08.07.2009 09:21 K dílu: Informatická o lásce Mírotvůrce
Nu jde to, tak nějak se mnou život plácá od břehu k břehu a ode zdi ke zdi. Však to znáš :) Už se těšíma ž si zase zahrajem, strašně mit o chybělo. Snad někde splaším smyčec.
08.07.2009 09:19 K dílu: dnes jako vcera Mírotvůrce
Pěkné. Víš že volnou poezii moc nemusím, ale většina tvých se mi líbí. Jsou hodně citové a obrazotvorné, ty tvé básně.
03.06.2009 15:55 K dílu: Informatická o lásce Mírotvůrce
nu mám se teď poměrně pěkně, momentálne konverguji spíše k plus nekonečnu takže je mi fajn. Kdypak se vůbec vracíš z té zpropadené Francie?
02.06.2009 21:15 K dílu: Informatická o lásce Mírotvůrce
Ano je to inspirováno xkcd originální kreslený strip na http://xkcd.com/62
02.06.2009 14:40 K dílu: Informatická o lásce Mírotvůrce
Díky za ohlas. koukám, že se líbí ...
04.03.2009 06:51 K dílu: zas tekl čas Mírotvůrce
Nojo. Říkal sjem si že poslední dobou mám nějakou tvůrčí krizi. Pak si říkám, hele vždyť máš nějakou povrchní "co se životem" krizi, no tak jsem si napsal topoloidní blábol. A už se nemůžu dočkat, až si zase zahrajem. Ono totiž když hraju někde na koncertě chci hrát někomu, když hrajeme spolu, tak hraju sobě (potažmo nám) ;)
11.01.2009 20:19 K dílu: Packo Mírotvůrce
pěkné. Zrovna jsem se vrátil z koncertu kde jsme děsně vymrzli. Všichni mi odjíždíte, za chvíli mi zůstane jen prázná Olomouc. To je Francie, Praha, Finsko, Brno ... Měj se tam krásně a mysli pozitivně. Zas na tebe budem s Pájou vzpomínat aqž budem hrát a těšit se až nám zpátky přijedeš.
20.10.2008 08:46 K dílu: Cerveny oci Mírotvůrce
Četl jsem to třikrát a pokaždé to na mě zapůsobilot rochu jinak. Nejdřív jako tvůj klasický výkřik "musím křičet" - to jsem to vnímal jako celek. Pak jako tvůj klasický výkřik s tím, že tam je něco malinko víc. No a teď jsem si to nějak rozkouskoval a najednou je to hezčí. Čteš polštáře - moc pěkné, asi za tohle posílám ten tip.
15.10.2008 20:04 K dílu: chytni ho Mírotvůrce
Mnohem hezčí než ta předchozí. Pěkné obraty, jakožto hudebníka mne oslovily hlavně struny. Lepší ale nenalazené nežli ztichlé, neboj se hrát, třeba i trochu falešně ;)
06.08.2008 22:03 K dílu: hladká Mírotvůrce
Taky se mi líbí spíš celek než poslední dvojverší. Opět je to hravé pěkné (forma se mi líbí). Poslední dvojverší je pak takové trochu samoúčelné a trošku to boří, ale na to jsem si u tebe už zvykl ;)
15.05.2008 06:48 K dílu: Jsem svině Mírotvůrce
Nojo, takové křičení sice uleví, ale jenom na chíli a trochu. Navíc mi to přijde jako jakési trochu umělé shazování břemen.. To by blo na dlouhou diskuzi. Proberem to včajovně až odmaturuješ a já budu mít zápočty ;) Měj se zatím pěkně, držím pěsti.
10.05.2008 15:39 K dílu: Herečka Mírotvůrce
Hmm odminule se mi to asi líbí víc. Ještě bys tam mohla přidat - na Drobka, že umím hrát :-p
10.05.2008 15:37 K dílu: Pršet Mírotvůrce
Koukám, že stojí zato občas si projít básně svých známých po nějaké době. Tahle mi asi unikla když jsem tě pročítal posledně a je moc pěkná. Krásný kontrasty.
