17.12.2003 00:00 |
K dílu: ANTIKONCEPČNÍ
|
Magnolia22
|
Aaronixi.: kdyby tu byla kategorie úlet, nebo nadsázka, tak bych to tam dozajista propašovala..mělo to celý být tak nějak z nadhledu..probůh já tu nebrojím proti antikoncepci..ale na druhou stranu..ale to je na soukromější diskuzi...znám mnoho lidí kterejm ta neuvěřitelná lehkost rozhodnutí pěkně zesložitila život..pro mě jako ženskou co si vzala po sedmi letech svýho prvního chlapa je prostě síla když vím že moje spolužákyně mají na pelesti cirka 50, 60 zářezů (a to nestuduju nic míň intelektuálskýho než anglosaskou univerzitu..achjo..možná snad tím to je?)...o tom to mělo být..o tom mým rozporu...o tom že si to nedokážu odůvodnit...
a k tomu klišé...já tak nějak nechápu definici klišé jako takovýho...vem si to jako konstatování..né jako message budoucím generacím...:-))někdy prostě slova jako prostředek selžou...
a zvýrazněný slova? hrátky s důraznem...
děkuju,
mag
|
16.11.2003 00:00 |
K dílu: ANTIKONCEPČNÍ
|
Magnolia22
|
díky lidičkové..:-))
|
14.11.2003 00:00 |
K dílu: ANTIKONCEPČNÍ
|
Magnolia22
|
Narvah:není humor jako humor...spíš tam mělo stát ironické..nebo s nadhledem..prostě aby čtenář věděl, že to, co bude číst není hlubokomyslná esej o blížící se morální zkáze lidstva ale ani pokus celou věc bagatelizovat...jinak po Tvé kritice na mně nezůstala nit suchá...:-)závada odstraňena k obapolnému prospěchu..díky L.
|
14.11.2003 00:00 |
K dílu:
|
Magnolia22
|
prosím srdce neee SRCE...:-((
|
11.11.2003 00:00 |
K dílu: ODPUDIVÁ KRÁSKA
|
Magnolia22
|
je to vážně ucházejícně vtipný..akorát to kulhá u chirurga veterináře...:-))tam by to chtělo ještě jednou do toho šáhnout...:-)
|
16.12.2003 00:00 |
K dílu: Chvilková vzplanutí
|
Magnolia22
|
hezky to drnčí..ty rýmy se pěkně hrnou jeden za druhým...akorát je to na mě asi krapet silný kafe ke konci..:-))
|
08.11.2003 00:00 |
K dílu:
|
Magnolia22
|
ségra..jako blbůstka dobrý...:-)))já sem poetický pako...nesmíš to tak brát....-)))
|
22.11.2003 00:00 |
K dílu: První večerní mráz
|
Magnolia22
|
Spalena: taky sem musela probrouzdat net...je to založený na 5-7-5 slabik ve verši, což prý ani tak nejni podstatný jako že by se měla objevit tématika ročního období...ale mě to zaujalo tím že je neuveřitelný kolik pocitů se dá vlisovat do jedný strofy...já mám teda 5-6-5...jsem prostě haiku-amatér:-))
|
17.12.2003 00:00 |
K dílu: Vypij mě, lásko
|
Magnolia22
|
:-))achjo...co s Tebou Aaronixi...asi Tě už nepředělám..:-)) já sem asi vzrušivá audiovizuálně a tak si na takovejch kudrlinkách na papíře docela pochutnám..i když v životě přijdou i takový "dirty" chvilky kdy bych byla svolná vypustit z pusy Tvůj výrok :-)))(možná ale zeufemizovanější a v kondicionále vylízal bys mi ...dičku) :-))
ale dík za opravdovou kritiku..:-))že mě jako ze známosti nešetříš..:-)))))))))))))))))))
mag
|
22.11.2003 00:00 |
K dílu: Vypij mě, lásko
|
Magnolia22
|
Alan: doufám, že žádné "od..." neznamenalo "žádné odpovědi"..:-)chci poděkovat za pádnou kritiku..je pravda, že ten prolog se do toho moc nehodí(mea culpa, mea maxima culpa..:-), ale přecejenom se tu po písmakovi potuluje dost nedospělců pro který těch devět řádků nemá pražádný význam..byla v tom snaha jim ulehčit trpké zklamání v pubescentní honbě za (s)prostotou která v mé básni (doufám) nebydlí...lenka
|
11.11.2003 00:00 |
K dílu: Vypij mě, lásko
|
Magnolia22
|
:-))bude mojí ctí, Ó velkodušní..:-))) děkuju, vážně mě to těší, jsem nervózní jak to jen umí malé debutantky....:-)
|
08.11.2003 00:00 |
K dílu: Piškvorky se smrtí
|
Magnolia22
|
jestli je tohle blbůstka tak se jdu za prvý) zahrabat a za druhý) přeřadit do jiný kategorie:-))))je to moc pěkný..."smrt na obale přitahuje od pradávna" je zralá na copyright!
