššurballit |
17.03.2022 07:18 | K dílu: STYDÍM se za PREMIÉRA+dopis občana v odporu... | Aššurballit |
sak cakaj |
||
17.03.2022 07:14 | K dílu: STYDÍM se za PREMIÉRA+dopis občana v odporu... | Aššurballit |
zjavne sam tusis ako zle pises a ake su tvoje basne nekvalitne ked mas potrebu vypisovat taketo dlhe plachty. |
||
17.03.2022 06:51 | K dílu: STYDÍM se za PREMIÉRA+dopis občana v odporu... | Aššurballit |
to si ale chlapak. nandal si mi to! |
||
17.03.2022 06:49 | K dílu: zápisky z iného obdobia - úvod do problematiky | Aššurballit |
1) dostali. pretoze su kvalitne 2) zaujimava logika. rusi bombarduju ukrajinu. nabehli tam s obrovskou armadou. vyhrazaju sa jadrovymi zbranami. moze za to zapad. 3) pisem o to pretoze som sa tak rozhodol. dovol mi volit si temy 4) navyse. napriklad pri vietname som este nebol na svete. preto som napriklad nepisal ani o tom ako rusko napadlo afganistan, polsko alebo finsko. btw: na ukrajine sa tiez bojuje od roku 2014 |
||
17.03.2022 00:06 | K dílu: STYDÍM se za PREMIÉRA+dopis občana v odporu... | Aššurballit |
konspiracne all in. a este k tomu blbo napisane. |
||
09.03.2022 00:05 | K dílu: Pojďme si povídat o Ukrajině! | Aššurballit |
ales novak: od zaciatku akurat tak mudrujes. |
||
07.03.2022 17:17 | K dílu: Pojďme si povídat o Ukrajině! | Aššurballit |
hej. mohli tam by aj mimozemstania.media sa tym nezaoberali. |
||
07.03.2022 06:30 | K dílu: Pojďme si povídat o Ukrajině! | Aššurballit |
ales novak: ona je este moznost, ze jednoducho chceli obsadit elektrarne. nase media neresi je dokonaly obrat. skoda, ze uplne mimo. |
||
07.03.2022 06:27 | K dílu: Pojďme si povídat o Ukrajině! | Aššurballit |
prometeus: vyborne. cim dlhsi prispevok, tym viac pravdy. - pekne si sa opustil. |
||
06.03.2022 18:38 | K dílu: Pojďme si povídat o Ukrajině! | Aššurballit |
ok. jasne. media a historici datuju vacsinou od dna ked sovieti a nemci napadli polsko. ale chapem.dost mozne ze to bol boj s usa. rovnako ako za dzingischana. - media klamu. nikto nevie. vy ano. |
||
06.03.2022 17:44 | K dílu: Pojďme si povídat o Ukrajině! | Aššurballit |
ano. ked tisice ruskych vojakov napadne ukrajinu tak je to vojna s usa.
kontrolna otazka vychadza je mimo. nemam iluzie o usa. skoncit by sme mohli kludne aj pri avaroch. |
||
06.03.2022 17:29 | K dílu: Pojďme si povídat o Ukrajině! | Aššurballit |
aru: presne tak. paci sa mi tvoja jasnozrivost. kde boli pismaci ked bombardovali kamionistov v kanade? kde boli pismaci ked v syrii vypukol ten pruser? aku vahu to ma ked ti co sa dnes ohanaju syriou ci afganistanom su zvacsa ti isti ktorych zaujem o konflikt koncil pri hroze z toho aby sa sem nenastahovali migranti. |
||
05.03.2022 19:13 | K dílu: zápisky z iného obdobia - úvod do problematiky | Aššurballit |
majaks: vzdy som si predstavoval, ze pisem skor o kotatkach |
||
05.03.2022 19:10 | K dílu: zápisky z iného obdobia - úvod do problematiky | Aššurballit |
zbora: vsak s tym pracujem. preto som aj spomenul rok 1999. -- ze vlna solidarity odide je jasne. ako som spominal nackovia z nasho parlamentu tych cernochov realne riesia. -- problem mozne je pre teba ze na parodizaciu nejakeho diskurzu vyuzivam aj to ze nechavam postavy hovorit |
||
05.03.2022 05:30 | K dílu: zápisky z iného obdobia - úvod do problematiky | Aššurballit |
