16.12.2003 00:00 K dílu: ANTIKONCEPČNÍ Aaronix
No - tak nějak nevím, jak se k tomu postavit. Taky jsem čekal, že to bude nějaká legrace, a ona není (teda pokud nemáš velice specifický smysl pro humor). Osobně si moc nepotrpím na zvolenou formu, ale to je čistě osobní preference. Moc jsem nepochopil smysl zvýrazněných slov. Je to snad nějaký rébus? Tak na ty jsem byl vždycky natvrdlej. Pokud jde o obsah, líbí se mi tohle: Krásný byl život za krále Artuše.... Rytíři beztrestně plenili zem... nikdo se nestaral o prášky, o duše... sex ten se nedával, prostě se bral Zbytek tak nějak - "no dobře" a ten závěr: "o smyslu žití nemáme potuchu" je odporné, škaredé klišé... Rým depce/antikoncepce je dobrej, až na to, že tu otázku, doufám, nemyslíš vážně. Protože antikoncepce, samozřejmě, za nic nemůže.
07.12.2003 00:00 K dílu: Aaronix
Tak třeba: "Vy mladší, kteří již nepamatujete Prahu bez stromů,…" mi tak trochu připomíná prastarou písničku Wabiho Daňka: " Dívka v informacích, když jsem se jí ptal, řekla: někde jistě bude, musíte jet dál, prý snad na Moravě nebo u Semil podle tajné zprávy ještě kousek lesa zbyl." Na druhé straně tohle: "Naší matičku Prahu vytlačila babička příroda." mi přijde jako vtipná a výstižná zkratka. A když už jsme u těch podrobností, tohle je taky fajn: "Naštěstí mě brzy poté vzbudily mohutně se rozrůstající kořeny buků, které zatím načerpaly živiny z tlejících cestujících." Zatímco: "Pražská integrovaná doprava právě rozhodla, že se bude šetřit naftou a metro…" - metro nejezdí na naftu.
07.12.2003 00:00 K dílu: Aaronix
"Určitě se vám také několikrát stalo, že jste vyšli ven a nenapadlo vás nic lepšího, než vyskočit na strom. To není dnes už nic neobvyklého..." Začít povídku (fejeton? - prostě "krátký literární útvar") takhle dobře je vždycky tak trošku risk, protože taková věc musí gradovat. Tady to bohužel tak trošku stagnuje a to je škoda. Pointa je trošku klišé. Chtělo by to zhustit a vybrousit pointu. Ale jinak tip, samozřejmě.
16.12.2003 00:00 K dílu: Vypij mě, lásko Aaronix
Ne - já mám rád erotiku syrovější a bez metafor. Osobní preference. (Teď přijde to opravdu mládeži nepřístupné - s dovolením: "Vyliž mi kundu" je mi bližší)
16.12.2003 00:00 K dílu: NEVĚRNÁ Aaronix
Myslím si, že by tomu víc seděl trošku (nebo možná hodně) syrovější výraz. Takhle z toho právě ta "schizofrenie" či rozpolcenost není příliš patrná - je sice ve slovech, ale není v náladě.
16.12.2003 00:00 K dílu: Máš cos chtěla Aaronix
Nejlepší je ten prolog - možná by to mohl být název. Báseň sama o sobě se dost těžko hodnotí. Je to pravdivé, je to hezky poskládané dohromady a dokonce se to i hezky rýmuje, ale je to jen takové konstatování - něco tomu chybí - buď pointa nebo větší nadhled - nedokážu přesně specifikovat. Pobavilo mě to ale nezasáhlo. PS: Jinak si nedělej starosti, Mag - neuděláš tuhle, uděláš jinou (chybu). A dost možná i tu samou v bledě modrým.
09.12.2003 00:00 K dílu: Podzimní smyčcový kvartet Aaronix
Geniální! Jsi dobrej, Bacile.
09.12.2003 00:00 K dílu: Aaronix
Těžká karta. Jdu si hodit mašli. Tip.