|
08.11.2003 00:00 |
K dílu:
|
Magnolia22
|
jako experiment do světa kalambůrů dobrý... jako odrazovej můstek pro další tvorbu? nevim...spíš slepá ulička..doporučuju z hlediska srandy i inspirace http://ja.kub.cz/kalambur.htm, třeba Tě to osloví...
|
08.11.2003 00:00 |
K dílu: KDO?
|
Magnolia22
|
nějak bych u týhle básně potřebovala slyšet Tvůj přednes..protože diakritika tu nemluví jasně..ta recitace by to mohla jak zvednout tak i úplně zabít...nepřemýšlíš o otaznících v první strofě? třeba by to tomu dodalo na výraznosti...
|
08.11.2003 00:00 |
K dílu: VARIACE NA ZNÁMÉ TÉMA
|
Magnolia22
|
je krásný vědět, že konec básníků v Čechách ještě dlouho nenastane...jestli je to ze života tak nelze víc než tiše závidět... :-))
|
17.12.2003 00:00 |
K dílu: NEVĚRNÁ
|
Magnolia22
|
Aaronixi..:už když jsem rolovala po stránce dolů na Tebe tak se mi svíralo bříško strachy co na tohle řekneš potom co sem přečetla předešlý komenty...:-))ale tohle skousnu..:-))víš...možná to chce čas, zkušenost a vek...já mám zatím jenom pouhopouhý prožitek bez nějaký hlubší sebereflexe..spíš chci jenom žít a nechat žít, neublížit...třeba až rozkvetu a dozraju (:) tak to bude syrovější...zatím je za tou chvilkou indispozice a rozpolcenosti lán lásky...:-)))
mag
|
22.11.2003 00:00 |
K dílu: NEVĚRNÁ
|
Magnolia22
|
rabako: kdo nezažil schizofrenii zodpovědnosti manželství možná nepochopí...Ty jsi (přesto?) pochopil(a) a já děkuju..:-)
Dr_Mephisto: i okamžiky stárnou, vadnou a vyčpí..ale básně tu zůstanou aby nás mohli drásat touhou po znovuuchopení neopakovatelného...:-) díky
renard: díky
elyn: :-))
angelik: píše-li život a kropí-li řádky krví okamžiků je psát básně pak ta jediná možnost jak se zkusit nezbláznit...děkuju
Spalena: moc děkuju
|
22.11.2003 00:00 |
K dílu: NEVĚRNÁ
|
Magnolia22
|
rabako: kdo nezažil schizofrenii zodpovědnosti manželství možná nepochopí...Ty jsi (přesto?) pochopil(a) a já děkuju..:-)
Dr_Mephisto: i okamžiky stárnou, vadnou a vyčpí..ale básně tu zůstanou aby nás mohli drásat touhou po znovuuchopení neopakovatelného...:-) díky
renard: díky
elyn: :-))
angelik: píše-li život a kropí-li řádky krví okamžiků je psát básně pak ta jediná možnost jak se zkusit nezbláznit...děkuju
Spalena: moc děkuju
|
08.11.2003 00:00 |
K dílu: NEVĚRNÁ
|
Magnolia22
|
děkuju za pochvaly..:-))
|
17.12.2003 00:00 |
K dílu: Máš cos chtěla
|
Magnolia22
|
Aaronixi:-))chtěla pobavit..nechtěla zasáhnout..na to nemá až tak morální náboj...:-))ve svý podstatě..abych se přiznala..tak je napsaná po ránu v peřině, poté co sem se vrátila ve tři hodiny domů z veselejšího výletu Prahou se svým kamarádem...muž sice neřek ani popel...ale tohle všechno byla ta němá výčitka na jeho skráních..:-))i když mu asi trochu křivdím...to šití tam určitě neměl..:-)))
|
22.11.2003 00:00 |
K dílu: Máš cos chtěla
|
Magnolia22
|
Spalena: doufám, že tuhle generační chybu na svých dětech neudělám..:-))
|
07.11.2003 00:00 |
K dílu: TO, CO TI NEUMÍM ŘÍCT NAHLAS
|
Magnolia22
|
až po ten chleba dobrý...pak se to tvrdé poetično zvrtlo a vzalo roha..ne, vážně, když přemejšlim o zvukový stránce toho co si napsal tak v tom rytmu je ta potřeba otevřeně cítit..to je moc pěkný...eskaluje to ale pak to ten rozsudek-žaludek tak nějak zbrzdí a zkazí...