10.05.2008 15:33 K dílu: Náladu ani Mírotvůrce
No po opětovném přečtení, možná netřeba více. Asi jsem jenom měl chuť si přečíst víc podobně povedených. Oprava. Takhle to stačí ;)
14.04.2008 15:37 K dílu: Chroupat dehet Mírotvůrce
já myslel, že je to už od sedmi. Přijde ten kámoš s voďárem a je to už na sedm. A na pokec a na voďára a na hraní a na vás se už těším fakt moc moc. (nebo úplně moc, nebo prostě hodně)
13.04.2008 15:05 K dílu: Chroupat dehet Mírotvůrce
hehe, no to je pěkný. Já se taky těším, ovšem jako Malý. Nevím, asi mi to sedne do nálady, nebo nemám kritickou špičku, nebo ses zlepšila co sepsaní týče a už se nekýváš mezi "pěkné citově silné", "dobré, ale něco tomu chybí", přes "mohlo by to být dobré" až k "za sebou seřazená slova která jsou silná a nabitá emocemi pravděpodobně jen pro tebe, protože se vztahují k něčemu cos prožila"
11.04.2008 22:05 K dílu: Chroupat dehet Mírotvůrce
Hmm hmm pěkné. Líbí t*
04.04.2008 21:35 K dílu: Židovská nevěsta Mírotvůrce
fíha, zdá se mi to, nebo jsi za tu pauzu ve psaní udělala opravdu nepřehlédnutelný pokrok směrem kupředu co se kvality tvých básní týče?
30.11.2007 10:09 K dílu: Cítil jsi to? Mírotvůrce
Hehe. Pája už to ví, a ty zase ne, protože nemáš čas na to udělat si čas a jít si někam zahrát (i když je rpavda, že včera jsme zas tak moc nehráli, ale kdybyste na mě byly dvě, tak byste mě odtrhly od té třetí :-P
28.11.2007 16:35 K dílu: Cítil jsi to? Mírotvůrce
Hmm příští týden ve středu mezi 12:00 a 17:00 mám čas. Jak jsem Ti nestihl říct ty věci o té slečně než přišla, tak to je nakonec všechno ještě jinak a líp. Btw: Škoda, že nemůžeš na Drobkobraní, letos to podle všeho bude opět velice vydařené.
23.11.2007 08:28 K dílu: Cítil jsi to? Mírotvůrce
Hezké. Evokujemi tojednu otázku: kdy zase zajdem do čajovny? :)
29.10.2007 18:59 K dílu: Arionova Mírotvůrce
No, jak jsme se bavili a já ti řekl: Uvidíš, jak to bude za měsíc.
28.10.2007 14:43 K dílu: Arionova Mírotvůrce
Fíha, moc pěkné. I za měsíc. ;)
10.10.2007 12:41 K dílu: Výkřik dětství Mírotvůrce
aha, tak to pak jo. Opět slovně-komunikační bariéra v důsledku znamenala nepřesné pochopení. eď už se chápem, takže je to ok.
09.10.2007 21:43 K dílu: Výkřik dětství Mírotvůrce
Psst, to se neříká, že svému výtvoru nerozumíš. To pak zboříš celé to kouzlo toho, jaký z toho má čtenář dojem propracovanosti.
09.10.2007 21:42 K dílu: TY Mírotvůrce
i když minulá, přece hezká, myslím tím formálně (i když i obsahově)
09.10.2007 21:36 K dílu: Sedmikráska Mírotvůrce
No, prostě byly doby, kdy jsem ze sebe chrlil téměř básničku denně (a možná tady je ten podstatný rozdíl, protože hodně toho co píšeš prostě jen píšeš a nejsou to básně, takže nemusí mít formu) a myslel jsem, že něco říkám světu, pak jsem zjistil, že světu vlastně nic neříkám, protože svět neposlouchá to, co už tisíckrát slyšel a mnohdy v lepším vydání. Pak jsem chodil s jednou slečnou, co byla dost lingvistka a tehdy jsem se ve psaní opravdu zlepšil, ale taky jsem se naučil svoje básně přemlít a přepsat několikrát, než je vypustím na světlo světa a hle, svět občas poslouchá. No a protože jsem dlouho nepsal, tak už jen kybicuju těm co se snaží psát do toho, jak by mohli psát líp. A ano, tvoje psaní je trošku jiná forma psaní, než jakou jsem užíval já když jsem ještě chrlil nedomrlé bsničky o lásce jak na běžícím pásu, chrlíš jinak a pravdou je, že poměrně často chrlíš dobře, tak chrl dál ;)
09.10.2007 21:31 K dílu: K čemu? Mírotvůrce
Asi jsem si tuhle myšlenku už několikrát (tolikrát?) odpřemýšlel, že mi nepřijde nová. Ale asi máš pravdu.