09.12.2003 00:00 K dílu: Aaronix
Nesouhlasím s hermitem - myslím, že je to tak akorát. Jdu si hodit druhou mašli. Tip.
09.12.2003 00:00 K dílu: Před oponou (samota) Aaronix
Suicidal tendencies? To já znám...
09.12.2003 00:00 K dílu: Aaronix
Jenže právě ta poslední je nejzávažnější!!!
09.12.2003 00:00 K dílu: Aaronix
Dobrej nápad ale: logický chyby - když poslední páreček norků umřel na Araratu, jak to, že ve středověku tu byli zas? historický chyby - otrokářství vzniklo dávno před zavedením peněz, A celkově je to dost povrchní - zvlášť ten závěr.
09.12.2003 00:00 K dílu: Prosící oči... Aaronix
Jsem unášen záplavou svých tužeb a přání netoužím po Tvé INTERUPCI. (Nebo snad jo?)
10.12.2003 00:00 K dílu: Pro Polly Aaronix
Máš tady k tomu "jinému vnímání světa" nějakou úvahu nebo tak něco? Když ne, nechceš ji napsat? "To v úvozovkách" se dá vykládat různě...
10.12.2003 00:00 K dílu: Pro Polly Aaronix
Ještě oprava: Samozřejmě jsem nechtěl napsat "závorky" ale "uvozovky".
10.12.2003 00:00 K dílu: Pro Polly Aaronix
Ještě něco: "Zvířata ji mají mnohem čistčí a upřímnější." S tím by se dalo souhlasit v tom smyslu, že zvířata jednaj podle svý přirozenosti - když je někdo predátor, tak zabíjí, když je někdo zajíc, tak mu nezbývá než mít věčně nastražený slechy a zdrhat při každým podezřelým šelestu. Nevím, jestli by bylo fajn, kdyby se lidé chovali také tak...
10.12.2003 00:00 K dílu: Pro Polly Aaronix
Sorry, to bylo tak - chytil jsem ňákýho vira a skrz něj zánět v krku. Tak jsem si koupil takové ty pastilky na cucání a dostal na ně šílenou alergii (vyrážka po celým těle, co hrozně svědila). Nemoh jsem kvůli tomu spát, tak jsem seděl u počítače, četl si Písmáka a popíjel slivovici. No a když jsem tohle čet, pár už jsem jich v sobě měl... normálně takhle nereaguju Ale tomu v těch závorkách vůbec nerozumím.
09.12.2003 00:00 K dílu: Pro Polly Aaronix
Polly byla... pes? Neser mě! Fakt mě neser! Já si na začátku myslel, že to byla tvoje mladší ségra nebo snad dcerka! Sorry, ale s tímhle já nesouhlasím. Jsem pro hezkej vztah lidí ke zvířatům, ale tohle mi připadá patologický. Smrt je přirozená součást života a zvířata ve volné přirodě se spolu nijak nemazlej - požíraj se zaživa a tak podobně. Je fajn, když má člověk citlivou duši a dokáže milovat - ale neměl by kvůli tomu ztrácet kontakt s realitou. Už sám kvůli sobě ne - realita je totiž surová.
07.12.2003 00:00 K dílu: Lilie Aaronix
Nezlob se, Terro, ale mně to přijde jako taková veršovánka. Nelíbí se mi to, i když chápu, že je to možná psané "od srdce". Taky jsem svého času spáchal pár takových věcí....
09.12.2003 00:00 K dílu: Aaronix
Něco tomu chybí, něco nadbývá.... Kdyby se na tom zamakalo, mohla by to být hezká báseň v próze.
08.12.2003 00:00 K dílu: Aaronix
Jo, jo, tenhle pocit znám. Jednou jsem takhle přijel do Prahy právě nějak okolo 3:20 a zrovna byla taková metelice, že to ochromilo celou dopravu. Noční autobusy ani tramvaje nejezdily, na metro bylo ještě brzy. Tak jsem musel pěšky z Hlaváku na Suchdol. Skoro mi cestou omrzl ksicht.