|
07.11.2003 00:00 |
K dílu: Táhni
|
Magnolia22
|
pomněnko...být mojí dcerou tak tomu kdo Ti takhle ublížil půjdu dát přes hubu...je to smutný...třeba budou krásnější dny a bude zase líp a narodí se veselejší kousek..:-)
|
08.11.2003 00:00 |
K dílu: bosé jehličí
|
Magnolia22
|
zvláštní...krásný..klade to na mě velký nároky, možná ve snaze pochopit smysl grafickýho uspořádání mi protekl mezi prsty hlubší význam...ale bosé jehličí ja nádherný spojení...:-))
|
08.11.2003 00:00 |
K dílu: Nostalgie II.
|
Magnolia22
|
pěknej kousek nostalgie....tip
|
15.02.2004 00:00 |
K dílu:
|
Magnolia22
|
mily...takova mala mila desetiminutova pred spanim potesi..:-)
|
07.11.2003 00:00 |
K dílu:
|
Magnolia22
|
já nemůžu s anonymem61 souhlasit...i když ne vždycky jde o literaturu... ale je důležitá nejen forma, ale hloubka sdělení...tady ovšem (alespoň mě to tak připadá) kulhá nejenom forma ale i obsah...message sem rozkódovala ale chce to dopilovat formu toho poselství..promiň...když to po sobě čtu tak je mi líto, že to neumim aspoň trošku pochválit..
|
08.11.2003 00:00 |
K dílu: Vyšší úroveň bytí
|
Magnolia22
|
krásný...:-)co takhle to zkusit ještě podtrhnout graficky? třeba by tomu nějaký zformátování neuškodilo...bejt Tebou tak si s tim ještě trošku graficky pohraju...
|
07.11.2003 00:00 |
K dílu: Neuhněten
|
Magnolia22
|
moc pěkný...co říct víc...:-)
|
07.11.2003 00:00 |
K dílu: Smím prosit?
|
Magnolia22
|
vážně moc pěkný...kam se hrabou kaligrafy...:-)
|
08.11.2003 00:00 |
K dílu:
|
Magnolia22
|
souhlasím s APS, verše to nerozchoděj...je to takový těžkopádný a nestravitelný..i když je v tom tuna docela dobrejch nápadů...ty obrazy by se daly vážně zužitkovat daleko víc v próze...
|
07.11.2003 00:00 |
K dílu: Smrt citů
|
Magnolia22
|
bojím se to až říct, že z toho táhne chlad jak z hrobu kterej ale není podloženej skutečným prožitkem...chce to trošku na tom ještě popracovat..je to možná moc plochý..a chce to i opravit tu chybku...pokud to teda není zámerně a já to nepochopila..(nidko-nikdo?)
|
07.11.2003 00:00 |
K dílu:
|
Magnolia22
|
až na ten jeden pregnantní vulgarismus dobrý...ten začátek je bohužel ze života..ten je vážně výbornej, možná by stačil jako báseň sám o sobě..
|
08.11.2003 00:00 |
K dílu: Autoportrét
|
Magnolia22
|
je to moc hezký...možná jenom ta náhlá a neopakující se transverze z ich-formy na tu du-formu v třetí strofě..sáh nesáh stokrát si utonul je ale samo o sobě krásný..ale když zavřu oči za účelem prožít ten obraz tak si nedokážu vybavit co je to "odněkud do vedle"...taky je krásná ta dvojjakost (teď nevím jestli sem si jí tam nedodala sama..:-)) toho verše "a spolknu je"...slunce? nebo lopuchy? to je krásný...vůbec celkově to příjemně rozvlní všechny smysly, asi není nutný to vysvětlovat polopaticky...každej to asi zažije sám...:-)
|
07.11.2003 00:00 |
K dílu: ...další reminiscence
|
Magnolia22
|
Pěkný..ale souhlasim s Charlesem, že hrášek a princeznu nebrat..jinak to řazení slov je super...nejlepší je ten imperativ na konci s tou Kradařkou..trošku mi taky do toho tvrdýho apelu neseděj ty děvuchy..