09.10.2007 09:14 K dílu: Splétala naději Mírotvůrce
tohle, tohle mi přijde jako úvodeček k nějaké povídce, ale bez ní je to takové ztracené.
09.10.2007 09:13 K dílu: Můžeš..musíš Mírotvůrce
hmm sama sis napsala, že to není nic víc než vkřik "Jsem zamilovaná!"
09.10.2007 08:31 K dílu: Výkřik dětství Mírotvůrce
Fíha, krása veliká. ...foukajíc stračím dechem sněžný vánek.... t*!!
08.10.2007 22:19 K dílu: Poprvé vlaštovkou Mírotvůrce
hezké hladivé, příjemné, jednoduché, pěkné.
08.10.2007 22:19 K dílu: TY Mírotvůrce
opět jedna z tvých hezčích.
08.10.2007 22:14 K dílu: Sedmikráska Mírotvůrce
hezké sedmikráskovité. Asi bych si s tím trochu víc pohrál, ale ty si nehraješ, vypisuješ. Až se dostaneš do fáze kdy bys převalovala každou báseň na papíře několik dní, jen abys ji nakonec nedopsala, tak o tobě začnou lidé říkat, že jsi přemoudřelý kritik, který sám vlastně nic neumí. A tak začneš víc kritizovat a nakonec skoro nepíšeš. Jen piš, možná je lepší napsat sem tam něco průměrného, než nepsat vůbec a chtít všechno dokonalé. (juj, to se mi tady z toho stala taková malá sebereflexe či co)
08.10.2007 22:09 K dílu: K čemu? Mírotvůrce
Ano, ne, hmm, nic. Asi to jsou jen věty, i když blues je technicky vzato taky jenom dvanáct taktů. Nicméně tohle je milionkrát vyřčená a ztvárněná myšlenka a tys ji prostě jen napsala. Neobyčejné věci se občas obejdou bez formy a obalu. Přemýšlím, jak to nazvat. Napadá mě nějaká souvislost s literaturou holého faktu, holých vět => holá myšlenková poezie. Hmm no nevím.
08.10.2007 22:06 K dílu: Jsem fialová Mírotvůrce
neděkuj, piš dál takové ;) nebo spíš jiné, však ty víš.
08.10.2007 22:05 K dílu: Dívka renesance Mírotvůrce
Jo aha, to je tahle, já a názvy ... většinou říkám názvy jako: "zahrajem si takovou tu, jak tam stojí na tom kopci", takže mi vůbec nedošlo, že "Láska je jako večernice" je vlastně variace na renesanční téma, tka to pak jo. Jsem se vyřádil s violou, i když se mi už prsty trochu pletly.
08.10.2007 22:03 K dílu: Krvácím Mírotvůrce
Občas to takhle neplatí. Někdy člověk napíše velice silnou báseň ib ez silného pocitu a naopak. Většinou spíš díky silnému pocitu napíše člověk, něco, co má pro něj samého obrovskou citovou hodnotu, ale světu to nemá moc co říct.
07.10.2007 18:39 K dílu: Krvácím Mírotvůrce
Velice silné.
07.10.2007 18:38 K dílu: Jednou Mírotvůrce
věř tomu, neo nevěš *t (a jestli to byl překlep, tak umělecky zdařilý)
07.10.2007 18:37 K dílu: Jsem fialová Mírotvůrce
ano, je to opravdu pěkné.
07.10.2007 18:36 K dílu: Dívka renesance Mírotvůrce
Ještě bys ji okoukal nám, co ji známe, neroušku a bůh ví co všechno, soudě dle jména (aspoň fíkový list by sis mohl sehnat, dkyž ne roucho) :-P Pěkné, renesanční. (Dneska buď klikám jen na ty dobré, nebo sis dala opravdu záležet) ˇ(a vzpomněl jsem si na jednu, co jsme nehráli, jmenuje se variace na renesanční téma :D, zapamatovat, příště zahrát ;))
07.10.2007 18:32 K dílu: Jsem fialová Mírotvůrce
Hmm Asi si to přečtu ještě jednou a pomaleji, je to pěkné, možná i moc pěkné.