08.12.2003 00:00 K dílu: Aaronix
jo, to beru.
08.12.2003 00:00 K dílu: svěrače (opti_mystic mix) Aaronix
Thumbs up!
07.12.2003 00:00 K dílu: píseň hovnete (průjmy v mixéru ETA) Aaronix
Mně je to jasný - v minulým životě ti říkali Donatien Alphonse Francois....
08.12.2003 00:00 K dílu: Aaronix
Mně se to líbí.
09.12.2003 00:00 K dílu: Moje žena byla v Makru Aaronix
Moje žena Macro nesnáší - já ho miluju!:-) (zvlášť oddělení chlastu)
09.12.2003 00:00 K dílu: makovo-sakurová Aaronix
"nechat vtát rampouch do rány" to píše. A zbytek? Skutek utek.
08.12.2003 00:00 K dílu: předpověď počasí Aaronix
Jednou takhle při sraní Zapomněl jsem na chcaní A pak zase při chcaní Zapomněl jsem na sraní.
08.12.2003 00:00 K dílu: MDD Aaronix
dto
09.12.2003 00:00 K dílu: Příroda Aaronix
Ne že bych nesouhlasil se základní myšlenkou, akorát musím jednu věco opravit - ani v minulosti se člověk se zvířaty dvakrát nepáral. Ošetřoval je a pečoval o ně pouze tehdy, když to pro něj bylo výhodné. Osobně si myslím, že dnes se většina lidí chová k zvířatům lépe než dřív. Dříve bylo běžné rafinovaně týrat nejen zvířata, ale také lidi (kolik koní padlo ve válkách? Kolik lidí bylo brutálně umučeno?)
09.12.2003 00:00 K dílu: Fotografie Aaronix
Jojo. Tip a no comment protože souhlas. Tak už to holt v životě chodí.
08.12.2003 00:00 K dílu: kakám v průjezdu kam nepadá mihotavé světlo plynových lamp jsem mladý má prdel stříbrná s lunou soutěží Aaronix
Tohle jsem vlastně básničky dvě - název, který sám o sobě tvoří klasický (tedy dobrý) "průser" a vlastní báseň, která je, bohužel, jaksi neslaná nemastná (až na ten zlatý sopel)
07.12.2003 00:00 K dílu: bože, bóóžíčku, jsem Aaronix
potok hnědkatý teče na paty - to nemá chybu
07.12.2003 00:00 K dílu: Papáž a Kočka: Aaronix
LOL ROFL LMAO!!!
07.12.2003 00:00 K dílu: extra velké kousky Aaronix
100 bodou
11.12.2003 00:00 K dílu: Zvláštní trojka Aaronix
Klub
07.12.2003 00:00 K dílu: dobře utřené jitro Aaronix
Čichám čichám marquiesdesadovinu....(tip)
10.12.2003 00:00 K dílu: Vítězsvtví Rudolfa Semjona Aaronix
Jo, tady ode mě konečně dostáváš tip. Uprostřed to na chvilku ztrácí tempo, ale opravdu jenom na chvilku. Slušná práce.
08.12.2003 00:00 K dílu: Sexualni vychova Aaronix
Ono to není ani tak moc povídka - spíš to má blízko k tvému cyklu "Člověk 100x jinak". Napadlo tě někdy dát tyhle věci dohromady, trošku je promíchat, vybrousit, něco si přimyslet - mohla by z toho být pěkná knížka.
09.12.2003 00:00 K dílu: Jak jsem byla tlusta Aaronix
A zas se mi to líbí. Smůla - v tý první vlně jsem holt káp na spíš na ty druhý věci.