zbora: nie som si isty o com presne hovoris. podla mna to vobec nekorektne nie je. skor moralisticke. - neviem ako sledujes slovensky diskurz ale na slovensku este v politike nasi nackovia z parlamentu realne riesia to ze na hraniciach su cernosi. smer stale hovori o tom ze za tieto sracky moze usa a vytahuje kosovo. chmelar ku kosovu prihadzuje irak a ako si americania madlia ruky + vyplakava ze zrusili najtvrdsie proruske weby a zo vsetkeho toho este kape dotknute ego jak svina. prejdi si jeho ofiko fb stranku. - aby vam v tejto situacii clovek pomaly zavidel babisa s okamurom. |
||
02.03.2022 08:00 | K dílu: Zprávy z Norska | Aššurballit |
ano. presne. ludia by v poezii nemali reflektovat aktualne temy ale vratit sa k sebakutujucim vylevom ci originalnym basnam o laske. to boli cas |
||
01.03.2022 23:53 | K dílu: slzy z cibule sú iné ako z pohrebu | Aššurballit |
ano. rusko napadlo ukrajinu. a moze za to kto? usa. akoby kosovo, irak alebo ine zhovadilosti ospravedlnovali inu. |
||
13.02.2022 22:28 | K dílu: Vojna | Aššurballit |
je to slabe. kostrbate |
||
18.09.2021 18:14 | K dílu: bazén | Aššurballit |
k: z literarneho hladiska by to mozno nebolo zle:) |
||
17.09.2021 20:16 | K dílu: dnes si o sebe každá žena myslí, že je čarodejnica | Aššurballit |
ma to vtip. |
||
17.09.2021 20:14 | K dílu: okolo okien | Aššurballit |
dost sa to podoba na zelinskeho a stale ma drzi paranoja, ze to je on |
||
17.09.2021 20:13 | K dílu: bazén | Aššurballit |
k dielu: pismacky nadstandard. premyslam do akej miery mi ten patos vadi a do akej miery som ho ochotny akceptovat ako stylotvorny prvok |
||
17.09.2021 20:08 | K dílu: bazén | Aššurballit |
majaks: pac cestina vysla z mody, ale treba byt trpezlivy a mozno sa vrati tak ako tato tvoja vtipna poznamka |
||
04.01.2021 23:09 | K dílu: manželská poézia - rodinná anamnéza | Aššurballit |
tak ja som sa pohyboval vyhradne v zezulovych projektoch:) |
||
06.12.2020 02:42 | K dílu: manželská poézia - rodinná anamnéza | Aššurballit |
hudobny projekt
|
||
05.12.2020 23:01 | K dílu: manželská poézia - rodinná anamnéza | Aššurballit |
mna bavila vzdy viac post hudba. dokonca pred detmi mezi reprakama mam ministerstvi popu. to ma fascinuje tou cistotou:) |
||
05.12.2020 23:00 | K dílu: manželská poézia - rodinná anamnéza | Aššurballit |
nemyslim, ze by mala byt nejaka dvojka. ta tema ma aktualne az tak nebere;) |
||
17.11.2020 00:03 | K dílu: zápisky z jedného obdobia - gangsta life 2020 | Aššurballit |
jedno obdobie u nas bol taky stav, ze obchody a podniky mohli byt otvorene, ale mal si zakaz tam ist:) |
||
30.10.2020 21:38 | K dílu: zápisky z jedného obdobia - gangsta life 2020 | Aššurballit |
vole. to je mierka akoby som ja tvoju tvorbu porovnaval s holanom alebo skacelom. |
||
28.10.2020 23:01 | K dílu: zápisky z jedného obdobia - gangsta life 2020 | Aššurballit |
mam dojem, ze ta to proste len nebavi. aj to sa stava:) |
||
06.10.2020 23:03 | K dílu: Horror | Aššurballit |
akoby som videl ivonu |
||
05.10.2020 20:48 | K dílu: Na okraj událostí dne – poučení z koronavirové krize | Aššurballit |
vsak ja chapem. vzdy mam tendenciu viac verit random mudrlantom z internetu ako odbornikom. lebo nevedomost je cesta k poznaniu:) |