|
09.11.2003 00:00 |
K dílu:
|
Magnolia22
|
ufff...zírám ségra...chce to ještě tak pět let a vypracuješ se:-)))pa, lenka
|
09.11.2003 00:00 |
K dílu:
|
Magnolia22
|
:-))
|
09.11.2003 00:00 |
K dílu:
|
Magnolia22
|
tak tohle asi nebrat..ale když je to tak starý tak nemůžu než pochválit...:-)
|
06.10.2004 00:00 |
K dílu: Potom mě znásilnil potřetí.
|
Magnolia22
|
možná sem příliš outlocitná ale hrát si s takovejma termínama jako je znásilnění mi fakt nevoní...promiň...podle mě to není až takovej fór..
|
24.05.2004 00:00 |
K dílu: SVĚT
|
Magnolia22
|
hm..viz dero...
|
24.05.2004 00:00 |
K dílu: Už zase
|
Magnolia22
|
trochu zmatek...a ke vsemu se stydim ze nevim co je to Wankeluv navrh..:-)
ale ted vazne..me se libi tenhle kousek:
Čistka čistka čistka
mytí blití k zblití
svět teď nebo já nebo ty nebo kdo.
Asi.
Zabýváš se něčím kromě sebe?
Skáčeš nebo hledáš souvislosti sám v sobě?
ale ty iracti vezni mi tam prijdou trochu mimo misu...
pa,
mag
|
24.05.2004 00:00 |
K dílu:
|
Magnolia22
|
krasna fotka..ale to jenom na uvod..:-)
jinak basnicka neni spatna..ale na druhou stranu sem mela problem udrzet pozornost az do konce..trosku se to vlece..postrada to ten naboj co zene oci z radku na radek az ke klimaxu..je cela takova ospala..mozna to byl zamer, nevim..na druhou stranu jsou tam fakt pekny a neotrely spojeni a kdyz to uvazlive proskrtas tak to bude pekna zalaskovana radustka co se septa vyvoleny pred usnutim po milovani na vicka..:-)
krasnej den,
mag
|
24.05.2004 00:00 |
K dílu: city
|
Magnolia22
|
skoda toho preklepu na predposlednim a poslednim radku protoze jinak me to dost vzalo..je mi lito jestli ta basnicka prameni z Tvy vlastni zkusenosti, protoze ta bolest zni hodne lidsky a akutne..
snad bude lip...:-)
mag
|
24.05.2004 00:00 |
K dílu:
|
Magnolia22
|
bohuzel az moc dobre chapu..
|
24.05.2004 00:00 |
K dílu: Návod k použití
|
Magnolia22
|
hmm...me to prijde spis nez miniatura tak Indispozice nebo spis Blbin(k)a..
|
28.05.2004 00:00 |
K dílu: Idea
|
Magnolia22
|
Luckytaky: ja nevim jestli chci aby k mymu zivotu patrila nenavist a hnus stejne jako krasno a laska...delam vsechno proto aby sem se od takovejch prvoplanovite hnusnejch veci (viz napr. Kill Bill I. a vseobecne [i kdyz nechci generalizovat] holywoodska akcni a konzumni kinematografie) distancovala..verim tomu ze kdyz clovek to zlo vidi tak to na nej jednoznacne musi mit nejakej vliv..a ono ostatne staci kolik strasnejch veci se deje vazne a natvrdo ve svete kolem nas a tak nevim proc bych mela cilene vyhledavat hnus a nenavist v poezii..?
Podle me je uplne jedno jak je basen o hnusu a nenavisti napsana protoze podle me bude vzdycky hnusna respektive nenavistna.
Ale to je jenom muj osobni nazor, takze to neberte jako ze tu hlasam nejakej dogmatickej pacifismus nebo tak neco:-)
hezkej den,
mag
jo a gabio..to vis ze primeri..:-) ja se preci nehadala..:-)myslela sem to tak nejak z duse..hezky..proste sem to chtela rict abyste to vedeli:-)
|
28.05.2004 00:00 |
K dílu: Idea
|
Magnolia22
|
Luckytaky: ja nevim jestli chci aby k mymu zivotu patrila nenavist a hnus stejne jako krasno a laska...delam vsechno proto aby sem se od takovejch prvoplanovite hnusnejch veci (viz napr. Kill Bill I. a vseobecne [i kdyz nechci generalizovat] holywoodska akcni a konzumni kinematografie) distancovala..verim tomu ze kdyz clovek to zlo vidi tak to na nej jednoznacne musi mit nejakej vliv..a ono ostatne staci kolik strasnejch veci se deje vazne a natvrdo ve svete kolem nas a tak nevim proc bych mela cilene vyhledavat hnus a nenavist v poezii..?
Podle me je uplne jedno jak je basen o hnusu a nenavisti napsana protoze podle me bude vzdycky hnusna respektive nenavistna.