09.12.2003 00:00 K dílu: Navrat domu Aaronix
A to je taky dóóós dobrý - už vím jak na tom jsi - když máš ten pocit v sobě hodně nadržený a jde jen o to vypustit ho ven, tak je to skvělý. Když přijde na to s tématem trošku víc pracovat, tak jsi vedle jak ta jedle.
09.12.2003 00:00 K dílu: Co se mi plete hlavu Aaronix
Tohle ti taky jde moje milá. "nepritazlivejsim sexualnim organem u muzu jejich mozek. Asi proto jsem stale svobodna…" No. Asi s sebou nenosíš sekeru nebo tak něco.
08.12.2003 00:00 K dílu: Clovek 100 x jinak - dil 1. Aaronix
Tohle je, zdá se, tvoje parketa. Hodláš v tý cizině zakotvit natrvalo?
08.12.2003 00:00 K dílu: Proc me sestra nema rada…. Aaronix
Štve mě, že píšeš tak hrozně ledabyle. Tohle je silné, protože je to patrně hodně autentické. Škoda té formy... BTW: Četla jsi Hůlovou (Paměť mojí babičce)? Tam je tohle téma docela zajímavě pojaté (samozřejmě na poněkud větším formátu...) - pro srovnání
08.12.2003 00:00 K dílu: Kancelarske Blues Aaronix
Sorry, mně to přijde jak povídka pro rubriku "Nejsilnější sexuální zážitek" v NEI reportu (nebo jiným podobným plátku - já nevím, jestli NEI report ještě vychází). Nápad je dobrej, ale jak napsali mnozí přede mnou, forma je podprůměrná. Chtělo by to hodně, hodně vybrousit.
10.12.2003 00:00 K dílu: Polibek kobry Aaronix
Tak tady pro změnu pointa prvotřídní! Jenom maličký dotaz: Kde aby asi tak takový břídil, který očividně smrdí korunou, přišel k tak drahý bouchačce?
10.12.2003 00:00 K dílu: Píšťaly a fujara Oty Fajta Aaronix
Mě se líbí tvoje schopnost detailně a přitom zajímavě vykreslit prostředí, ve které se příběh odehrává. Ale je to rozvláčné a pointa vážně hapruje. Také slovo "odsrali" sem nepasuje - celou dobu vyprávíš poměrně kultivovaně a najednou tam frkneš vulgarismus - ruší to.
10.12.2003 00:00 K dílu: Výživa a vyprazdňování Aaronix
Tohle v žádném případě není dílo o ničem - je přece o HOVNĚ! Ale taky mě zklamal ten konec. Čekal jsem nějaké totální zvěrstvo - jako že tu Evičku tím hovnem znásilní a pak ho oba dva svorně sežerou nebo tak něco....
10.12.2003 00:00 K dílu: Tóny barev Aaronix
Dobrej nápad - ale co dál? Trošku samoúčelný, nemyslíš?
10.12.2003 00:00 K dílu: Na konec Aaronix
Jo.
10.12.2003 00:00 K dílu: Dým Draka Aaronix
To si jako uprd, nebo si honil ptáka?
12.12.2003 00:00 K dílu: Barevnej papírek Aaronix
Ty vole! (tip)
09.12.2003 00:00 K dílu: Přání Aaronix
Tohle je překvapivě dobrý! Překvapivě proto, jak jsi dokázala převést konkrétní, osobní a hluboce intimní zkušenost do roviny obecné. Na druhé straně - když začneme dumat nad obsahem - právě v tom je současně i kámen úrazu. Na začátku říkáš: "Když má dítě strach, že má strašidlo pod postelí, musí samo v sobě zlomit bázeň a jít se pod postel podívat a přesvědčit se, že tam nikdo není." Dítě má tu výhodu, že ví, kde má postel a má někoho, kdo mu řekne, kam se má podívat. Dál píšeš, že tvoje můra má konkrétní tvar a jméno - v tom je tvůj omyl. Díváš se pod špatnou postel. Astalavista si myslí, že tvoje skutečná můra je žárlivost - já si to nemyslím. Je to, jak už jsem naznačil - až se ti podaří podívat pod tu správnou postel, zjistíš, že tam žádná můra není. Ale to ty, přinejmenším podvědomě, moc dobře víš. Tak hledej tu postel (jestli už jsi ji dávno nenašla - tenhle můj příspěvek není zrovna "up to date...")