||
05.10.2020 16:52 | K dílu: Na okraj událostí dne – poučení z koronavirové krize | Aššurballit |
lnice ta argumentacne rozbila jak male decko. ale ty si nedosiel argumentovat, ty si dosiel presvedcit nas o svojej pravde. vsakze? |
||
03.10.2020 10:20 | K dílu: Odpoledne s básníkem | Aššurballit |
dufam ze by sa nahneval |
||
03.10.2020 10:07 | K dílu: Odpoledne s básníkem | Aššurballit |
s tymi skutocnymi nadsencami pre poeziu by som polemizoval. poznam vela z ocenenych. dost casto su to zneuznani geniovia. proste normalna literarna akcia.:)) |
||
03.10.2020 10:04 | K dílu: Odpoledne s básníkem | Aššurballit |
je tam len jeden odkaz pdfko s clankom od mira kapustu. |
||
03.10.2020 09:46 | K dílu: Odpoledne s básníkem | Aššurballit |
https://www.marhoul.eu/fotogalerie/2017-mobelova-cena/Mobelova-cena-2017--clanok.pdf?fbclid=IwAR0YZ4EPTjXRibiaIPT4xOgGUrgl5lSFUHlB6ihfWN57GTDCps4OUPshOSE |
||
03.10.2020 09:29 | K dílu: Odpoledne s básníkem | Aššurballit |
cital. mne pride divne ked o danej sutazi pisu sami oceneni. akoby sa snazili zvyznamnit bezvyznamnu cenu. v tomto pripade sa to nestalo prvy raz. |
||
03.10.2020 08:04 | K dílu: Odpoledne s básníkem | Aššurballit |
hej. je to zlo;) |
||
02.10.2020 16:58 | K dílu: Odpoledne s básníkem | Aššurballit |
ta cena ma uz nejaky cas hodne fascinuje. :))) |
||
11.09.2020 16:31 | K dílu: zápisky z jedného obdobia - čakanie na druhú vlnu | Aššurballit |
zjavne som bol vynimocne slepy |
||
11.09.2020 16:10 | K dílu: zápisky z jedného obdobia - čakanie na druhú vlnu | Aššurballit |
dik za upozornenie. opravim |
||
09.07.2020 07:51 | K dílu: zápisky z jedného obdobia - urban | Aššurballit |
napisal som tri zbierky. viem o com to je, zboro |
||
06.07.2020 23:58 | K dílu: zápisky z jedného obdobia - urban | Aššurballit |
zbora: v mestskych satelitoch venkovski rolnici uz nie su pekne dlho. nevraviac ze domace zvierata a take tie veci o ktorych pise philogny sa netykaju len rolnikov a ked im bude niekto prndat ze v nedelu kosia travnik tak to kazdeho - bez ohladu n to ci ma cas:-) ten pes steka moc nahlas. ten strom im tieni do zahrady a padaju z neho listy na nas travnik. to su veci ktore sa deju. -- a do koze mestiakov sa viem velmi vcitit. bol som s manzelkou navstivit jej rodinu, ktora sice byva v meste, ale takom slovenskom. kde ma naposledy dost intenzivne budil velky nepriatel kohut. ale zas neviem ci je to horsie ako ked ma budil dead can dance z ich obrich reprakov. a este jedna odbocka - najvacsie svine su gekony. to ta je schopne v noci zobudit aj aj sest razy. https://www.youtube.com/watch?v=gIMwLtvQPa0 |
||
02.07.2020 18:36 | K dílu: zápisky z jedného obdobia - vidieť veci z lepšej strany | Aššurballit |
inak k inteligentne burke jeden priemerne fakt - inspiroval ma k nej tunajsi fanatik smilan aka milan supa: https://supa.blog.sme.sk/c/200299/Tragedia-festivalu-Pohoda-inteligentny-vietor.html
|
||
25.06.2020 17:27 | K dílu: Budujeme multikulti | Aššurballit |
anonymni: to je hodne zostrucnujuce. zaujimave su napriklad aj otazky preco stratil churchill pozicie? preco britania nemala spociatku zas az tak velky odpor k nemecku. --- slnieckari su proti zasahom radikalov? popieraju ich existenciu? nevedia co je napriklad isis. vravia ze ze neexistuju problemove zony? co za hovado je napr. erdogan? a2: tolko zaraba absolutna spicka. mozno sto ludi na svete. ani to nie. myslim, ze aj spickovy remeselnik ci robotnik si vie slusne zarobit. so spevakmi to iste. |