07.10.2007 18:31 K dílu: Neuróza Mírotvůrce
jedna z těch krásných. Nevím proč, ale téměř nutně, úplně naprosto tak jak jsem si to četl, jsem za A když ano, krátce , nudně měl čárku, nebo pomlčku, možná dlouhou pomlčku, ale to bych asi přeháněl. Protože to tam prostě nutí k zastavení. Jinak t*
05.10.2007 09:49 K dílu: Být Tvojí Mírotvůrce
Má to pěký rytmus, téma donekonečna omýlané, ale není to špatné. Spíš lepší. Vlastně, jelikož to neprohlašuješ za báseň, tak je to dobré. Jen zkus příště trochu víc dávat pozor na gramatické rýmy (rým založený na shodné koncovce, např. často minulé časy sloves)
03.10.2007 22:51 K dílu: Ochránit a zachránit Mírotvůrce
viz Reine_de_la_nuit *t
03.10.2007 22:50 K dílu: Náhvězdný Mírotvůrce
moc moc moc t*
03.10.2007 22:49 K dílu: Dokud jsem tu Mírotvůrce
hů, za obrázek bez drahého podnosu t* Ano, tahle je jedna z těch lepších (o moc lepších než jiné) zvláštní, jak si někdo drží stále stejnou (ne)kvalitu děl a jiný skáče z extrému do extrému. I když možná je to jen přemoudřelými kecaly jako jsem já :-P.
03.10.2007 22:46 K dílu: Průserářky Mírotvůrce
Moc pěknou strunu jsi rozezněla. Tohle je dobré. Nevím, co mi tam chybí, aby to bylo skvělé. I když možná jen nemám zrovna tu správnou náladu.
03.10.2007 22:40 K dílu: Tě ztrestám Se Mírotvůrce
Nu, ano, název úžasně skvělý, dílo samo ostré, úsečné, konkrétní, inu taky moc povedené vzhledem k tématu. t*
21.04.2007 11:59 K dílu: Zrcadleni Mírotvůrce
chtělo by to spravit diakritiku. Jinak je to ... zajímavé. Spíše však obsahově, než básnicky.
28.03.2007 00:07 K dílu: Jak jsem se narodil Mírotvůrce
hmm zpětně po letech m přijde zajímavější ta polo schizofrenní diskuze, kterou sjem tady vedl se svám kamarádem. Ono bylo asi opravdu trošku samoúčelné a jednoznačně směrované.
13.03.2007 14:53 K dílu: Ulhaným dětem Mírotvůrce
hmm kalamář. No ... asi ne.
11.03.2007 17:52 K dílu: Modrá Mírotvůrce
hups. Nějak se mi to celý přeformátovalo a nekoukal jsem na to jak to vypadá po vydání. Ono to bylo ve verších :( spravím
08.03.2007 23:49 K dílu: Mírotvůrce
kdyby někdo chtěl zavítat na ty stránky co jsem tady uvedl, tak už j dlouho neaktualizuju, takže už to ani neberte moc vážně ten předchozí přízpěvek ;)
07.03.2007 22:55 K dílu: Přiblížit Mírotvůrce
Když se potkají dva dostatečně velcé blázni, tak klidně věčně, většinou ale realita vyhrává. Dobrá, obhájila sis u mě banálnost. Dodatečně tedy t*
05.03.2007 22:29 K dílu: Právo Mírotvůrce
Nuže dobrá, volně přeloženo (ale nemá to takové grády): "Bylo nebylo království." (v češtině to zní opravdu divně.)
05.03.2007 22:28 K dílu: Přiblížit Mírotvůrce
Ani bych neřekl překvapivý. Banální=jednoduchý, prostý. Zkrátka jsi vykreslovala, užívala obraty a vše a pak rup, čistá strohá rýmovaná věta bez přikrášlení.
05.03.2007 15:58 K dílu: Prázdná Mírotvůrce
Chybí tomu nějaké rozumné zakončení. Tohle dílko je poměrně pěkná gradace, která ale nikam nevygraduje, nijak není zakončena, prostě najednou šmitec a konec.
05.03.2007 15:57 K dílu: Není sněhu... Mírotvůrce
hmm forma nic moc, obsah po letošní "zimě" mnohokrát zpracovaný.