09.12.2003 00:00 K dílu: Přátelství Aaronix
K úvaze - dost dobrej závěr. K přátelství - jak praví staré české přísloví: V nouzi poznáš přítele (víc není co dodat - vyzkoušel jsem si několikrát, a je to tak). A není lepšího podobenství o přátelství než to z pera Vladimíra Vysockého (u nás známější v překladu a podání Jarka Nohavici): Myslel sis: přítel můj, a teď ryba, rak nebo tak či tak, odpověď bys rád chtěl znát, můžeš-li na něj dát: s sebou do hor ho vem a jdem, vzhůru po boku bok co krok, lanem svým s ním se svaž, ať znáš, s kým čest máš, s kým čest máš,...atd. I když je známo že Vysockij byl náruživý horolezec, myslím si, že text netřeba brát doslovně - je to prostě jen jiná verze toho starého českého přísloví...
09.12.2003 00:00 K dílu: Milovala jsem ho Aaronix
Povídka to néjni. Je to námět na povídku. Ale tohle je dobrý: "Milenku opustil, ženu si ponechal." Můžeš to použít jako výchozí bod nebo jako pointu. Obě varianty mají svůj potenciál. Každopádně začni znovu a udělej z toho povídku.
08.12.2003 00:00 K dílu: Západ slunce Aaronix
(vím že tohle je spíš Průserova či Traktorystova doména, ale nějak jsem si to nedokázal odpustit:) Záchod v Unimo-buňce smutný jest Vede k němu jen jedna z cest. Vůní rajskou dej se vést Dokud jen to půjde snést. A pak se posaď. Rozdíl mezi pevnou a řídkou stolicí Každý pozná bez pomoci. Tu první všichni milují, Na tu druhou si ztěžují. A polykají živočišné uhlí. Tato volba není má, Báseň původní jest předlouhá. Je čas abych to ukončil A zbytečně vás již nenudil. A ještě - odpusť, Vinki :-)
09.12.2003 00:00 K dílu: Chci být stejně... Aaronix
Jako básnička se mi to líbí. Jako vyznání se mi to líbí. Má to jeden háček - opravdu na tom chceš být vždycky stejně? Co třeba - když mě najdou nádor na mozku, chci, abys ho tam měla též - protože na tom chci být pořád stejně jako ty.
09.12.2003 00:00 K dílu: VÝLET DO ABSURDNA Aaronix
Je to tak nějak nahraně. Chvílí líbí, chvíli zní banálně. Musel bych to slyšet i s muzikou - dá se někde stáhnout třeba MP3?
16.12.2003 00:00 K dílu: Aaronix
No já vím docela určitě že s těmi svými recesičkami na umístění do sbírky aspirovat nebudu. Jsem sice literární terorista ale jsem taky realista. Ale když se dílo podaří milerád si jeden až dva výtisky koupím. Dal bych i sponzorskej dar, ale teď musím, bohužel, sponzorovat především svou vlastní rodinu. Takže sorry. Jo, a dávám tomu nápadu tip, protože podobný nápady je třeba podporovat. Osobně si ovšem myslím, že z toho nic nebude, protože lidi dnes stojí za... no, radši budu slušnej a nedořeknu...
16.12.2003 00:00 K dílu: Aaronix
Správně, je to pelech, brloh atd. - doupě literárních teroristů. Já to asi udělal špatně - tohle je totiž auditko pro můj Klub Literárního Terorismu, ale já furt nemůžu přijít na to, jak se ty auditka správně dělaj...
13.12.2003 00:00 K dílu: Aaronix
*
12.12.2003 00:00 K dílu: Aaronix
Nějak mi to připomíná seriál "Přátelé"...