Ale to je jenom muj osobni nazor, takze to neberte jako ze tu hlasam nejakej dogmatickej pacifismus nebo tak neco:-)
hezkej den,
mag
jo a gabio..to vis ze primeri..:-) ja se preci nehadala..:-)myslela sem to tak nejak z duse..hezky..proste sem to chtela rict abyste to vedeli:-)
|
25.05.2004 00:00 |
K dílu: Idea
|
Magnolia22
|
gabio: to urcite mas pravdu..vzdyt ja to nehctela pohanet jako ad acta..je to aspon o krasnejch vecech..to mas recht...jsou tu na pismakovi i veci plny nenavisti a hnusu az se divim kde se to v tech mladejch a snad i perspektivnich lidech bere..to tohle je jenom neskodna basnicka-nebasnicka:-)
|
24.05.2004 00:00 |
K dílu: Idea
|
Magnolia22
|
jak to rict a neublizit? urcite prozivas neco krasnyho a mozna i trpkyho ale na basnicku to zatim podle me nedalo...co zkusit jinej literarni utvar? precejenom ne kazdej je zrozen k projevu v reci vazane..:-)
mag
|
24.05.2004 00:00 |
K dílu: Zklamání
|
Magnolia22
|
trosku zmateny...ale laska vzdycky boli s tim ani poezie nic nenadela..:-) dopln si jedno zatoulany pismenko v osmym radku a vyraz mezi lidi..jednou zklamanou epizodou stesti nekonci..:-)
preju hodne radosti a lasky,
mag
|
24.05.2004 00:00 |
K dílu: Frog-Block
|
Magnolia22
|
ja nevim..asi bych tak daleko nesla...clovek mam mit nejakou neviditelnou ale presto dobre znatelnou hranici sebevedomi a vlastni dustojnosti a k ni patri i to ze nejde tak daleko ze by upenlive prosil ex-partnera a navrat..asi ze me mluvi cynismus zivotni zkusenosti tak promin...
mej se krasne a (z)drz se..:-)
mag
|
28.05.2004 00:00 |
K dílu: Otevři oči
|
Magnolia22
|
Bladeruner: rada verim...:-) ono se s tim nijak zvlast delat neda..spis me to neslo odrecitovat..lamalo se to na spatnejch mistech:-)
|
24.05.2004 00:00 |
K dílu: Otevři oči
|
Magnolia22
|
neni spatna..mozna bych si bejt Tebou pohrala trosku s grafikou (myslim si ze by tomu hodne prospelo fakt si trochu pohrat s tim textem jako takovym...) a asi bych pro lepsi zkousnutelnost pri recitaci vyzehlila par sluvek..
Já nechci víc
NEZ náladu Tvou
.. (i kdyz tohle patrne asi lehce zmeni puvodni message:-)..
tak dej si říct
a nebuď TOU zlou.
Vždyť oči Tvé
jsou němou hrou
a hra – ta končí
JAK mračíš se víc
tak otevři oči
a neříkej nic.
ale jinak dobry..:-)mej se, mag
|
21.05.2004 00:00 |
K dílu: S panenkou v IKEA
|
Magnolia22
|
zvlastni..desivy i humorny..ja vlastne nevim..musim to nechat tak nejak ulezet..ale uplne sem s tou chudinkou soucitila..:-)(hlavne kdyz resila co a jak s curanim..ja funguju taky jako prutokovej ohrivac :-)
|
17.05.2004 00:00 |
K dílu:
|
Magnolia22
|
to se mi libi..:-)
|
17.05.2004 00:00 |
K dílu: Co vlastně chci od chlapa?!
|
Magnolia22
|
jojo..:-)
|
24.05.2004 00:00 |
K dílu: TAK UŽ TO NĚKDY CHODÍ
|
Magnolia22
|
souhlas s Rook..:-)
|
24.05.2004 00:00 |
K dílu: Chci
|
Magnolia22
|
taky si myslim ze opakovacka zaslouzi uznani..ale chtelo by to vazne si trochu pospasovat s grafikou..ta udela v tomhle pripade aspon 30procent navrch..:-)
|
24.05.2004 00:00 |
K dílu: Útěcha_
|
Magnolia22
|
nejak nemuzu zkombinovat "krasno" (slunicko, pusinku, prs...) a "hnus" (ten je asi jasnej..:-) v tak krastkym odstavci takze spis nelibi nez libi...promin
|
24.05.2004 00:00 |
K dílu: 0,7 l vodky
|
Magnolia22
|
a co bude pak az vystrizlivis?..