05.03.2007 15:56 K dílu: Studium Mírotvůrce
proč by nemohla být stejná slabika vícekrát za sebou? Povídal mi jeden jelen "Nesnese se se seselem" o své sestře jelení ptám se: A co ty Leni? (ehm, to nic. Jen jsem si začal hrát, neberte mě vážně)
05.03.2007 15:52 K dílu: Romantika Mírotvůrce
Kdyby polovina romantiků nefňukala and tím, jak málo romantiků je, nebyla by ta druhá polovina smutná, že je nemůžou potkat. Tím pádem by ovšem nepsali smutné básně, protože by si vesele potkávali ty druhé romatiky a tím pádem by se všeobecně míň psalo, protože dkyž má někdo depku, hned píše. Když je někdo šťastnej, většinou si to užívá, namísto toho aby o tom informoval ostatní. ;) ale tohle se mi líbí (i přes tu chybku v rytmu. Ani jsem si í nevšiml nebýt palina)
05.03.2007 15:48 K dílu: Právo Mírotvůrce
Fíha. No, nelze než nesouhlasit. Připomíná mi to trochu nejkratší pohádku: "Once upon a time, there was a kingdom."
05.03.2007 15:46 K dílu: Odcházíš Mírotvůrce
Takovýmhle obdobím tvorby si prošel snad každej a ti kteří tvrdí že ne, lžou. I snaha se snad cení. Ovšem je smutné, když není co ocenit kromě snahy.
05.03.2007 11:44 K dílu: Slečno... Mírotvůrce
Krásná sebereflexe
05.03.2007 11:43 K dílu: Náladu ani Mírotvůrce
Krátké. ještě tak jednu dvě, tři sloky a bylo by to velice povedené, takhle je to jen povedené. I tak t*
05.03.2007 11:41 K dílu: Štítím se se Mírotvůrce
*Nejraději bych se svlékla byla jen paprsek světla.* tohle je moc pěkný obrat. t*
05.03.2007 11:40 K dílu: Už mě Mírotvůrce
tak nevím, jeslti ti tam ulítla písmenka (chodiT, cítiT) nebo je to tvůrčí záměr. Každopádně to navozuje pocit opravdové naštvanosti, takže jestlis to tam jenom zapomněla napsat, nech to klidně tak. Jestli to byl záměr, tak bych ho možná kvůli idiotům jako jsem já ještě několikrát zopakoval, aby pak nemohli psát takovéhle hloupé kritiky.
05.03.2007 11:37 K dílu: Ve mně Mírotvůrce
ano. povedená.
05.03.2007 11:32 K dílu: Herečka Mírotvůrce
Myšlenka je to pěkná, často zmiňovaná v nejedné básni a snad právě proto již nejde ani tak o myšlenku jako o formu, kterou jí člověk dá. Tohle je taková jednoduchá hříčka hlásající obrovské věci, na můj vkus až příliš prostými slovy.
05.03.2007 11:27 K dílu: Přiblížit Mírotvůrce
Ten konec to banalizuje, jinak pěkné.
05.03.2007 07:21 K dílu: Ztrácím se Mírotvůrce
musím se přidat k davu chvalitelů, píšeš líp a líp. t*
05.03.2007 07:10 K dílu: S Tebou od zla Mírotvůrce
ten poslednív erš tot rochu boří. Je to od začátku takové jemné a pak anjednou prásk. Pokud to byl záměr, boří málo a není jistě vidět, že chceš bořit. Jinak pěkné.
05.03.2007 07:08 K dílu: Odlesk Mírotvůrce
jen trošičku obrousit ty příliš ostré hrany rytmu a potom rýmů svit neboť chci tmu, tak vypnu.
05.03.2007 07:05 K dílu: Polibek je teplo Mírotvůrce
hmm opět jednoduché přímočaré bezduché :(
05.03.2007 07:00 K dílu: Sladká Mírotvůrce
Ano, pěkné, úsměvné, ranní. t*
05.03.2007 06:59 K dílu: Hodnou Mírotvůrce
Pokud mám být objektivní, tak tohle je poměrně nepovedené hraní se slovy. Navíc jednoduché a přímé.
05.03.2007 06:50 K dílu: Zase se mě bojíš Mírotvůrce
úsměvné
05.03.2007 06:48 K dílu: Sebastian Mírotvůrce
Prospělo by trochu odřádkování. Interpunkcí sice tempo udáváš celkem dostatečně ale s řádkováním by to vypadalo líp a líp by se to i četlo.