15.12.2003 00:00 K dílu: Aaronix
Dobrý postřeh. Odpověď zní: Ne - takový člověk se stane obětí svého vlastního bludu.
17.12.2003 00:00 K dílu: Aaronix
Jsou lidi, co něco dělaj bez nároku na nějaký hmotný ocenění. Nedělaj to z altruismu ale proto, že je to prostě baví. Anebo je nebaví ani tak ta činnost jako taková, jako to, že se při tom setkávaj s ostaními lidmi a je při tom pohoda a legrace. Nebo dobrej pocit z toho, že se jim společně něco dobrýho podařilo. Současný trend však je, že každej se uzavírá do sebe. To je věc, která se mi moc nelíbí. Pokud jde o jestli je člověk od přírody zlej nebo dobrej - jsem toho názoru, že dítě se rodí přirozeně sobecký a egocentrický, to znamená, že má spíše sklony ke "zlu" (obrazně řečeno). To první, co se může naučit, je reciproký altruismus - tj. něco za něco. Ryzí altruismus - pokud vůbec něco takového existuje - to musí být otázka obrovského vnitřního odhodlání a morální síly. K tomu sebezdokonalování - to je taková, řekl bych, utopická myšlenka. Nicméně jde o to, že kupříkladu agresivní chování je z velké části motivováno strachem, nejistotou. Z toho tedy plyne, že člověk, který si je jist sám sebou, svým světovým názorem atd. má menší důvod být agresivní. Jenomže když se na totéž podíváme nietzscheovského pohledu, pak si takový "dokonale sebejistý nadčlověk" může začít budovat vlastní etické normy, které mohou ale také nemusí korespondovat s "obecným blahem". Trošku se nám to zamotává, není-liž pravda….
16.12.2003 00:00 K dílu: Aaronix
No tak dobře, vzdávám se. Ale dělat s tím asi nic nebudu, protože to pro mě není kdovíjak důležitý. Napsal jsem se to kdysi dávno jako poznámku k čemusi a před časem to objevil a přišlo mi to jako vhodnej materiál pro písmáka. Je to můj pohled na věc. Pokud ale máš zájem, rád si tu na to téma s Tebou (a samozřejmě s každým, kdo se bude chtít přidat) zapolemizuju. Tak co tě teda naučili v tom kurzu politologie?
16.12.2003 00:00 K dílu: Aaronix
Fakt se ti zdá, že tam nejsou žádné moje vlastní myšlenky? :( Rozvést by to samozřejmě šlo, ale pak už by to nebylo pro Písmáka...
14.12.2003 00:00 K dílu: Jistější než slunce Aaronix
Existují dvě možnosti: 1. Gabio zatím neměla nic co do činění s typickým pojišťovákem. 2. Gabio je pojišťovák.
12.12.2003 00:00 K dílu: Jistější než slunce Aaronix
Nenechal - básnická licence :-)
11.12.2003 00:00 K dílu: Aaronix
Že je to depresivní mi v zásadě nevadí - spíš naopak (depresivní věci já někdy rád), ale tohle mi přijde už moc takový šroubovaný, vyumělkovaný, křečovitý - jako bys sis při psaní říkala - tak jaký neobvyklý obrat bych tam tak ještě mohla dát? Míň je někdy víc - IMHO.
11.12.2003 00:00 K dílu: U doktora Aaronix
Díky, moje první vlaštovko!
10.12.2003 00:00 K dílu: SNAIL NAILING TRAIL Aaronix
dík
11.12.2003 00:00 K dílu: Aaronix
Co se dá dělat - vždycky se člověk nezavděčí...:-)
11.12.2003 00:00 K dílu: Lokaj Aaronix
Díky všem. Jedno je ovšem zřejmé - publikování na Internetu, zvlášť v takové konkurenci jako je tady na Písmákovi, má svoje specifika. Dlouhé, byť myšlenkově třeba i bohaté, příspěvky se nikomu moc číst nechce. Čím je příspěvek kratší a křiklavější, tím větší má šanci, že bude čten, i když je víceméně o ničem. Tudíž mě to inspirovalo k tomuhle: Ani na Písmákovi to není jiný - nejvíce zaujmou ty největší pitominy!