|
14.03.2004 00:00 |
K dílu: Byl jsi bič
|
Magnolia22
|
spis pisen? ta metafora uvodni je super..:-)
|
14.03.2004 00:00 |
K dílu: Tchýně
|
Magnolia22
|
az na posledni sloku dobry:-)
|
14.03.2004 00:00 |
K dílu:
|
Magnolia22
|
viz Waldorath_Exi...
|
14.03.2004 00:00 |
K dílu:
|
Magnolia22
|
nevim..
|
14.03.2004 00:00 |
K dílu: Den pindíkůvzdání
|
Magnolia22
|
to je pekny..:-)ale ja bych to radsi slavila vickrat do roka nez jenom na den ptactva a letectva..:-))
|
14.03.2004 00:00 |
K dílu:
|
Magnolia22
|
je to na me moc velikej apel...jako projev k lidu (ale ne klidu..:-)
|
14.03.2004 00:00 |
K dílu: Důvěřuj mi
|
Magnolia22
|
krasna..:-)
|
14.03.2004 00:00 |
K dílu: 0 % úspěšnost
|
Magnolia22
|
myslenka hezky zasazena...ted jeste zalejvat, zalejvat at vyroste..:-)
|
14.03.2004 00:00 |
K dílu: Směj se víc..
|
Magnolia22
|
je mi z toho tak nejak smutno po tele..ale hezky to je..:-)
|
14.03.2004 00:00 |
K dílu: Sebeúklid
|
Magnolia22
|
libi..:-)
|
14.03.2004 00:00 |
K dílu:
|
Magnolia22
|
musim priznat totez...obrazy libi moc, celek pravdepodobne zustal mnou nepochopen..:-)
|
17.03.2004 00:00 |
K dílu: Chorál
|
Magnolia22
|
krasna..:-)T
|
06.03.2004 00:00 |
K dílu: Virtulení
|
Magnolia22
|
me se taky libi..moc:-)
tip
|
14.03.2004 00:00 |
K dílu: Nevěrná
|
Magnolia22
|
taky libi...mas v tom vetsi pichnuti ty viny nez se povedlo do ty my basnicky stejnyho jmena dostat me...:-)
pa,mag
|
14.03.2004 00:00 |
K dílu:
|
Magnolia22
|
a me libi..:-)i kdyz si myslim ze je trosku delsi nez je potreba..mozna to ke konci uz busi sebe samo, to tema se vycerpava hodne rychle..ale je krasna..:-)
|
23.02.2004 00:00 |
K dílu: Hudební rébus
|
Magnolia22
|
libi moc:-)tip
|
20.02.2004 00:00 |
K dílu:
|
Magnolia22
|
sleeeping_ beauty:
mam pochopeni i solidaritu..ale "odsud-pocud"... k rekvalifikaci alkoholismu z kategorie zavislosti do kategorie regulernich nemoci doslo vcelku nedavno (sedesata leta, komora psychiatru, USA) do te doby by nikdo v souvislosti s notorickym pijakem, ktery ke vsemu nema dost osobni vule a zodpovednosti odstoupit z funkce, dozajista nemluvil o "pochopeni a solidarite"...kazdy by razne del, ze si za to muze pan poslanec sam...
pokud ale pres vsechny dostupne fakty o situaci kolem poslance kotta trvas na nazoru, ze je spravny takovyho cloveka solidarne lecit a chapat a chapat az ho jednou treba pochopime, aniz by slozil mandat, tak vlastne ani nema cenu poustet se do nejakych hlubsich uvah..
preju hezky den,
mag
|
27.02.2004 00:00 |
K dílu: Láska je černá
|
Magnolia22
|
nečekala sem že někdo Tvýho formátu mě dokáže takhle pěkně při pátku odpoledne rozesmát:-)
Mimochodem: čeština je nádherná řeč a prznit jí si zaslouží docenění:-)))) třeba poznáš autora:
"Když je dílo shit, tak řeknu, že je shit. Nevím, co řešíš :-). "
Mimochodem II.: čeština mě živí a tak předpokládám, že si buď narážela na chybející diakritiku a nedořešenou syntax a nebo snad na obecnou formu? Opět si to s gustem užívám...hlavně od Tebe...:-)
Mimochodem III.: nedokážu reagovat na Tvou hlášku o spamu...netuším k čemu se vztahuje
Mimochodem IV.: nedopustila sem se na Tobě žádné urážky, pouze spekulativní analýzy..ale potrefená....jak to bylo? že se prý vždycky ozve...
|
23.02.2004 00:00 |
K dílu: Láska je černá
|
Magnolia22
|
|
23.02.2004 00:00 |
K dílu: Láska je černá
|
Magnolia22
|
Jeannie, neres slinty od nasi spici krasky (pro neznalce sleeping_beauty)...pokud o sobe uvadi pravdivy udaje tak to co z ni hovori muze byt bud za a) premenstrualni syndrom nebo za b) neukojene libido ci snad za c) zastydla puberta...?...pruvodnim znakem vsech tri zminenych je vlezla jesitnost, prehnany sebevedomi a tendencni nevrazivost...