05.03.2007 06:44 K dílu: Sama na pousti Mírotvůrce
strašně mě tam ruší nedostatek diakritiky. Zkus doplnit háčky čárky a mohlo by to být fajn. Jako text k písni ok, jako samostatná báseň trošku horší, ale zhruba tuším co by k tomu mohlo být za hudbu a mohla by to být fajn písnička.
13.11.2003 00:00 K dílu: Sen I. část Mírotvůrce
Pěkný dračákovský příběh. Nic moc originálního, ale čtivý.
05.11.2003 00:00 K dílu: Rith Ma Argh Mírotvůrce
Většina již byla řečena. Ten konec bych předělal. Pak by to bylo dobrý. Líbí se mi na tom ten smutnej konec.
28.12.2003 00:00 K dílu: Jak jsem se narodil Mírotvůrce
Stydět se nebudu a už vůbec se nehodlám hádat sám se sebou v jednu hodinu ráno. To že mi čmíš přes rameno ze mě nwemusí udělat v očích ostatních schyzofrenika. To je totiž jedna z mála věcí který rozhodně nejsem. Zase já - Mírotvůrce
28.12.2003 00:00 K dílu: Jak jsem se narodil Mírotvůrce
styd se! nat :)
28.12.2003 00:00 K dílu: Jak jsem se narodil Mírotvůrce
přestat být egocentrický, nadutý sobec není tak lehké jak si možná myslíš. Ne že bych xse někdy chtšl pokoušet jím přestat být. ZVELIČUJU, PŘEHÁNÍM A LŽU jen proto, abych sám sebe ukázal jako toho kladného hrdinu. vím to a VŮBEC SE ZA TO NESTYDÍM. Pěkný vánoce (i když pozdě) a veselej novej rok
05.11.2003 00:00 K dílu: Obchodní dům Mírotvůrce
Moc pěkný. Takovej dav starých tělnatých dam...uff to bych nechtěl potkat.
04.11.2003 00:00 K dílu: Polibek Draka Mírotvůrce
hmm. ukamenujte mě, ale já přestože jsem viděl celé dění jak na dlani a našel v tom i nějáký smysl se necítím unesen. Nevím proč. Možná to jenom není dílko dle mého vkusu.
05.11.2003 00:00 K dílu: Nový člověk Mírotvůrce
Moc pěkné. Konec byl možná předvíatelný, ale to mi nijak nevadilo. TIP
25.05.2004 00:00 K dílu: Abri dlouhonohý (3.část) Mírotvůrce
Díky. Jinak za to vyzívání bych se měl stadět ... to mě fakt mrzí taková hloupá pravopisná chyba, pokusím se to vynahradit pokračováním ale nevím jak to bude, abych náhodou nezapadl do dalších dílů těžících z úspěchů předchozích ;-)
04.11.2003 00:00 K dílu: Abri dlouhonohý (3.část) Mírotvůrce
Já zase musím přiznat, že s biologií jsem na tom dost mizerně. Na elektru ji nemáme. (A učitel v tanečních mě musí pořád napomínat, že TAM LOPATKU OPRAVDU NENAJDU) ale to sem asi nepatří že. >:-] Občas se trošku rozepíšu o blbostech.
04.11.2003 00:00 K dílu: Abri dlouhonohý (3.část) Mírotvůrce
Ehm... a pavouci, oživlý sochy, draci, mnohohlaví obři, pekelní démoni. Vždyť ti do fantasy patří a nikomu tam nevadí. Proč by nemohl být hóóódně velkej pavouk? A s tím mozkem... musí přece mít nějáký nervový ústrojí ne? Moje znalosti biologie jsou mizivé, ale něčím "myslet" musí.
03.11.2003 00:00 K dílu: Abri dlouhonohý (3.část) Mírotvůrce
Co se ti nelíbí na pavoukovi?