10.12.2003 00:00 K dílu: Lokaj Aaronix
Dík. Já zas tyhle krávoviny příliš často nepíšu. :-)
10.12.2003 00:00 K dílu: Lokaj Aaronix
Jakpak asi vypadá takový vyhoněný páv?
11.12.2003 00:00 K dílu: Sejdeme se tam nahoře... Aaronix
Ď.
10.12.2003 00:00 K dílu: Robertova smůla. Aaronix
Ale samozřejmě díky za příspěvek.
10.12.2003 00:00 K dílu: Robertova smůla. Aaronix
Je to holt jen taková postmoderna, Andulko :-) PS: nárůst osamělých můžů versus lesbičnost - v obecném a reálném měřítku máš samozřejmě pravdu - v tomhle konkrétním případu mám pravdu já, páč jsem autor a já říkám že v "Robertově světě" měl "módní lesbismus" za následek vzrůstající procento osamělých mužů...:-)
09.12.2003 00:00 K dílu: Aaronix
No jóóó. Nemám co bych dodal. Tip a "Thumbs up!"
09.12.2003 00:00 K dílu: VII. XII. MMIII Ne Aaronix
Tady je problém v tom, že naprost skvělý je ten první verš. To ostatní už ho jenom rozplizává. Což takhle to vypustit a nechat tam jenom to? Třeba takhle: Nastal čas mezdi potratom a smrťou... Nebo vymyslet ještě jeden veršík, který by se k tomu vztahoval a dát ho před to. A z toho "Tvoj konkrétny obraz ma abstraktne bolí..." (protože to taky není vůbec špatné) udělat zas jinou básničku...
09.12.2003 00:00 K dílu: Jak to doopravdy bylo aneb smíření kreatonismu s evolucionismem Aaronix
Jo - Andulko, a ty tomu rozumíš?
09.12.2003 00:00 K dílu: Jak to doopravdy bylo aneb smíření kreatonismu s evolucionismem Aaronix
Koukám, Andulko, že mi nic nedaruješ :-)
11.12.2003 00:00 K dílu: Osudová Aaronix
Inu, sprosté - "nána blbá" pravda, mohla by být nahrazen "husou hloupou" či "krávou dementní". Napadla mě "nána blbá" - myslím, že v tom zas tak velký rozdíl není. A jelikož se vosa přilepila, těžko ji můžeme nazvat "krasavice inteligentní". A pokud jde o "sladkou sračku" - tak zde jsem se snažil vcítit do duševního rozpoložení vosy, které se její vlastní mlsnost stala osudnou.:-) BTW: Proč mám zrovna na tuhle blbůstku nejvíc ohlasů?
09.12.2003 00:00 K dílu: Osudová Aaronix
Díky za upřímnost, Anduličko.:-)
08.12.2003 00:00 K dílu: Osudová Aaronix
:-))))
08.12.2003 00:00 K dílu: Osudová Aaronix
Hehe - opět se dostávám k relativitě pojmu "hloubka". Byl bych se i pustil do "hlubšího" pojednání na toto téma, ale něco na ten způsobe už tady máme (japhy). Mňo - ale já se teď jdu podívat na zoubek tobě :-)
08.12.2003 00:00 K dílu: Osudová Aaronix
vinki:A proč ne. Po pravdě řečeno tohle "autor stojí/nestojí o hlubší kritiku" jsem moc nepochopil. Podle mého názoru - když někdo nestojí o to vědět, co si ostatní o těch jeho výplodech myslí, má si je nechat pro sebe. A když to dáš ven - proč ostatním předepisovat "jak hluboce" se nad tím mají zamyslet? Já budu proto vždycky (až na skutečné výjimky typu "ódy") dávat "stojím o hlubší kritiku". Také proto, že nikde není přesně definováno, co to vlastně je ta "hlubší" kritika.