||
23.06.2020 07:02 | K dílu: Budujeme multikulti | Aššurballit |
majaks: to je absolutne mozne. :) akurat ja som neuvadzal svoje texty velkohubym introm o politickej nekorektnosti. |
||
22.06.2020 22:29 | K dílu: Budujeme multikulti | Aššurballit |
vidim |
||
22.06.2020 20:33 | K dílu: Budujeme multikulti | Aššurballit |
majaks: ale vsimol si si, ze to splostovanie reality bola reakcia na komentar. ze jo? |
||
22.06.2020 18:15 | K dílu: Budujeme multikulti | Aššurballit |
pekny mix klise v odpovedi. slnieckari strasia fasizmom a krivda cernochom. to su take tie jednoduche splostenia reality. vyberanie hrozienok aby sedeli do reality. - to s tym hitlerom a churchilom tez tak uplne nesedi. vlastne vobec. |
||
18.06.2020 20:40 | K dílu: O soubobém stavu ohledně Coronaviru | Aššurballit |
konspiracna nuda s primesou antisemitizmu. |
||
18.06.2020 20:37 | K dílu: Budujeme multikulti | Aššurballit |
ono to nie je nekorektne. znoska xenofobneho klise. casto postavene na vode ci priamo hoaxoch. |
||
02.06.2020 17:36 | K dílu: Matelkovo | Aššurballit |
je to citacia fica, ktory tak oznacil slovenskeho premiera matovica. matelko je akoze matovic. on je z trnavy. normalny rasisticky prispevok maleho slovenskeho cloveka, ktory zavidi romom aj to, ze su testovani. okrem toho je to aj strasne zle napisane.- ponozky su kazdopadne bizardny vrchol tohto veldiela |
||
28.05.2020 07:57 | K dílu: Depresso | Aššurballit |
prva strofa mi hodne pripomenula tesnohlidka. zaver mi prisiel kus nasilu a tazkopadnejsi. akoby cielom bolo tam narvat depresso, ktore mi nepride tak originalne aby som na tom vystaval "strofu". (btw: v ba je depresso legendarny studentsky pajzel). inak vsak iste fajn. |
||
15.05.2020 15:53 | K dílu: zápisky z jedného obdobia - rozvoľňovanie | Aššurballit |
mozno to je nejasne napisane. ta narazka smerovala presne k predstavam o manzelstve |
||
30.04.2020 16:15 | K dílu: zápisky z jedného obdobia - celkom iná doba | Aššurballit |
baba vanga bola bulharska vestica |
||
18.04.2020 08:51 | K dílu: Balijské cestoviny 6) Durian | Aššurballit |
jo. a najlepsie je, ze to citis este tak pol dna. ja s manzelkou sme si kupili aj durianove cukriky. poznatky su take, ze kamaratom cukriky nechutili. vacsina vyplula. jeden si to dal do piva a urobil dobre. aroma sa zvyraznila a bola blizisia realnemu ovociu.:) |
||
08.04.2020 07:56 | K dílu: zápisky z jedného obdobia - obrazy skazy, obrazy smútku | Aššurballit |
z mojich knih som secko dal vydavatelovi. :) pruser je ze ten dost mozno po tom co sa teraz deje mozno krachne. |
||
07.04.2020 23:44 | K dílu: Básníci on-line | Aššurballit |
na fb je aj projekt na ktory naraza karel. basne v karantene: https://m.facebook.com/Literarna.sutaz.Basne/ |
||
07.04.2020 21:29 | K dílu: Na lúke tam je vždy pekne | Aššurballit |
hm. ako nemyslim ze je to pruser. ale viem asi co mi pride ako probelm. to su tvoje prirovnania. vacsinou dost kliseoidne. smutne ako tvoj smiech v basni skor tu "ako do travy v ktorej lezim a tiez je to miestami ukecane jak svin.