29.11.2003 00:00 K dílu: Hrdinný rytíř Kos Mírotvůrce
Směl bych přidat něco na způsob rytířské balady? Mírně jsem pozměnil děj, ale snad mi to prominete. Stanuly armády před branou hradu rytíře Kosa jež smělou měl bradu Přestože zbabělý lid se skryl do hnoje statečný rytíř sám vyrazil do boje. S sekerou a řemdihem mezi jízdu vtrhl muže po jednom zabil, válečný vůz zvrhl. Z válečných oří doň kopími bodali pod ranami jeho jak zralý klas padali. Když sto mužů porazil na hlavu a vrhl se hrdinně bít se do davu. Pěšáci; hoplíti, žoldnéři, rytíři mysleli že jeho hněv mečem usmíří. Krtev tři dny tiše zem skrápěla než vítězná trubka Kosova zapěla. Rytíř se na hrad k své paní vrátil vyčerpaný se do postele sklátil. Rozlícená žena nad blátem v hradě kleje ke spícímu rytíři s dýkou v ruce spěje. "Za ty tvoje boje a nepořádek v domě budeš odteď bydlet v čistém černém hrobě" Tak největší z hrdinů zhynul rukou ženy zpívá o tom starý bard, šeptají v řekách pěny.
08.11.2003 00:00 K dílu: Hrdinný rytíř Kos Mírotvůrce
nebudu už opakovat, jak je to skvělý. TIP. Akorát jak Kos kosí tisíce mi přijde trocu nereálný a přenáší to spíš do pohádkové roviny. Kdyby byl boj reálnější (třeba jen proti stovkám) tak by to bylo úplně moc moc moc úžasný. TIP
25.10.2003 00:00 K dílu: Abri Dlouhonohý (2.část) Mírotvůrce
Tahle povídka je psaná na námět DrD. Jaguár je vlastně obdoba hraničářova psa a co se těch zajetí týče, tak v příštích dílech už na tom bude přece jenom líp.
07.10.2003 00:00 K dílu: Abri dlouhonohý (1. část) Mírotvůrce
Tohle je můj první pokus o delší povídku, která není založená na pointě. Je inspirována DrD. je to tady. Rozdrťe mě, zničte mě a napište mi přímo do očí, že jsem měl zůstat u svých krátkých povídek založených na pointě. Stejně napíšu druhej díl. Můžete s tím nesouhlasit, můžete proti tomu protestovat, ale to je tak všechno, co proti tomu můžete dělat. PS: Omlouvám se za tenhle podivný dodatek všem, kterým by jen trochu vadil. Mír s vámi.
07.10.2003 00:00 K dílu: Dieter Brossman Mírotvůrce
1)Máš tam celkem často docela neobratný fráze. 2)Nepatří tam "celí prokřehlí" ale "celý prokřehlýů (jde o chlapa) místo "rana jak bojarovo" bych dal "rána když bojarovo" i když si vůbec nejsem jistý tím co nebo kdo bojar je. Není to z té povídky zřejmé. Pak ještě "rad" má být "rád" PS:CHtěl jsi abych ti to pořádně zkritizoval, tak jsem se o to pokusil. Už stejně se už ale těším na "Kryt" a "Díru v duši" Jenom si nech předtím než to někam dáš provézt korekturu (já vždy rád posloužím) PPS: Mír s tebou
08.10.2003 00:00 K dílu: Mírotvůrce
V tom případě je to jakž takž v pořádku. Většina věcí co píšu je samoúčelných a jednoznačných. Jsem prostě jednoduchej člověk (nebo elf, upír, hobit???)
07.10.2003 00:00 K dílu: Mírotvůrce
Ta entropie není zas takovej zásadní problém a mám pocit, že jsem ji tam vysvětlil tak jak jsem ji pochopil (takže vlastně špatně) a že kdyby nebylo kritiky ( pán bůh vám za ni zaplať) tak by si toho většina čtenářů ani nevšimla. A co se pointy týče, tak ta by měla být celkem jasná. Lidé umírají, spojují se v IC a až umřou všichni, vznikne z nich Bůh. Kvůli té entropii bych to nepředělával. Jestli ale jestli není jasná pointa, tak bych to měl předělat nebo přepracovat.
06.10.2003 00:00 K dílu: Mírotvůrce
Huh. Já měl zato, že Entropie je uhasínání hvězd. Myslím, že jsem tak pochopil z nějáké knížky. Jestli se mýlím, tak bych to měl narychlo předělat. Na ten počítač odpovím rovnou... na názvy nemám hlavu a tak jména (nejen lidí, ale i počítačů) kradu naprosto sprostě a bezostyšně jiným autorům. Takový jsem sobec a hnusný podvraťák. Mám takové tušení, že IC je od skvostného Aimova.
Nahoru