08.12.2003 00:00 K dílu: Osudová Aaronix
Ď. Já vím, jak se posílají avíza, akorát na to někdy zapomenu. Na druhou stranu - když píšu někomu kritiku, tak jemu avízo posílat nemusím, že? Jemu so to zobrazí automaticky jako "nové krititiky", je tak?
08.12.2003 00:00 K dílu: Osudová Aaronix
Tisiceré díky, Japhy, za tvůj vyčerpávající rozbor. Nebudu se ani snažit předstírat, že bych všemu rozuměl. Nesmírně ovšem oceňuju, že jsi na mých 14 slov obětoval rovných 269 - tedy 19,21 tvých na jedno moje. Jsem poctěn a cítím se býti dlužníkem. Ještě na vysvětlenou - "dílo" nevzniklo na základě omylu alebrž bylo inspirováno pohádkou "Krtek a lízátko":).
08.12.2003 00:00 K dílu: Osudová Aaronix
Cheche. Jsem tu registrovanej právě nějakých 24 hod., tak se ještě musím drobátko zorientovat ohledně kategorií. O miniaturách jsem uvažoval, ale "cítil" jsem to spíše jako báseň (i když miniaturní .)).
09.12.2003 00:00 K dílu: Aaronix
Ježíš - dyk je to sračka!
09.12.2003 00:00 K dílu: Zabij bližního svého Aaronix
Tak to rozhodně ;-). Ale ona vulgarita je taky literární prostředek. Jelikož jsi to, jak říkáš nedočetla, tak ti možná ušlo, že to nejsou "moje" myšlenky ale toho člověka, který to vypráví. Ono to dál taky už není vulgární.
09.12.2003 00:00 K dílu: Zabij bližního svého Aaronix
Andulko, ty mě bavíš! Tak veřejně masturbovat ti nevadí a troška toho sraní tě uráží!
07.12.2003 00:00 K dílu: Zabij bližního svého Aaronix
Zpracování by určitě mohlo být lepší - napsal jsem to asi za 20 min. speciálně pro písmáka. Byl jen takový nápad.
07.12.2003 00:00 K dílu: Zabij bližního svého Aaronix
Jenom malinko pakarna? Tak to je smůla. Doufal jsem, že to bude hodně pakárna...
08.12.2003 00:00 K dílu: Partie ... Aaronix
A mě se právě tohle líbí. Koukám, že oproti starším věcem jsi získala určitý nadhled. Dávám tip.
09.12.2003 00:00 K dílu: Aaronix
Já ani tak nemyslel na kategorie tady na písmákovi - prostě se to tváří jako básnička a není to. Navíc mám pocit, že ti zvolený formát nedovolil napsat všechno a tak, jak bys chtěla. Zkus tomu dát víc prostoru a uvidíš - třeba i najdeš odpověď na některé své otázky.
09.12.2003 00:00 K dílu: Aaronix
Ten pocit chápu. Ale neměla to být básnička. Úvaha nebo něco na ten způsob by byla lepší. Ona to totiž je taková úvaha, co se tváří jako básnička.
08.12.2003 00:00 K dílu: Aaronix
Tímhle se Terry teda rozhodně nenech oblbnout. Poslat holce opsanou básničku - to je teda pěkně lacinej trik. (A dělá to kde kdo).
08.12.2003 00:00 K dílu: Kdy se cítíte opravdu sami? Aaronix
Není to vždy vyloženě pohodlnost - a když, tak "pohodlnost" v širším smyslu slova - např. "pohodlnost" upustit od předsudků, "pohodlnost" překonat bariéry prostředí, "pohodlnost" vymanit se z nezdravých vztahů apod....
Nahoru