Priklanim se k nazoru Elyanne, ze neni prilis vyzrale odsoudit (ke vsemu to co s_b provedla nebyla adekvatni konstruktivni kritika ale spis nevybiravy vylev autoritativni nadrazenosti) dilko ranneho autora...precejenom pismak tu ma byt od toho aby se dala moznost i lidem kteri se boji verejne se prezentovat...ale srazet kohokoli timhle zpusobem je ubohy a slabossky...
Basnicka je prosta, adekvatni prvotine i veku...preju hodne zdaru a tvurci inspirace a ver ze ne vsichni tady (i kdyz sou tu i lidi od kterych radsi dal...ted zrovna nemluvim primo o s_b) jsou takovy nevyzadane "otevreny" ve svejch kritikach..:-)
hezkej den,
mag
|
17.02.2004 00:00 |
K dílu:
|
Magnolia22
|
zvlastni..mozna trochu sokovala, ale mile..
zivot je krasnej kdyz ma clovek komu zaseptat...:-)
|
16.02.2004 00:00 |
K dílu:
|
Magnolia22
|
:-)uprimna....
|
16.02.2004 00:00 |
K dílu: Sun
|
Magnolia22
|
pridavam se...
|
16.02.2004 00:00 |
K dílu: půjdu po stopách
|
Magnolia22
|
"tvá ústa
z louže
vykřikla mi
do tváře
věty
z nichž
cítím
kov."!!
nelze nic jinyho nez souhlasit s Dero..je to nejkrasnejsi cast..zbytek ale musim pripustit nedosahuje ani v nejmensim kvalit citovaneho uryvku...
T
|
16.02.2004 00:00 |
K dílu: Květen
|
Magnolia22
|
Mily PetreB, predne se omlouvam za chybejici diakritiku, ale snad me omluvis..:-)
chci Ti rict par slov..schvalne sem se nedivala na Tvuj profil..chtela sem Ti napsat svoje bezprostredni dojmy..myslim si ze v Tve uvaze je hodne dobrych myslenek..ale,..ted se priprav na velky ALE, ty myslenky kouzou po povrchu veci..cela ta uvaha se zmita od jednoho aspektu k druhemu, pricemz ani jeden neni rozpracovan..mozna by stalo za to vytahnout z toho tu erotiku a sepsat to jenom z toho uhlu..a nebo to pojmi metodologicky..coz se chvilkama tady taky snazis..ale celek se mi, ber to ciste jako muj osobni nazor..:-), zda neusporadany, nekompaktni a vysledek bohuzel, a to opet diky preletavosti temat a nepropracovanym jendotlivostem vypada jako slohova prace zaka tretiho rocniku humanitniho gymnazia..
nesmis se na me zlobit Petre, myslim si ze se s tim da udelat hodne..je tam fakt moc peknejch momentu..ale je to potreba nejak frakcionalizovat a pak znovu slozit...:-)
hodne zdaru a neber me az tak moc vazne..je to muj osobni nahled na vec:-)
hezkej den,
mag
|
16.02.2004 00:00 |
K dílu:
|
Magnolia22
|
libi..:-)akorat bych mozna navrhovala presun do jiny kategorie..:-)
|
09.02.2004 00:00 |
K dílu: Hořký proud upřímnosti
|
Magnolia22
|
tak za prve..proud to je...horky taky..vim ze nestojis o kritiku a tak snad jenom doufam ze tim jaks to ze sebe vypsal ze se Tvy dusi krapet ulevilo..
hodne zdaru,
mag
|
15.02.2004 00:00 |
K dílu:
|
Magnolia22
|
tak teda jestli muzu pridat svoji trosku do mlyna co se tyce utikani tak jo..ale musis me brat s rezervou..proste nejsem tak vedecky erudovana jako na prvni "pocet" vypadas Ty..:
1)na černý uhel zbarvenou půlnocí.
Okouzlen prožij ten nádherný pocit....=> me spis prijde lepsi okouzlen proziji nadherny pocit..nepreskoci to tolik...a nebo potom jeste treba: na cerny uhel zbarvenou noci
okouzlen proziji nadherny pocit..tady by slo i to okouzlen prozij ten nadherny pocit...