v tych miestach stracas svih. a v zasade nikam neposuvaju. je to hlusina. keby tam neboli nic to s vyznenim basne nespravi. nevidim tam ani nejaky iny dovod /pisanie si do huby, rukopis/ ktory by to obhajila. naopak mozno by si vytvorila paradoxne lepsiu atmosferu. skus si mozno na skusku napisat basen kde vsetko nepotrebne vyskrtnes a pojdes po vyzname. co ti ostane a co ti to spravi s atmo. mozno sa do toho zalubis. :) nvm
|
||
07.04.2020 21:14 | K dílu: zápisky z jedného obdobia - obrazy skazy, obrazy smútku | Aššurballit |
gora: opravene vk: najvyznamnejsi blogeri pisu komenatre do enka a smecka |
||
26.03.2020 18:06 | K dílu: skoro za triezva | Aššurballit |
pre mna to nema svih ani vtip . je to take roztahane a o nicom. |
||
25.03.2020 23:42 | K dílu: Noc | Aššurballit |
pravidla su celkom jasne. pismak je o zverejnovani vlastnej tvorby. dobre mravy su aj o tom respekttovat tento uzuzs-pravidlo dodrziavat to. - pismak skutocne nie je o copy and paste diel klasikov. skus facebook napr. skupinun poezie pro kazdy den. tam pridavanie cudzich diel je na rozdiel od pismaku podmienkou. |
||
17.03.2020 19:24 | K dílu: S odvahou | Aššurballit |
trosku mi vadi take to "bitnicke" klise a na mna trochu prilis pateticke obrazy a la mliecna opona nasich pohladov. ale pracovat sa s tym v zasade da a potencial v tom je. |
||
15.03.2020 12:37 | K dílu: manželská poézia - momentka z týchto čias | Aššurballit |
posledni sa stali prvi. to sa pri apokalypsach stava:) |
||
18.10.2019 07:48 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Aššurballit |
porovnavat zmazanie nicku s teroristickym utokom ci vrazdou mi pride predsalen trosilinku prehnane. |
||
01.09.2019 11:50 | K dílu: Kdo nevědomky a s nejlepším svědomím provádí genocidu dětské duše? | Aššurballit |
v cesku klesla preockovanost popod hranicu kde chrani ludi kolektivna imunita. dakujeme antivax. na druhej strane zaockovane deti mali udajne slabsi priebeh. - ix argumentov odbornikov pre. a ix argumentov v drvivej vacsine laikov proti.
|
||
01.09.2019 11:24 | K dílu: Kdo nevědomky a s nejlepším svědomím provádí genocidu dětské duše? | Aššurballit |
ale v nemecku epidemie su. vsak si kukni statistiky. a daj si trebars nemecko a spalnicky |
||
01.09.2019 11:04 | K dílu: Kdo nevědomky a s nejlepším svědomím provádí genocidu dětské duše? | Aššurballit |
tiez som dal priklad s kravskym mliekom. to si tiez nevytiahla.:) - uz davno nemam iluzie ze by ludia na nete menili nazory. bars aj po disksusii s odbornikmi (nevravim ze tu su odbornici, teda okrem lnici) uz davno viem ze ludia su chytrejsi nez odbornici. kvoli tomu im pan dal dar googlenia |
||
01.09.2019 10:40 | K dílu: Kdo nevědomky a s nejlepším svědomím provádí genocidu dětské duše? | Aššurballit |
*samozrejme ze intolerancia laktozy nema nic spolocne so zahlienovanim |
||
01.09.2019 10:36 | K dílu: Kdo nevědomky a s nejlepším svědomím provádí genocidu dětské duše? | Aššurballit |
osobna skusenost je velmi problematicka. . veda sa myli. ale pracuje s obrovskym mnozstvom dat. a pokial ti drviva vacsina doktorov a vedcov bude tvrdit ze nieco tak je. napriklad ze vakciny nesposobuju autizmus a kravske mlieko nezahlienuje organimus tak nemam dovod tomu neverit aj ked par ludi - bars aj z oboru ako dr. bukovsky tvrdia z nejakeho dovodu /hluposti, financneho prospechu.../ tvrdia opak. a aby to bolo este komplikovanejsie tak to ze kravske mlieko pre cloveka je v zasade okej neznamena ze niektori ludia netrpia intoleranciou laktozy /a tu si pri osobnej skusenosti vs. tomu co povie veda/ to ze ludia prndaju na antivax je aj o tom ze ohrozuju nielen seba ale aj tych okolo. tych co chrani kolektivna imunita. a poviem ti tajomstvo. to ze si zaockovana ta nemusi /ak sa dostanes/ do kontaktu s chorobou uplne ochranit. sam som mal cierny kasel.a sme zasa pri kolektivnej imunite a znizovani rizika, - mimochodom ako vidis neumrel som. ale mesiac byt doma. spat s vedrom pri posteli pac potrebujes plut hlieny a ked vyjdes von tak sa nadychnes a poblijes. to nebolo nic prijemne. eutanazia nema nic spolocne s ockovanim. eutanazia je eticky prblem. ak sa nechas zabit nechas zabit len seba. v tomto pripade vsetko co povie lnice je pre mna zaujimavejsie ako co povie nejaky premudrely laik ako som ja alebo ty
|
||
31.08.2019 22:42 | K dílu: Kdo nevědomky a s nejlepším svědomím provádí genocidu dětské duše? | Aššurballit |
prave osobna skusnost o nicom moc nehovori. o tom je veda.- aj lnice povedala ze su pripady deti ktore nemozu ci nemaju byt z roznych dovodov ockovane. prave tie chrani kolektivna imunita. - to ze pribudaju tieto reakcie je prave dosledok netu a podobnych debat. pribudaju ajaj ludia co veria na chemtrails, jasterov a spol. - aj medzi lekarmi su rozni "odbornici" - schvalne si vyjed lovcov sarlatanov alebo sisyfos.cz |
||
31.08.2019 22:22 | K dílu: Kdo nevědomky a s nejlepším svědomím provádí genocidu dětské duše? | Aššurballit |
samozrejme ze som laik. preto si netrufam na vlastny nazor ale snazim sa vychadzat z toho co idu odbornici v oblasti. to co ides ty nie je nic originalne. v roznych verziach to ide na fb uz roky. rovnako akako sli roky rozne debunky. napr. lovci sarlatanov sizyfos atd. |
||
31.08.2019 21:57 | K dílu: Kdo nevědomky a s nejlepším svědomím provádí genocidu dětské duše? | Aššurballit |
tomu praveze verim. |
||
31.08.2019 21:46 | K dílu: Kdo nevědomky a s nejlepším svědomím provádí genocidu dětské duše? | Aššurballit |
a k tomu tvojmu ne/zazlievaniu: kolektivna imunita |
||
31.08.2019 21:40 | K dílu: Kdo nevědomky a s nejlepším svědomím provádí genocidu dětské duše? | Aššurballit |
osobny nazor na temu o ktorej prakticky nic nevies ti je k nicomu. |
||
31.08.2019 21:19 | K dílu: Kdo nevědomky a s nejlepším svědomím provádí genocidu dětské duše? | Aššurballit |
yss: je okej ked sa bavis o literature a moc o toho nevies a cerpas len data z pochybnych strankok /nevravim ze je to tvoj pripad/ ale je sakra pruser ked sa bavis o ockovani a nielenze nic o tom nevies ale oponujes ludom ktori su v obore vzdelani. /napr. lnice/. ockovanie nie je zdaleka len o tvojom decku. a to je ten problem. |
||
15.08.2019 20:09 | K dílu: BolgAri vs Tartarie | Aššurballit |
insitna historia samozvanych odbornikov ktori si myslia ze historia sa da skumat od compu |
||
14.08.2019 07:09 | K dílu: LÁSKA SKUTEČNÁ A FALEŠNÁ | Aššurballit |
nebol som to ja |
||
13.08.2019 18:20 | K dílu: LÁSKA SKUTEČNÁ A FALEŠNÁ | Aššurballit |
moznost mazat a obmedzovat diela ci autorov od spravcov by tiez v tom pripade nebola cenzurou. tu moznost totiz maju.:) |