2)jak živá voda v kořenech stromů
míza měsíční záře proudí tomu,...=>tak tady nevim proc ale proste to neplyne..asi mas pravdu ze to je o stridani mekka tvrda.ani nemam zadny podnetny navrhy jak to vymekcit..promin..:-)
3)je to krasna basnicka a ja si myslim ze mi neprislusi nad ni takhle technokraticky krouzit jako sup po umirajicim rytmu..me se moc libi a tak moji pripominku ber prosim ciste z pratelskyho uhlu,jo:-)
hodne sily a inspirace,
mag
|
09.02.2004 00:00 |
K dílu:
|
Magnolia22
|
a me to moc libi...je to krasne paradoxne zvukomalebny a zaroven jazyk lamajici...utika to..obcas jenom kdyz uz teda lpis na rymech to chce nekde dopocitat do dokonalosti aby to obcas nekulhalo na jendu nohu ten rytmus..
***T
mag
|
07.02.2004 00:00 |
K dílu: Čtyři stanice
|
Magnolia22
|
mou láskou
kterou využívám
k odevzdání
bez ptaní
s lítostí
krasny... i kdyz to boli...ja si nemyslim ze ta basen je jemna..oprav me jestli se mylim...prijde mi dobyvacna, chtiva a celkove moc libi..T
|
07.02.2004 00:00 |
K dílu: Noc
|
Magnolia22
|
souhlas s anthiou..dodej tomu message a nebo zaver a bude to vic nez ok..:-)
|
07.02.2004 00:00 |
K dílu:
|
Magnolia22
|
me se to luiso promin moc nelibi..pripada mi to trochu jako uryvek z knihy bilogie pro paty rocnik...chce to vzit z jinyho konce..treba tomu jenom nerozumim, v tom pripadku si rovnou sypu popel na hlavu..:-)
hodne zdaru,
mag
|
23.03.2004 00:00 |
K dílu: Prostor pro fantazii...
|
Magnolia22
|
krasny..:-)
|
17.02.2004 00:00 |
K dílu: Dneska (prvně) nic Zn. Choulostivé
|
Magnolia22
|
libi:-)*
|
15.02.2004 00:00 |
K dílu: Nejvoňavější
|
Magnolia22
|
:-)
|
28.01.2004 00:00 |
K dílu: Deflorace
|
Magnolia22
|
Ahoj Iggy, nesmíš se na mě zlobit, že mi to trvá roky než se ozvu...dostala sem stýpku v Anglii a tak teď mmísto básniček trápim svoje mozkový závity nad různě hroznejma prapodivnostma tady uprostřed british midlands...je tu hezky, ale už se sakra těšim domů...na net se tu dostanu jen málokdy...můj grant mi tak tak stačí abych nevyhladověla a tak na netění nejsou libřičky..:-))jinak souhlas..doublethink je (BTW je to supersuper knížka 1984, žejo? vedle notorický Farmy je tohle nejlepšejší..:-)) věc hodná rozsáhlý diskuze a štěpení světa na ženský a mužský chápání taky...já spíš inklinuju k názoru že tu určitá rozdílnost vysledovatelná je...ale asi to proberem někdy u svařáčku a ž zase doletím zpátky domů..:-))
ahoj,
mag
|
06.01.2004 00:00 |
K dílu: Deflorace
|
Magnolia22
|
teda Iggy dobrý...:-)ale k tomu že je fakt cejtit že to psal chlap musím bohužel souhlasně kývnout..ale to je možná dobře, né?
pohled z druhý strany barikády...někdy Ti pošlu mojí verzi téhož..
hezkej novej rok!
mag
***T
|
18.12.2003 00:00 |
K dílu: Verše
|
Magnolia22
|
až na tu samomluvu je to docela pěkný..:-))
|
19.12.2003 00:00 |
K dílu:
|
Magnolia22
|
taková..ukřičená..tvrdohlavá, tvrdošíjná, tvrdá...ale líbí..
|
16.12.2003 00:00 |
K dílu:
|
Magnolia22
|
pokud vím tak Lair znamená pelech, brloh nebo snad i frajer...v tom případě nerozumím asi až tak úplně názvu...ale jako téma k diskuzi? myslím si že slova můžou bolet...dokonce i zabíjet když dáš rozkaz Pal! ale taky můžou nádherně laskat, hladit, utěšovat a hýčkat...a od toho bysme měli předávat dál a dál svým dětěm ten nádherný dar řeči..:-))
|